cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 16 август 2017 г.

ХЛЯБЪТ НА ЖИВОТА

Преди не много време се разболях . И лекарите ме казаха :
Спри млечните продукти , кафето , плодовете / яж само ябълки / и ХЛЯБА .От всичките тези неща най - много се тъпчем с хляб .
Разбира се не послушах съвсем , не се отказах от всичко , но ХЛЯБА ГО СПРЯХ ОТ РАЗ .
И КАКВО забелязах проблема ми беше в хляба . И сега ям хляб предимно сутрин и след обяд на закуска по една малка филийка .
Ще каже някой : " Но нали хляба ни е нужен , за да живеем ? "
Да той потдържа здравето ни , но днес словото ми спря вниманието на един друг ХЛЯБ :
     ХЛЯБЪТ НА ЖИВОТА
" И кой е този ХЛЯБ ? "- попитаха фарисейте Исус
А Той им отговори : " Аз съм ХЛЯБЪТ на живота ! Който дойде при Мене , никак няма да огладнее и който вярва в Мене никак няма да ожаднее . " -
Йн .6 : 35
      Когато Мойсей извеждаше евреите от Египет през пустинята Бог ги хранеше с манна от небето . И Исус им отговори :
" Бащите ви ядоха манна от небето и все пак измряха .
56 ст. Този е хлябът, който слиза от небето , за да яде някой и да не умре . Аз съм ЖИВИЯТ ХЛЯБ ,който е слязъл от небето . Ако яде някой от този ХЛЯБ ще живее до века , да !
И ХЛЯБЪТ , който Аз ще дам е Моята плът , Която Аз ще дам за живота на света "
    Разбирате ли братя и сестри , не да се тъпчем със земният хляб , който не ни ползва много , но да търсим ХЛЯБА НА ЖИВОТА !
Може би и вие като фарисейте ще попитате : " И кой е той ? "
Това е Хлябът , Който Бог Отец изпрати от Своето небе , та , който яде от този Хляб да получи живот и то вечен в изобилие .
Защо Исус казва : " Аз съм хлябът на живота ! " ?
Не беше ли Той изпратен от Бог Отец на земята да се роди от девица , да живее като Човешки Син и да бъде разпъната Неговата Човешка плът като умря и проля кръвта си за нас грешното човечество .
Та който повярва и се кръсти и яде от Неговата плът и пие от Неговата кръв да има живот вечен и то изобилен .
     Йн . 6 : 35 Исус каза : " Аз съм хлябът на живота .
Който дойде при Мене , никак няма да огладнее и който вярва в Мене , никак няма да ожаднее . "
Какви са условията , за да придобием привилегията да ядем от ХЛЯБА НА ЖИВОТА и да насладим живот тука на земята и вечен на небесата ?
     Исус казва само две :
" ДОЙДЕТЕ ПРИ МЕНЕ всички отрудени и обременени и Аз ще ви успокоя ! ДОЙДЕТЕ и яжте от ХЛЯБА на живота и пийте вино без пари ! "
      Хляба на живота , който е Моята плът , която Аз дадох за вас на кръста и виното , което е Моята кръв , която се проля за вашите грехове .
    " И , който ВЯРВА В МЕНЕ , никак няма да ожаднее ..!"
Фарисейте като разбраха значението на Неговите думи Му казаха :
" Господи , дай ни от този хляб ! "
А Исус отговори : " Който ДОЙДЕ при Мене и който ВЯРВА В МЕНЕ ! "
ПРИВИЛЕГИЯТА Е ЗА ОНЕЗИ , КОИТО ТЪРСЯТ ИСУС С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ И ВЯРВАТ НА НЕГОВИТЕ ДУМИ .
47 ст ." Истина , истина ви казвам : Който ВЯРВА В МЕНЕ ИМА ВЕЧЕН ЖИВОТ ! "
АЗ съм ЖИВИЯТ ХЛЯБ , който е слязъл от небето , за да яде някой от този хляб и да не умре ! "
" И ХЛЯБЪТ , който Аз ще дам е Моята плът , която ще дам за живота на света ."
Затова Исус им рече , а днес говори и на нашите сърца :
53ст.
" Истина , истина ви казвам , ако не ядете плътта на Човешкият Син и не пиете кръвта Му , нямате живот в себе си . "
    Чуйте вие , които дойдохте при Господа с вяра и се кръстихте  :
Ядете ли хляба на живота и пиете ли кръвта на Исус , за да живеете ? За да бъдете ВЪЗКРЕСЕНИ В ПОСЛЕДНИЯ ДЕН . И ЗА ДА ПРЕБЪДВАТЕ В НЕГО И ТОЙ ВЪВ ВАС !
   ТАКА ЩЕ ПРИДОБИЕМ БОЖИЯТА МИЛОСТ ЗА ВЕЧНИЯТ ЖИВОТ .
НИКАК НЕ Е ЛЕСНО ДА СЕ ВЗЕМЕ ТОВА РЕШЕНИЕ , НО ПЪК Е БЛАЖЕННО И СИ ЗАСЛУЖАВА !!!!
ЗАЩОТО ИСУС КАЗА ИСТИНАТА :
" ОНЗИ , КОЙТО СЕ ХРАНИ С МЕНЕ С МЕНЕ ЩЕ ЖИВЕЕ ВЕЧНО ! "
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ И У МЪДРИ , ЗА ДА РАЗБЕРЕМ ЗНАЧЕНИЕТО НА НЕГОВИТЕ ДУМИ , КОМУТО ДА БЪДЕ ВЕЧНА СЛАВА И ПОЧИТ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА ! "
АМИН

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.