cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 6 януари 2013 г.

БЛАГОДАРСТВЕНА МОЛИТВА


                            БЛАГОДАРЯ  ТИ  ГОСПОДИ !    

             Благодария Ти Боже наш за любовта голяма към
човешките чада!Благодаря ти,за Твоят Единороден Син ,който умря,заради нашите прегрешения и в когото Ти 
промисли Спасение за нашите грешни души!
             Благодаря Ти ,че чрез Твоето Слово прозряхме истината за живота. Благодариме Ти,че чрез Исус имаме победа над смъртта.Че чрез Него дойде мир за нашите души.Благодариме Ти ,че ни даде Истинската Светлина ,
която огрява пътя ни към Твоето Царство.
В Твоето Слово намерихме ДУМИ НА ЖИВОТ.Чрез Твоите
песни добихме радост и утеха за изморените си души.
         Благодариме Ти ,че имаме привилегията да общуваме с теб Татко наш,че чуваш нашите молитви и даваш отговор.Благодариме ти ,че ни учиш всеки ден на Своите повеления и ни даваш команди,които ни пазят от препъване.Благодариме Ти за пролятата кръв наТвоя Син Исус Христос ,в която имаме опрощение на греховете ни и
освещение без,което никой не може да наследи вечен живот.
       Благодариме Ти за бащинските грижи,че не си ни оставил без хляб и без облекло.
Ти винаги знаеш от какво се нуждаем и винаги даваш най -доброто.Благодариме Ти,че ни пазиш от зло и си ни дал познание да разграничаваме доброто от злото.
       Благодариме Ти ,че си ни научил какво значи страх от Бога и какво значи Божия Любов?
      Затова Те ОБИЧАМ ТАТКО МОЙ,защото слушаш гласа на молитвата ми,когато те търся,когато съм в скръб и нужда Ти даваш изходен път.Благодаря ти за многото още неща,които си направил за мен и за днешната ГОСПОДНА 
ВЕЧЕРЯ,с която ми даваш здраве и сила да вървя напред.
"Затова,понеже Си избавил душата ми от смърт,очите ми от сълзи и нозете ми от подхлъзване,ще те хваля винаги,ще Ти пея хваления на Името Ти и ще ходя винаги пред Теб Господи Боже Мой в земята на ЖИВИТЕ!"
         СЛАВА ДА БЪДЕ НА ИМЕТО ТИ ТАТКО НАШ !

С БОЖИЯ БЛАГОДАТ: сестра Искра

     


















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.