cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 13 август 2017 г.

ДА СЛУШАМЕ ЛИ БОЖИЯ ГЛАС , ПРИЗИВА И ИЗОБЛИЧЕНИЯТА МУ ИЛИ ДА ЧАКАМЕ СТРАШНИЯ СЪД ?

  Пр. 1 : 23 - 33   Уши съм ви дал , за да чувате ,
Очи съм ви дал , за да виждате и разбирате със сърцето си словата и чудесата , които изпращам от небесата , та дано се обърнете и да се спасите !!!
     Аз викам , но вие отказвате да слушате , простирам ръката си към вас , но вие не внимавате и я отхвърляте .
А когато дойдат бедствия , скръб и мъка ви нападнат към кой Бог ще се обърнете ?
Ще викате , но Аз няма да ви отговоря ,
понеже не приехте знанието и не избрахте страха от Господа , не приехте съвета Ми и не приемахте всичките ми изобличения .
Докога невежи ще обичате невежеството ?
Вашето невежество ще ви убие и вашето безумие ще ви погуби в ъв вашето благополучие .
Да не бъде !
Но всеки , който ме слуша ще живее в безопасност  И ще бъде спокоен , без да се бои от зло .
Пр .3 : 5 , 6
" Уповавай се на Господа от все сърце и не се облягай на своя разум .
Във всичките си пътища
признавай Него и Той ще
оправя пътеките ти ! "
" Урожай се

    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.