cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 25 август 2017 г.

НИЕ ЩЕ ДОЙДЕМ ПРИ ТЕБЕ !

                Йоан 14 : 23

" Ако Ме люби някой , ще пази учението Ми : и Отец Ми ще го възлюби и ние ще дойдем при Него и ще направим обиталище при Него . "

      Колко прекрасно обещание ни дава словото днес : " Бог Отец и син в Свят ия Дух да живеят в моето и твоето сърце ! "
Не е ли чудесно ?
Докато търсим Господа с години на различни места , Той стои пред " твоята врата "  на сърцето ти и чака да влезе вътре и да си направи обиталище там .
Нима Бог няма къде да живее та трябва непременно да влезе в твоето и моето сърце ?
    Истината е , че това го прави от любов .Бог ни възлюби с вечна любов .
Чрез СВЯТИЯТ Си Дух Той иска да ни направлява , да ни управлява , да ни дава силата и авторитета Си .
Също така чрез нас Св .Дух иска да се изяви видимо на света , като не го познава .
Да покаже на света Свойта преобразяваща сила върху човека .
АКО ТИ СИ ПОЗНАЛ СВОЯ БОГ  -
ОТВОРИ СЪРЦЕТО СИ ЗА НЕГО !
     Само да се промениш не е достатъчно . Иска се любов към Бога и да спазваш Неговото Слово и Учение !
     Много днес казват : " Аз съм ново роден и имам Св .Дух ! - но
Словото днес казва : " Не е достатъчно ! Иска се любов към Бога и Словото Му ! "
ТОВА Е УСЛОВИЕТО , ЗА ДА ИМАШ ПРИСЪСТВИЕТО И ПЪЛНОТАТА НА БОГ ОТЕЦ И СИНА В СВЯТИЯ ДУХ !
     ТОЗИ ДАР ОТ НЕБЕТО СЕ ДАВА НА онези , които са ревностни , всеотдайни , любяща , смирени и
верни БОЖИИ чада .
ТОВА Е УСЛОВИЕТО :
" Да обичаме Исус и да изпълняваме Неговото Слово ! "
Ако вършим това : УСЛОВИЕТО Е ИЗПНЕНО ЗА ПОЛУЧАВАНЕ ДАРА НА СВЯТИЯ ДУХ !
      Ако не си в ИСТИНАТА , и не търсиш истината и не стоиш в ИСТИНАТА - как може ИСТИВАТА , Която е Сам Господ Бог да пребивава в твоето сърце ?
Когато идва Св .Дух в живота ти  - ти имаш опитност - преживяване ,
свидетелство .Момент , който не се забравя , но напротив се разказва за Слава Божия !
ИСУС ТЕ ПИТА ТАЗИ СУТРИН :
ОБИЧАШ ЛИ МЕ ПЕТРЕ ?
ЛЮБИШ ЛИ МЕ ИСКРЕ ?
ОБИЧАШ ЛИ СЛОВОТО МИ ?
ЧЕТЕШ ЛИ ГО ?
ИЗПЪЛНЯВАШ ЛИ ГО ?
     Ако е така , отвори сърцето си с радост и Ние с Отца и СВЯТИЯТ Дух ще дойдем и ще си направим обиталище  там .

Ти имаш нужда от Нас !
От Нашето присъствие !
От Нашата любов !

ДЕРЗАЙ ! НЕ СЕ СТРАХУВАЙ !
БЪДИ СИЛЕН / НА И СМЕЛ / А
И НИЕ ЩЕ ДОЙДЕМ ПРИ ТЕБ !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.