cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 8 август 2017 г.

НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ГРЕХА

СПРИ ДА СИ ИГРАЕШ С ГРЕХА! - Свидетелството на Дейвид Еуърт - Историята на Дейвид Еуърт
Прочетох вашата реклама в изданието на Charisma Marketplace от Ноември 1998. Обявата ви грабна вниманието ми. Но защо? Честно казано ... не зная. Молих се и почувствах, че трябва да ви изпратя моето свидетелство. В момента, аз съм и затворник, и пастор на църквата към един затвор. Работата, която Бог върши е възстановителна. Той поправя нещата. От къде зная ли ... Бог ме възобновява всеки ден. Моля се за децата и за останалите членове на семейството си, които нараних неимоверно много. Имате моето разрешение да използвате свидетелството ми по какъвто и да е начин, чрез който ще се прослави името на Исус Христос.
Попадането ми в затвора е прекият резултат от греха ми. На Сатана му отне известно време докато разруши моята ценностна система и здравите убеждения, които имах. Моето изкушение доведе и до отпадането ми от Божията благодат. Аз приличах на жабата, която скочила в една кофа със студена вода. Обаче водата се подгрявала на съвсем тих, слаб огън. Докато не започнала да ври и така ... жабата се сварила без дори да осъзнае какво се случвало!
Затворник съм в един от Калифорнийските затвори. Осъден съм на 34 години лишаване от свобода. През 2015 година за първи път може и да бъда освободен условно. Тогава ще съм на 71. Аз съм престъпник, който има само една присъда.
Сърцето ми се свива от болка за тези, които четат моето свидетелство. Аз съм длъжен да ви кажа: Спрете да си играете с греха! БОГ НЕ Е ЗА ПОДИГРАВАНЕ! Той няма да позволи на никого да Му се подиграе. Винаги ще има последици от греха ти. Не ме е грижа за колко умен се смяташ – Бог е по-умен от теб! Не ме е грижа колко си интелигентен – Бог е по-интелигентен! И не ми пука колко е твоят коефициент на интелигентност – Бог ти е го дал!
Извърших убийството през 1993 – 17 години след като бях приел Исуса Христа в сърцето си. След като повярвах аз продадох бизнеса с дрехи, който въртях в Южна Калифорния. Записах се да уча в Bible College и Graduate School. Чувствах, че съм „призован” да служа. Придобих знание за Божието Слово. Имах и подходящият Християнски речник на изразяване. Понякога чувах Неговият глас, а и много чудеса и знамения се случваха около мен. Семейството ми и аз се молехме и врати се отваряха пред нас. Хората ни наричаха „съвършеното семейство”. След като завърших Graduate School, аз станах учител и ме ръкоположиха за свещеник. Следвах този път четири години.
После позволих на Сатана да ограби радостта ми. Чрез едно стечение на обстоятелствата, които сега няма да споменавам, в душата ми покълна горчиво семе към църквата. Погледът ми вече не беше насочен към Исус, но ме изпълваше голяма гордост от всичко, което бях постигнал до сега. Мислех, че нямам повече нужда от Исус; чувствах, че мога да се справя с всичко сам. И защо не? Имах образование; бях учител и свещеник. Дори израснах в кариерата си и станах професор в колеж – когато ме арестуваха все още преподавах там.
Имахме две хубави деца – вече пораснали и всяко едно със свое собствено семейство. Скоро, съпругата ми и аз бяхме отпразнували 26 годишнината от сватбата си. През всичките тези години аз ѝ бях верен. Но после ... участвах в една конференция и ... познатата история ... възрастният мъж среща по-млада жена. От момента, в който погледите ни се срещнаха – фатално привличане. Сякаш имахме много сходства. Цялата конференция, която продължи една седмица ние прекарахме в дълги разговори.
И двамата бяхме женени. И двамата не бяхме щастливи с половинките си. Умът ми беше изцяло погълнат от емоциите и вниманието, с които тя ме даряваше. Аз се бях превърнал в сюнгер ... жаден за внимание, аз поглъщах всичко. Промених убежденията си! Казах си, че заслужавам нова връзка. О, каква заблуда!
Физически, никога не се стигна до прелюбодейство, но в ума си ... аз определено го правех. Живеехме на 800 мили разстояние един от друг. Така че през следващите осем месеца ние се видяхме само три пъти. Но комуникирахме почти всеки ден по телефона или чрез факс. Начина, по който мислех също се промени. Започнах да обмислям евентуален развод, но тогава моите Християнски ценности започваха да ме обвиняват. Този период от живота ми беше изпълнен с много тревоги и аз си мислех, че започвам да полудявам. Наистина се бях превърнал в колебливия и нерешителен човек, за който говореше Яков в Новозаветното си послание. Водех такива вътрешни борби със себе си, че ми се струваше как ще експлодирам всеки момент.
Времето летеше и аз се чувствах все по-объркан – вече не знаех кой съм аз, но продължавах да си мисля, че държах всичко под контрол. Каква заблуда! Помнете, аз знаех какво Словото на Бога казваше за брака, изкушенията, греха и прелюбодейството. Дори и никога да не бях правил секс с тази жена, моето желание доведе до смъртта на жена ми – буквално.
Най-сетне съвестта ми проговори и аз взех решение. За първи път от месеци насам аз се помолих и усетих, че Бог ми каза да изповядам греха пред съпругата си и да се покая за моето поведение. Направих всичко това, но после се скарахме. Ядът ми излезе извън контрол и аз ... убих жена си..
Зная, че начина ми на мислене контролираше моето поведение. Усещах, че бях отворил всички врати в живота си за сатанинската атака. Не се възпротивих на изкушението на дявола, както Яков 4:7 ни учи. Така, ядът и гневът ми се превърнаха в не контролируема стихия преди да го осъзная. Не мога да виня никой друг освен себе си. Не търся и вашето съчувствие. Обаче чувствам, че Бог иска да ви кажа колко е важно да не отклоняваме очите си от Господа, и че трябва да се покоряваме на Словото Му – за всичко! Ние винаги сме обект под прицел. Дявола постоянно ни атакува. Обществото ни е пристрастено към всякакъв вид сексуални удоволствия. Няма значение как – по телевизията или чрез списания, накъдето и да се обърнете все някой продава секс.
Ако в момента можех физически да бъда при вас, щях да призова всички мъже да излязат пред олтара и да се покаят. Щях да помоля Отец да ни дава сили и като мъже да живеем в почтеност и в чистота. Бих предизвикал всеки един от нас да се посвети на съпругата и децата си, и да стане свещеник на дома си, където да се изучава Божието Слово и да стане такъв мъж, който да бъде изобличаван от Святият Дух.
Да, аз загубих всичко, което беше най-скъпо на сърцето ми. Двете ми деца не поддържат връзка с мен. Никога не съм виждал и не съм докосвал внуците си. Имам три внучета и четвърто е на път (към момента, в който пиша свидетелството си). Аз откраднах от децата си майчините милувки. Откраднах от внуците си баба им. Загубих цялото си материално състояние. Изгубих и почти всички приятели, които някога имах. Загубих връзка с почти всички членове на семейството си.
Но сега поне знам кой е Исус Христос! Той дойде в килията ми и прости всичките ми грехове. Той ме освободи вътрешно! Той отново ме призова да проповядвам мощното Му послание. Сега в затвора имам паство. Исус ме призова два пъти. Няма да Му се наложи да ме вика трети път. Приех поканата на Христа в сърцето си.
Моля се, свидетелството ми да помогне поне на един човек, който да не повтори моята грешка. Не си мислете, че греховете ви ще останат скрити. Позволете на Бог да ви помогне, ако не можете да сдържате гнева си. И запомнете – БОГ НЕ Е ЗА ПОДИГРАВАНЕ! Ако не вярвате на мен, прочете Библията си. Тя ни разкрива толкова много Божии наказания изсипани върху тези, които не са се покорили на Бога.

Източник: http://www.hristiqni.com/svidetelstva-za-bozhiya-slava/771-spri-da-si-igraesh-s-greha-svidetelstvoto-na-dejvid-euart#ixzz4p9tE6dm4

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.