cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 8 януари 2013 г.

ЩЕ БЪДЕТЕ ГОНЕНИ...


                                                                 2 Тим .3 : 12
    
       "Но и всички,които искат да живеят благочестиво
        в Христа Исуса , ще бъдат гонени...."

" РАЗКАЖИ ЧАСТ ОТ ИСТИНАТА"-Чух гласът Господен

       Това Слово Божие,колкото и да не ни харесва e част от ИСТИНАТА за Христа.И колкото и да ни боли истинaта си остава истина. "Ако не бъдете гонени,ако не бъдете мразени,
бити,подигравани не сте Мой ученици."Защо Исус ни разкрива тази болезнена "тайна"?Нима не можеше да каже:"живейте си живота Аз ще бъда с вас!"
       Не братя,истината боли,особенно за онзи,който иска да я скрие.Не случайно Исус предупреди още:"И ще бъдете гонени,и света ще ви намрази,ще бъдете предавани на властите и някой като ще искат да ви убият ще мислят,че по този начин служат на Мене".
       Но другата страна на ИСТИНАТА е ,че печелиш Божието благоволение,ако бъдеш гонен заради Неговото име."Блажени гонените заради правдата,защото е тяхно царството небесно"-Мт.5 : 10 "Света ще ви намрази,защото не познават Мен","Но вие дерзайте Аз победих света"
      И в този смисъл наред с хубавите думи за Христа и Христовата любов ще трябва да приемем и тази част от истината.Исус предупреди,че Неговите последователи също ще пият от "Горчивата чаша",от която и Той е пил.
      Мт.5 : 11 "Блажени сте,когато ви хулят и ви гонят,и говорят лъжливо против вас всякакво зло заради Мене".
Много хора не искат да приемат да служат на Исус ,заради гонението или ако служат , точно те стават най-големите предатели на верните братя.За такива Бог казва:"По-добре да не бяха ме познали."Юда Искариотската участ ще гони тяхната съвест.
       Бог днес ми открива,че и днес има много "писменни" предатели на верни братя ,който забравят Страха от Бога
и бързо за пари предават невинни души ,а своите продават на Дявола,чиято участ е вечен огън.
     За гонените,заради правдата и чистото им сърце има на-
дежда,защото в Словото се казва още:"Господ познава Своите Си" и познавайки ги има обещание,че ще ги пази ,защити и извежда от огъня на Дявола.
     Във 2Тим.3 :10 ап.Павел говори на Тимотей както и днес Святият Дух ви говори отново:"А ти си последвал Моето учение ,поведение,целта ,вярата дълготърпението,любовта,твърдостта,гоненията страданията ,които ме сполетяха в Антиохия,в Икония,в листра,какви гонения издуржах и от всички тях Господ ме избави."
      Скъпи братя и сестри ,
гонени или не,Святият Дух днес говори на Свойте верните,онези,които прокламират Неговата Истина на света."Не бойте се от човеци,говорете истината и истината ще ви направи свободни.Търпeте когато ви хулят.Ако ви ударят от едната страна заради мен обърнете и другата страна..."
     И ще завърша с думите на ап.Павел към Тимотей в 4:17,18 стих:"Но Господ беше с мен и ме укрепи,за да се прогласи напълно посланието чрез мене и да чуят всичките 
езичници ,и аз бях избавен от устата на лъва.Господ ще ме избави от всяко зло дело на лукавия и ще ме спаси и въведе в небесното Си царство;на Него да бъде слава до вечни векове"-АМИН
      Скъпи братя,християни страниери или не вие,които сте под гонение,нека не забравим последните думи от това послание и да си кажем с вяра"ГОСПОД ЩЕ МЕ ИЗБАВИ ОТ ВСЯКО ЗЛО ДЕЛО НА ЛУКАВИЯ И ЩЕ МЕ СПАСИ! "
    
Моето лично послание към вас е:Аз също минах през някои гонения и Господ винаги ме е извеждал и ме е поставял на високо.Живейте живот чист и угоден на Бога и не се плашете Бог знае как да избавя Свойте Си.Предайте се в ръката Господня,уповавайте на Него и чакайте Неговата победа и присъда.А той е казал,че за беззаконника ще има възмездие!"

 С Божия благодат:сестра Искра
                         

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.