cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 10 януари 2013 г.

ТЪРСИ БОГА И ЧАКАЙ


                                                                Пс. 40 : 1,2
                           "Чаках с търпение Господа;
                            и Той се наклони към мене,
                            и послуша вика ми.
                            Изведе ме из шеол,из тинята
                            и калта
                            и постави на скала нозете ми,
                            утвърди стъпките ми."

           Търсих Господа,чаках Го, молих се и дойде ден ,когато Той ме откри и отговори на моите молби.Бог гледа
от небе и чака да общува с нас човеците.
Търсиш ли Господа,когато всякога или само,когато имаш нужда?
            Когато търсиш Господа с цялото си сърце/било за болест,нужда,проблем или гонение от неприятели/моли се
и викай към Бога ,търси лицето му.След,което чакай с дълготърпение и докато чакаш ДЕРЗАЙ!
Пс.27:14"Чакай Господа;
Дерзай! И нека се укрепи
сърцето ти;
Да! Чакай Господа."
        Святият Дух днес ти казва братко и сестро:"Работи за Бога,върши добри дела,укрепи сърцето си с вяра и чакай отговор от Бога."
          Ако някой застава на пътя ти с намерение да ти стори зло ,не се дразни от злонамереността му,просто се облегни на Господа и чакай Него.Не смущавай сърцето си ,с което само ще си навредиш.
        Научи се да чакаш от Господа помощ и възмездие.Не си създавай лошо сърце.Остани верен на Господа-бъди кротък,дай мир на душата си ,колкото и да са силни и многобройни враговете ти.ДЕРЗАЙ! РАБОТИ на" нивата",
пази мира в сърцето си,като се уповаваш на Словото от
Пс. 37:14-17"Ако нечестивите са изтръгнали меч,за да те повалят ,защото си сиромах и немощен,за да те прободат,понеже живееш праведно ,знай,че мечът им ще се забие в тяхното сърце...!Бог ще им надвие и ще подкрепи праведния!"
        И Бог ме подкрепи,изведе ме от шеол,от ямата на греха,от утеснението .Извърши чудеса за мен,защото предадох сърцето си , живота си и мислите си на Него и за всяко нещо уповавах на Него.
      Ако ти си предал живота си на Исус в служба на Бога, то мястото ти е в Църквата,сред събранието,където да
служиш според дарбите,с които Бог те е надарил.
      Разкажи за чудесата ,които Бог е сторил в твоя живот.
       Свидетелствай за твоята вяра .Разкажи ИСТИНАТА за Христос и тогава Милостта на Бога ще те пази от всяко зло и от многото беззаконници.
       Отдавай хвала на Бога,защото Той винаги се грижи за Своите малките/сиромаси и немощни/.Пс.40:17"Аз съм сиромах и немощен,но Господи Ти се грижи за мене,помощ моя и избавител мой Си Ти Боже мой!"
       Нека това Слово да даде кураж ,сила и вяра на онези,които са объркани,притеснени,гонени,преследвани.
       БОЖЕ ПОБЪРЗАЙ ДА ПОМОГНЕШ“ТИ ЗНАЕШ НУЖДИТЕ НА ВСЕКИ -ЗАЩИТИ ЧАДАТА СИ ,СЛУЖИТЕЛИТЕ СИ,БЕДНИТЕ,НЕМОЩНИТЕ,ЛИШЕНИТЕ,ИЗГОНЕНИТЕ,ОТХВЪРЛЕНИТЕ.....
НА ТЕБЕ СЕ УПОВАВАМЕ,ЗАЩОТО ТИ СИ НАШАТА ПОМОЩ...
       ДА БЪДЕ СЛАВА НА ТВОЕТО ИМЕ!

С Божия благодат:сестра Искра




         






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.