cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 29 август 2017 г.

Послание към мойта дъщеря

ПОСЛАНИЕ КЪМ МОЙТА ДЪЩЕРЯ
             28 .08 . 2017
                Вторник

Каквото и да ти се е случило в миналото Аз мога да те изцеля .Аз мога да те възстановя .
Болката , трудностите , разочарованието обезсърчението ...- ОТКАЗВАЙ СЕ ОТ ВСИЧКО ТОВА !!!
Използвай волята си и мисли !
Премахни всеки страх , оскърбителние и лош характер . Страхът те връща назад .
С Мене всичко е възможно . Аз мога да изцеля всеки и от всичко . САМО ВЯРВАЙ !
А чрез Духът Си разчупвам вериги , проклятия , магии .
Имай вяра и любов в сърцето си !
Не мрази никого , прощавай на всички и очаквай доброто и то ще ти се случи .
Аз те чакам. Време е да ми се предадеш с вяра .
Не гледай и не мисли за миналото , Аз ще направя нещо хубаво и то ще ти се случи още днес . Още днес дявола ще отиде на друго място . Ис . 17 : 14
Отърси се от миналото !
Днес е нов ден за теб , ти ставаш ново създание .
Аз имам нов план за тебе . По - добре вярвай на Мене за много неща , отколкото да не правиш нищо . Когато се събираш с хора вярващи - дявола бяга далеч , а ти очаквай - Ще ти се случи нещо добро .
Ако Ми се довериш ще докарам справедливост в твоя живот .
Изоставена , неуважена , отхвърлена ...за всички неща с които си наранена Аз ще ти дам двойно , за сметка на всички твои тревоги , ЗАЩОТО ВЯРАТА ТИ В МЕНЕ ЩЕ РАБОТИ В ТЕБ !!!!

Не гледай назад повече !
Погледни напред и нагоре ! Защото Аз имам план за тебе !
Дявола е крадец , убиец , разрушител .
Аз Исус дойдох да ви дам наслада , пълнота в изобилие и всичко онова , което е достатъчно за вас . Аз дойдох да ви дам радост  , мир и всичко друго , с което да бъдат посрещнати всичките ви нужди .
Аз те ОБИЧАМ , ЧЕДО МОЕ ! Ти си издълбана на дланта Ми и Аз никога няма да те забравя !
Аз имам добър план за твоя живот ! Повярвай Ми ! Ти си много ценна за Мен ! Аз искам да живея в теб и твоето сърце !
Не мисли негативно за себе си , защото ти си уникална в Мойте очи .
Отхвърли всякакви мисли , които смущават сърцето ти !
ПРЕДАЙ СЕ В МОИТЕ РЪЦЕ ! ПРЕДАЙ СЪРЦЕТО СИ БЕЗ СТРАХ И АЗ ЩЕ ЗАПОВЯДАМ НА МОИТЕ АНГЕЛИ И ТЕ ЩЕ ТЕ ОКРЪЖАВАТ ВИНАГИ И НАВСЯКЪДЕ И ЩЕ ТЕ ПАЗЯТ ! Нямай страх от нищо , защото Аз ще променя твоя живот !
Не бой се ! Не се плаши !
Отхвърли страха от сърцето си и гледай само на Мене !
"Когато минаваш през огън и вода " Аз ще бъда с теб ! Когато всичко е срещу теб / проблеми като планина / , когато мислиш , че нещо в теб не е наред - сети се , че Аз съм с теб . Кажи : " Господи , Ти Си мой Бог , моя сила , Ти ще ме спасиш от " огъня и водата " , от болести и проблеми ! И помни - всичко е възможно , за онзи , който вярва в Мене ! "
Искам да се научиш да се молиш и Аз ще ти говоря !И ако вярваш в Мене , това , което си поискала с вяра в Мене , вярвай , че вече си го получила ! "
Не мисли за проблемите , а се моли .Остави проблемите на Мен , а ти се моли за себе си и за семейството си и вярвай , че вече си получила това , което си пожелала .
МОЛИ СЕ И МИ БЛАГОДАРИ ! НЕ СЕ СРАМУВАЙ ОТ МЕН !
Когато се събирате и се молите , това ми е угодно .Знай , че и Аз съм сред вас и в мое име и демони и всички болести ще побегнат от вас , защото Аз съм с вас и Моят Святи Дух е сред вас и между вас .
МОЛИ СЕ и погледни към небето и ще видиш откъде ще дойде твоята помощ .
Всеки , който обича Исус Христос и вярва , че Той е Господ , не пастора , а сам Исус ще го излекува !
     Моли се за някого , който има нужда от молитва ! Ходи в Моя молитвен дом и Ми благодари !
НЕ КАЗВАЙ : НЕ МОГА ! ЗАЩОТО АЗ ЩЕ БЪДА ВИНАГИ В ТВОЕТО СЪРЦЕ ! Не мисли за благословението на твоя дом . Търси Моето присъствие , защото , който Ме обича НЕ ЧАКА , а се моли с вяра и Аз ще му дам и повече .
АЗ ЩЕ ПРОМИСЛЯ ЗА ВАС ! ИСКАМ ОТ ВАС САМО ВЯРА И ДА СТЕ СИЛНИ .
ПОМНИ ДЪЩЕ МОЯ :
" КОЙТО ПРИЗОВЕ ГОСПОДНОТО ИМЕ ЩЕ СЕ СПАСИ ! "

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.