cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 14 януари 2013 г.

КАКВО ГОВОРИ БОГ ДНЕС НА НАРОДА СИ ?

                                                ВИЕ  СТЕ  МОЙ  ЦВЕТЯ...

      
        Мнозина днес боледуват и мнозина са слаби,защото не търсят Бога или неправилно Го търсят.Да си призная и аз много пъти отпадам,но знам ,къде да Го намеря.В неделя т.е.вчера трябваше да отида до Наполи да изпратя някой неща на семейството ми и малка подкрепа за моята църква.
Отиването ми беше неотложно.Вечерта късно обаче си наранявам дясното око с остро дърво до кръв.Казах си :
"Какво ще правя сега?"Независимо от всичко сутринта тръгнах.Трябваше да свърша Божията воля.
            И разбира се непременно бях решила да отида на църква.
           Това беше моята Църква,Живата Църква на Христос,която посещавах пет години.И така след всичко, което свърших , въпреки болките в окото 10.30ч. се озовах в Църквата.Това беше Живата Църква,там беше Живия Бог,който чакаше Своя народ.
Водеше ме любовта към Бога ,към Христа,към братята.
Водеше ме Словото,Което ми говореше в сърцето:"И който Ме търси ще Ме намери!";"Блажени,които живеят под покрива на Всевишния!"-Пс 91 и "Ако е болен някой от вас нека потърси църковните презвитери"Яков 5гл.Но аз вчера направо отидох при Живия Бог и Господ Исус Христос,Който много пъти ми говореше в тази Църква от устата на Свойте Божий Служители.И за голяма радост с
влизането усетих Божието присъствие и не след дълго чух
Божият глас през една сестра,която след молитва Бог я употреби,за да говори на народа Си . Ето какво каза Бог:
         "Аз те мисля,чадо Мое всеки ден.Не се отдалечавайте от мен.Аз съм близо до вас всеки ден.АЗ съм твоят Пастор,Който те лекува.Аз те държа за Моята ръка.Няма да те оставя,нито ще те отхвърля.Аз ще те ръководя,чрез Моята справедливост.Ще ти помагам,ще те "оформям" и
когато всички ти затварят вратите Аз ще бъда винаги с  теб.
        Служители Мой,
не се страхувайте от нищо!Аз съм винаги с вас! Аз съм вашият Бог L Eterno-/Вечният/.
        Вие сте МОЙ "ЦВЕТЯ".Бяхте увехнали,брути /грозни/,но сега сте свежи,ухаещи,бели,невероятно красиви пред Моето Свято лице.Всеки ден ви гледам и се грижа за вас.Не гледайте на света! Гледайте на Мен.Аз един ден ще дойда и ще  ви  прибера при Себе Си.Не се плашете!Аз ви прегръщам всеки ден, но вие не Ме усещате.
        Вие сте Мой Служители,Моята "НЕВЯСТА".Аз съм Вашият Бог.Аз ви изкупих,чрез кръвта и живота на Моя Син.
        И вашите деца са в Моята ръка.Аз съм с вас ,не се плашете.Винаги и всеки ден и всяка нощ.Вие сте тези,които не Ме усещате.Аз ви изкупих.Мой сте и никой
не може да ви вземе от Моята ръка."
       ДА !ТОВА НАИСТИНА БЕШЕ БОЖИЯ ГЛАС.
По-късно след службата ,когато отидох да обядвам Бог ми изпрати една душа българка. На вид благочестива,но не познаваща Бога.Наложи се да й благовествам за ИСТИНАТА за Христос и Божието Слово.Времето беше малко и трябваше да тръгвам за кораба.На тръгване жената ми каза:"Ще отидем с една моя приятелка да те потърсим на твоя остров,за да продължим разговора за ЖИВИЯ БОГ.
          Прибрах се щастлива,весела и радостна в Духа на Господа Исуса Христа .Забравих за болките.
          Днес сутринта се събуждам и окото ми беше изцелено съвършенно.Кой го излекува?
Не ли онзи,Който ми каза:"Аз се грижа за теб;Аз съм твоя Пастор и Аз те лекувам!"
         КАКВО СЕ ИСКА ОТ ТЕБЕ БРАТКО И СЕСТРО?
Потърси Живата Църква на Христос.Потърси Го с вяра и любов.Ако имаш нужда от изцеление ,Исус казва:"Аз ще те лекувам!"Ако не познаваш ИСТИНАТА за ХРИСТОС :Там  ще чуеш Живото,Вярно,Справедливо и Деятелно Слово
Божие.Там ще чуеш утешителният и мил ,тих и нежен Бащински глас.
        НЕ СЕ ПЛАШЕТЕ БРАТЯ,ИДЕТЕ ПРИ ИСУС С ВЯРА И ТОЙ ЩЕ ОТВОРИ НЕБЕСАТА ЗА ДА ВИ ГОВОРИ,защото Той ви обича и ви чака !
Бог да ви благослови!

         С БОЖИЯ БЛАГОДАТ:сестра Искра

















        




      




















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.