cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 16 януари 2013 г.

БЛАГАТА ВЕСТ ЗА ИСУС

                                           
                                                       КОЙ   Е   ИСУС ?
                                     2 Тимотей 1 : 8
                " И тъй не се срамувай да свидетелстваш
                са Нашия  Господ........."

       Често пъти когато пускаме новините по телевизията си казваме:"Дано да чуем днес нещо по-добро."
Уви,обаче новините в света стават от лоши все по -лоши.
        Но има една една "новина"в Словото на Бога се нарича "БЛАГА ВЕСТ",която беше скрита от вакове,но днес след раждането на Исус се говори всеки ден и по радио ,и по телевизия и по улиците  и по целия свят.
          Тази БЛАГА ВЕСТ весели сърцата,дава мир в душата и обещание и надежда за нещо Велико,Чудно и Прекрасно,а именно: "БЛАГАТА ВЕСТ ЗА ИСУС."
Няма нищо по- прекрасно,по-приказно и по- успокояващо от "БЛАГАТА ВЕСТ ЗА ИСУС."
          Вчера чух от един мой роднина,който ми зададе въпроса:"КОЙ Е ИСУС?"Бях поразена.Не му отговорих,но му казах:"Влезни в Сайта и чети!"
           Легнах си и дълго време не можех да заспя.Питах се сама:"Колко години не съм познавала Господа и не съм се интересувала,а сега останах като гръмната: "Кой е Исус?"
И без да се моля Бог ми заговори:"Ето виждаш ли има хора,които страдат много ,а още нищо не знаят за Мене,а ти си БЛАГОВЕСТИТЕЛ.
          Пиши  за "БЛАГАТА ВЕСТ ЗА ИСУС !"
И Святият Дух ме насочи към 2 Тим.1:8 "И тъй не се срамувай да свидетелстваш за нашия Господ..."говори ап.
Павел чрез 2Тимотей.
         И днес въпреки,че във всяка тема се говори за Исус днес ще разгледаме Благата ,Добрата НОВИНА-Вест за
ИСУС.Или всъщност ще отговоря и на моя братовчед дано прочете,но дори да не прочете Бог знае със сигурност ,че има хора,които следят и търсят БЛАГИ ВЕСТИ.
Аз нищо не знам , Бог каза :"Ти пиши!"
        И така:"КОЙ Е ИСУС?"
1./Исус е Бог,Който ни е Спасил и Призовал със Свято призвание не според нашите дела ,а според Своето намерение и според благодатта дадена ни в Христа Исуса.
Тази БЛАГОДАТ бе предвидена от Бога преди много времена,но сега ни се откри чрез явлението на Нашият Спасител Исус Христос.
2./Исус е СПАСИТЕЛ- "БОЖИЯ БЛАГОДАТ "-подарена ни от Бога без да сме я заслужили с някакви дела. Дар поради ГОЛЯМАТА Му любов към нас човеците.
3./Исус е ПОБЕДИТЕЛ-  2 Тим.1:10"Исус,Който победи смъртта и осия живот и безсмъртие чрез Благовестието."
          ТРИ ВАЖНИ НЕЩА ,които ап.Павел иска да запомним  според 2 Тимотей ,а именно:
| Сам Бог слезе на земята сред хората ,както ходеше в Едемската градина,когато създаде първите хора Адам и Ева
като се РОДИ ОТ ЖЕНАили ще чуете/СЛЕЗЕ В ПЛЪТ/ в образа на Исус Христос /Син Божи наречен-Спасителят./
 Роди се като дете , расте и живя като 100% човек , но в същото време беше и 100% Бог.
В Йн.14:9 Исус каза на Свойте ученици:'Който е видял Мене видял е и Отца Ми." 10ст."Не вярвате ли,че Аз съм в Отца и Отец е в Мене?"11ст."Вярвайте Ми , че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене ; или пък вярвайте Ми поради самите дела."
       Бог е ЛЮБОВ и от любов към нас Неговите творения 
създаде преди много години този Спасителен план за нас грешните човеци.Ще каже някой :"Ама аз съм много добър и не съм грешен."Това е хубава оценка,но в очите на Бога само Исус е безгрешен , всички други лежим в греха на Адам и Ева/Първородният грях/,който зарази цялото човечество под ръководството на Дявола.
        Раждането на Нашият Господ е част от   Спасителният план на Бога.Това е т.н Божия Незаслужена Благодат или Милост.Дар от Бога ,свързан със Спасението на нашите души от последиците на греха и с бъдещият ни ВЕЧЕН ЖИВОТ.
        В Библията в Стария Завет се загатваше за този План и за идването на Месията-Спасителя,но в Новия Завет от Библията тази "ТАЙНА" ни се откри чрез Сина на Бога Исус Христос.
|| Исус се роди,за да бъде СПАСИТЕЛ на човечеството.
Незаслужена Милост от Бога.Вместо ние да бъдем бити и наказвани,заради нашите беззакония Бог даде на Него да понесе нашето наказание,а ние да бъдем освободени от греха.В Словото се казва още ,че Бог даде Своя Единороден Син да умре за нашите грехове и който повярва  ,че Исус е Син Божи и се кръсти  да бъде спасен и да има вечен живот .Чрез повярването в Исуса и чрез приемането му в сърцата ни ние се спасяваме от вечна смърт.Това беше и
Неговата МИСИЯ в Спасителният план на Бога.
В Словото Исус казва"Аз не дойдох за здравите,а за болните и не за праведните, а да обърна грешника от неговия път."Така,че Исус е част от Триединната Личност на Бога:Бог Отец;Син Божи и Св.Дух. "И няма
друг Спасител чрез,Който да се спасим."
||| Исус е ПОБЕДИТЕЛ.Със Своята Кръстна смърт и възкресението от третия ден-стана ПОБЕДИТЕЛ над смъртта.В Йн.1:10 се казва:"Унищожи смъртта и осия живот и безсмъртие." И това сега е валидно и за мен и за теб сестро и брате.Ти,който повярва и се кръсти и следваш Христос -смъртта няма власт над твоята душа.
Ти от смърт преминаваш във вечен живот .Ти ставаш безсмъртна душа.Ти си победител над смъртта заедно с Христос.Ти си ПОБЕДИТЕЛ над смъртта,защото се раждаш два пъти ,а умираш един ,като тази смърт е преход от живот в живот.А за онези,които не Ме приеха ги чака съд и втора смърт /живи на вечен огън/.
      Много хора не знаят и затова Бог даде БЛАГОВЕСТИТЕЛИ-този "Вечен ОГЪН" е определен от Бога за Дявола ,а не за човеците и той иска да завлече след себа си ако може всички човеци и не защото ни обича,а защото е противник на Бога и  защото не е доволен от присъдата си.И как ще отмъсти на Бога като завлича ден след ден творенията Му в грях.Но да благодарим на Бога за "БЛАГАТА ВЕСТ" ,че в Исус  и в Неговата кръв и смърт имаме ПОБЕДА над Дявола.Той е силен,но е вече осъден и победен от Исус чрез възкресението Му.
        Бог е суверенна Личност.Никого не насилва.Обича всички и ни чака с дълготърпение да направим своя избор.
        Исус казва:"И ето стоя пред вратата/сърцето ти/ и
хлопам и ако чуе някой и Ми отвори ще вляза и ще вечерям с него на трапезата."Исус казва"АКО Ми отвори!"
Ти братко тази вечер си чул "БЛАГАТА ВЕСТ ЗА СПАСИТЕЛЯТ ИСУС", решаваш сам,дали да приемеш това чудно предложение и оферта за Спасение и Вечен живот или не.Бог ти е дал право да избираш.Тази Добра Вест е и за твоите деца.Словото казва,че ако един приеме ще спаси целият си дом.Да бъдеш Спасител на децата си е прекрасно нещо.Възлюби Исус и направи първата крачка:ДАЙ СЪРЦЕТО НА ИСУС и БОГ ЩЕ ТЕ БЛАГОСЛОВИ!
И ще завърша: "КОЙ Е ИСУС?"
ИСУС Е БЛАГОСЛОВЕНИЕТО , КОЕТО БОГ НИ ПОДАРЯВА ОТ НЕБЕТО ЗА МЕН И ЗА ТЕБ И ЗА НАШИТЕ ДЕЦА!
Нека Бог да ви благослови с това Слово Божие!
      
         С Божия Благодат:сестра Искра



























          










     














                                           

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.