cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 31 август 2017 г.

ОСИЯЙ МЕ , ГОСПОДИ , И ЩЕ СЕ СПАСЯ

ОСИЯЙ МЕ , ГОСПОДИ , И ВЪЗСТАНОВИ МЕ !

Послушай ме , ГОСПОДИ Боже , Израилев , тази сутрин !
Ти , Който обитаваш между херовимите .
     Ела , Господи , Боже мой ,
възсияй върху Твоите творения , които избра и насади в Твоята градина .Неприятели отвсякъде и присмивачи отвред . Изнудвачи и хулители ни се присмиват отвсякъде , заради името Ти .
Ти , Господи ни насади , като пръчки отбрани за Себе Си .
Но , ето врагът ни надвива и силите отслабват , защото са силни в този свят .
      О , Господи ,
ние знаем , че помощта ни е от Тебе ,
Боже мой !
Ти си ни избрал да бъдем
силни за Тебе , Боже на силите !
Ела , Господи , с Твоята прободена десница и подкрепи ни , защото сме човеци от плът !

Осияй ни със Силата Си и възстанови ни , Господи , Боже на силите и ще се спасим !
      Господи , нека ръката Ти да ме потдържа и мишцата Ти да ме укрепи !
Неприятелят ме изнудва и предаденият на нечестие ме наскърбява .
     Господи , Ти си моята спасителна канара !
Към Тебе , викам Боже на истината :
Нека Твоята вечна милост да бъде върху мене и спомни си завета си с мене  .
Не ме оставяй , Господи , спасителя на
душата ми !
Спомни си , Господи , как ме укоряваха , заради Тебе , мили Боже , как носих в
пазвата си укор  от толкова много хора , с който укоряваха постъпките ми заради Твоето име!
       Спомни си , Господи ,
възсияй върху мене и спаси ме Боже мой от насилници и изнудвачи  , от нечистиви човеци , непознаващи Твоята милост и любов .
ДА БЪДЕ БЛАГОСЛОВЕНО , ИМЕТО ТИ , ГОСПОДИ , ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !
Пс .80

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.