cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 23 януари 2013 г.

ИСУС Е МОЯТА ПЕРЛА

                                                                     
                                                                          Йн 1:17

                                   "...закона дойде чрез Мойсей,а
                                   благодатта и истината дойдоха
                                   чрез Исуса Христа."

        С какво може да се гордее човек днес в този объркан свят?С това,че имаме коли,пари,богатство?Или,че имаш   "голям и хубав пистолет"?С хубавият си апартамент или с многото жени около теб?
        Всичко е суета над суетите.Живота става от лош по-лош.И защо ?-ще попитате. И веднага ще ви отговоря:
"ЗАЩОТО ГО НЯМА БИСЕРА В СЪРЦЕТО!"
Няма я онази "ПРЕКРАСНА ПЕРЛА"-Исус Христос!
Къде отиде ЛЮБОВТА в семействата?Защо позволихме на
Дявола да ни мами с врачки,магии и баячки?Защо обикнахме лъжата,а на ИСТИНАТА гледаме с над смешка. Докога ще крадем и ще мамим ближния си?Няма ли най-сетне да отчупиш на бедния от своя залък?Кога ще отвориш гардероба си да облечеш голия си брат?Кога ще разчупиш този лед в сърцето си?
        Да ,в този свят няма радост.Има тъжни сърца и много сълзи.И защо?Защото го няма Бисера.Няма я онази "ПРЕКРАСНА ПЕРЛА"-Исус Христос.
       Да !ЗАКОНА с 10-те Божйи заповеди беше даден чрез Мойсей и ние познахме ГРЕХА,но ИСТИНАТА дойде чрез
"МОЯТА ПЕРЛА"-Исус Христос.
        ДА! Аз намерих Моята "ПЕРЛА" и съм щастлива ,
защото Тя ми донесе РАДОСТ в сърцето.Тя ми отвори дух.
очи за ИСТИНАТА.Бях "сляпа" не познавах Исус ,не знаех нищо за Него,но сега Той е вътре в моето сърце.Той е всеки ден с мен и грее в моето сърце,защото е моята "ПЕРЛА".
       Да! Той е "ПЕРЛА"; Съкровище,Скъпоценност нещо
много ценно,което света не може да ти предлижи дори да имаш много пари.
      Но благодаря на Моят Мил и Любящ Небесен Баща,че
промисли за мен и теб братко и сестро такъв чудесен ДАР от небето "ПЕРЛА" за моето и твоето сърце!
ИСТИНАТА-"КАЖИ ИСТИНАТА И ИСТИНАТА ЩЕ ТЕ
НАПРАВИ СВОБОДЕН!"-казва Бог.
      Един човек беше излязъл от затвора,но още първата седмица сгреши отново.Отиваше на съд.В градската градина "НАМЕРИ БИСЕРА"-една вярваща жена му говори
за тази "ПРЕКРАСНА ПЕРЛА"-Исус Христос.
ДА!Той намери "БИСЕРА "само няколко минути преди делото.И той прие тази "ПЕРЛА",този "БИСЕР" с вяра и 
със цялото си сърце.
      Хора с години не могат да повярват,а тази душа повярва от първите думи.И вярата в Исус го освободи.Делото се отхвърли и присъда не се отсъди.
     Да тази "ПЕРЛА" остана завинаги в сърцето на тази душа и той навсякъде разказва за нея.
     Аз също обичам Моята "ПЕРЛА",Тя е с мен в Италия 
навсякъде и аз говоря на хората за нея,защото има много какво да се говори за Нея.И тук Тя блести със своята красота и блясък.Няма по-хубава перла от Нея.И тук Исус
лекува.Родиха се деца,освободиха се "затворници",разчупиха се проклятия,отвориха се много
очи за Истината,благословиха се много семейства.
      Не можем да не говорим за нашата "ПЕРЛА".Трябва да говорим и на онези ,които не я познават.
НИЕ ИМАМЕ ОБЕЩАНИЕ ОТ БОГА ,ЧЕ АКО ГО СЛЕДВАМЕ С ЦЯЛОТО СИ СЪРЦЕ ЕДИН ДЕН ЩЕ ЗАСТАНЕМ ОЧИ В ОЧИ С ИСУС-"Моята Перла". Не е ли
чудесно,не е ли прекрасно? Когато вярваме на думите на Библията Исус прави чудеса:Спасява;Освобождава;Лекува.
Исус те освобождава;променя,доближава те до Себе Си и
това,което е още по-чудесно;ДАВА ТИ НАДЕЖДА ЗА ВЕЧЕН ЖИВОТ ЗАЕДНО С НЕГО НА НЕБЕ В НЕГОВОТО
НЕБЕСНО ЦАРСТВО.
      ДА! Исус е "Бисер",Който има Свое Царство.И в това Царство ТОЙ е Самият ЦАР над всички царе.
ДА!Приказката за"ПЕРЛАТА"и"ЦАРСТВОТО"на ИСУС е прекрасна,но най-хубавото е,че е вярна и истинна.Блажени,  ония,които са повярвали и намерили ТАЗИ ПЕРЛА!
     ДА! Бог ще изпрати един ден Сина Си ,заедно с ангелите
Си и ще прибере всички хора,които притежават в сърцата си "ТАЗИ ПЕРЛА".
ИСУС Е МОЯТА ПЕРЛА.АЗ НАМЕРИХ МОЯТА ПЕРЛА.
И днес СВЯТИЯТ БОЖИ ДУХ грее в моето сърце.Той ми дава радост.Той ме утешава.Той ми дава надежда.Той ме
привдига когато падам.Той ме лекува от коварни болести.
Дава ми вяра,любов да обичам всички дори и враговете си.
Отваря ми нови врати,когато някой затваря своята си врата за мен.Дава ми сили,когато съм сама да се справям с проблемите си,въоръжава ме със словото си ,когато врагът ми се готви за бой.Воюва за мен и т . н....
       Как да не говоря за ИСТИНАТА?Докога ще слугуваме на
Дявола и на лъжата?Докога ще бъдем роби на греха ?
ИСУС ТИ ДАВА СВОЕТО ВЕЧНО ЦАРСТВО ДУШО МОЯ!
БЕЗ ДА СИ ГО ЗАСЛУЖИЛ САМО СРЕЩУ ВЯРА!
      Дявола е вечната смърт ,а Исус Вечният Живот !
Няма място за секти в тези думи.Това е ИСТИНАТА И САМО ИСТИНАТА!Няма друга истина и друго име под небето,чрез което можем да се спасим.
    Чрез този"БИСЕР" ние сме деца на Бога завинаги и никой
не може да ни отнеме от Божията ръка.
Да!Аз срещнах Исус,говоря за Исус,защото съм Негова и Той е Мой.Говоря,защото съм спасена и живея живот с Духа на Господа и чакам Неговото завръщане.
А ти братко и сестро,намери ли своя "БИСЕР"?Готова ли си за Неговото Грабване,което ще стане в миг на трепкане на окото ?
      Ако Исус дойде тази нощ ти готов ли си?Без Святия Дух и без Бож. присъствие в твоето сърце ти не можеш да видиш Бож.лице.А кога ще се кръстиш,кога ще се подготвиш?Имаш толкова много неща да вършиш за Исус.
Той проля кръвта си  и за теб на Голгота.Нима ще отминеш с безразличие тази скъпоценна кръв?
    " Познайте,че времето е последно "-казва Бог.Нека не пропускаме това благодатно време,а днес като си чул за 
"БИСЕРА",за "ПЕРЛАТА" иди в Молитвеният дом Господен и потърси Исус и там ще намериш СПАСЕНИЕ ЗА ТВОЯТА ГРЕШНА ДУША!
ДНЕС СВЯТИЯТ ДУХ ТЕ КАНИ!Господ протяга Свойте
окървавени ръце и желае и теб да прегърне и умие в Своята
кръв.АЗ НАМЕРИХ БИСЕРА,НАМЕРИ ГО И ТИ!
ИЗЛЕЗ ОТ ЦАРСТВОТО НА ЛЪЖАТА И ВЛЕЗ В ИСТИНАТА ,за да намериш истинското щастие.
       
          БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ И ДАДЕ МЪДРОСТ ,ЗА ДА
ПОЗНАЕТЕ ИСТИНАТА И НАМЕРИТЕ СВОЯТА "ПЕРЛА"!
         С Бож. Благодат: сестра Искра



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.