cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 14 февруари 2015 г.

АЗ СЪМ ВЛЮБЕНА В ИСУС


                                                                   1 Кор.13:4

                    " Любовта дълго търпи и е милостива;
                       любовта не завижда ; любовта не се
                       превъзнася , не се гордее , не безобразничи,
                       не търси своето , не се раздразня , не държи
                       сметка за зло , не се радва на неправдата , а
                       се радва заедно с истината."

     Аз съм ВЛЮБЕНА В МОЯ ИСУС! Аз съм щастлива ,че Го намерих или по-точно ,че Той ме намери."Защото не аз
Него възлюбих , а първо той мен беше възлюбил. " С голяма
неизмерима и неповторима  любов!
     Аз съм влюбена и щастлива ,защото Той не само е влюбен в мене ,но е и винаги с мене . Той ме намери и откри
сред множеството жени и ме възлюби такава каквато съм с всичките ми слабости и грешки . И Той ми ги прости и заличи и ми каза: " Следвай Ме!"
    И аз Го последвах ,защото Той ми отвори духовните ми очи да Го видя колко е благ и хубав.И не само това  , но и е и
много добър . Много е умен и много е мъдър . Много знаещ и много можещ . Много силен и много мощен.
    Моят възлюбен е и дълготърпелив . Той винаги с любов ме наставлява и поучава в правия път към доброто . Научи ме да бъда търпелива , смирена и любяща. Да не се превъзнасям и превъзгордявам .
   Обичам Го , защото ми отвори очите за истината и ме научи да ходя в нея.
   Обичам Го още ,защото в Своята Си любов към мен Той пожертва живота Си на кръста , за да бъда спасена в Неговата кръв и да бъда винаги заедно с Него на небе.
    Любовта ми към Него е голяма ,защото Той е винаги до мен в съня ми и ме гали нежно , когато спя.И така сънят ми е много сладък.
    Как да не съм влюбена , като когато съм болна Той винаги ме лекува и се грижи за моето здраве.Грижи се и за децата ми със същата любов  , с която възлюби и мен.
   И Той ме обича , защото положих Неговата любов в сърцето си. Защото обещах да Го следвам през целият си живот. Обича ме защото съм Му вярна и предана .
Обичам Го ,защото Той ме направи царска дъщеря и ме облече в царска премяна . Направи ме наследница на Небесното царство. Направи ме миротворка и Своя последователка. Докара мир и радост в сърцето ми и ме научи да обичам всички хора еднакво.
    Да! Моят Исус е моята радост! Аз го обичам искрено и с
цялото си сърце . Уповавам на Него за всичко с вяра .
Обичам Го , заради сладките и нежни думи ,които влага в сърцето ми.И те ми дават сила и живот да продължавам живота си напред. Падам или ставам Той е винаги до мен и ме привдига. Дава ми утеха в скръбни времена и ме успокоява и освежава със Словото си.
     Исус ми отвори духовните  очи и винаги е готов да ми
помогне във всеки моя проблем .Той знае всичко и може всичко. Той е моят най -добър приятел и аз Му обещах ,че ще Го слушам винаги и ще Го следвам , независимо от всичко.
    Той е моят Господ и моят Спасител и аз ще Го обичам докато съм жива.
ОБИЧАМ ГО И СЪМ ЩАСТЛИВА ,защото знам ,че и Той ме обича!
    Той обича и теб приятелю!
Не изпускай тази любов! Бог те чака да отвориш сърцето си за Него , " Защото Той толкоз възлюби света , че даде Своя Единороден Син та да не погине нито един но да бъде спасен !" "А на онези ,които Го приеха даде право да станат Божии чада..." Амин
     Бог да ни благослови и да Му благодарим за тази голяма
любов към нас човеците и за дълготърпението Му! Амин

     С Божия Благодат :сестра Искра

   




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.