cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 10 декември 2012 г.

ПОДАРЪК ОТ БОГА

                                                      Б О Ж Й И Т Е   Д А Р О В Е 
                                                               /  Д.ап. 2: 4 /
                                          .....И ЩЕ ВИ ДАМ ТОЗИ ДАР: ДУХ СВЕТИ!
                                          " ....И ТЕ ВСИЧКИ СЕ ИЗПЪЛНИХА СЪС 
                                          СВЕТИЯТ ДУХ И ПОЧНАХА ДА ГОВОРЯТ
                                          ЧУЖДИ ЕЗИЦИ,СПОРЕД КАКТО ДУХЪТ ИМ
                                         ДАВАШЕ СПОСОБНОСТ  ДА ГОВОРЯТ!"

            Всяка вечер заспивам с молитва и общение с Моя Бог.Какво се получава през нощта?"Разходки с Исус;Разговори;Наставления...и т. н."Това наистина са прекрасни нощи.Вечер моята баба ма поздравява“BUONA NOTE E TANTI SOGNI DI ORO!"Да! Наистина тези сънища са златни!
        Да сънуваш,че си с Исус е голям подарък от Бога !
Моята патронка все ме пита:"И аз съм християнка,защо нямам такива сънища?"
       Братя и сестри,
Тази вечер Бог иска чрез Св. Дух да ни говори за Своите Божйи дарове от небеса.Но преди това нека свидетелстваме как Бог употребява дарбите на Своите избрани?
       Работя на остров Прочида.В събота нощта сънувам ,че отивам в Наполи.Намирам се в един магазин.Нямам пари ,но разглеждах с любов и интерес наредбите в магазина.Дойде 
жената,която отговаряше за магазина.Предложи ми подаръци.Отговорих ,че нямам пари,а тя ми каза:"Вземи, ти ги заслужаваш!"След това сънят продължи :"Отивам на пристанището ,но нещо се случи и не можах да се прибера навреме,но чух в съня глас, който ми каза:"Не се плаши по-късничко ,но ще се прибереш."
       И наистина вчера бях на Наполи.Испратих коледни подаръци на децата и след това отидох на Църква.В църквата
службата протече с благословения :"Бог благослови църквата с небесни езици ",също и аз бях докосната от Св. Дух.Когато напуснах църквата и отидох да си купя билет за връщане,купих за 3ч.и 10мин. и не след дълго обадиха ,че има голяма буря и корабите не могат да пътуват.Настъпи суматоха ,но Св.Дух ми припомни“Ще се прибереш, но по- късно!"Казах на сестри,които бяха наблизо,че проблема ще се разреши по-късничко и в 7.20 ч. тръгнахме обратно към Прочида.И Бог се прослави като това,което каза през нощта се случи през деня.
        Защо започвам с тази пресна случка? Защото трябва веднъж завинаги да разберем,че Бог по чуден начин се грижи за своите чада.
       Миналата година също имаше буря нощта и вместо в 12ч. нощта ,трябваше да се изчаква.Също настъпи суматоха и паника.Когато се помолих да спре Исус бурята чух глас:"Запрети ти !Силата е в тебе!"
       Приближих се близо до водата и се помолих с власт и сила,защото Бог беше с мен.Не след дълго време бурята спря  и сутринта потеглихме благополучно.Това,което ми се случи беше за моя радост и и свидетелство,което не всички повярваха,а този,които се подигра със пристигането в Наполи още на другия ден се загуби и трябваше много да се моля за него,защото знаех,че това му беше от Бога.И Бог отново чу молитвите ни и след един месец го върна при семейството му.
      Бог е ЛЮБОВ и дава ,но не бива да се подиграваме с неговите милости,защото както го дава,така си ги и взема.
      И така:"Подаръкът отваря вратите...!"
Нашият Бог е богат и небето е пълно с благости и милости,и когато Бог дарява сърцата ни се радват.
      Спомням си,когато бях малка моят баща ми беше подарил една кукла.Цялото си детство прекарах с тази кукла.Мама ми помагаше и шиехме рокли и костюми и то най - различни.Моите приятелки имаха повече кукли и аз ревнувах и завиждах ,но мама ми казваше:"Ако ти поддържаш куклата чиста,сресана и с чисти дрешки ,тази кукла ще те радва толкова ,колкото и 10 кукли"
       Така мама ме учеше на християнски навици.Но какво искам да кажа:
1.Един подарък от сърце е голяма радост.
2."Отваря врати"-на нас към небе.
3.Пази се,съхранява се и напомня за този,който го подарява.
       Бог дава много дарове от Своето небе,което е пълно с благодат и благословения.
На кого Бог дарява обаче Своите дарове?Какво казваме на децата?
" Ако слушаш! ".И при Бог е същото:"Ако чуеш днес Бож.глас....;Ако слушаш и изпълняваш Бож. команди...;Ако
постоянстваш в молитви....;Ако си дадеш едната риза на брата си...;Ако не отминеш брата си ,когато е в нужда...;Ако възлюбиш брата си както себе си;Ако везлюбиш Своя Бог   .... и т. н."Ако сме послушни на Бож.глас то и Бог е готов да даде Чудни Божи Дарове.
       Да бъдеш дете на Бога е прекрасен Бож. Дар.
       Да говориш чужди езици също е голяма радост.И рече Исус:"И когато отида при Отца Ми ще ви изпратя този Дар:Святия дух !"
       Една сестричка поискала от Бога" любов към всички хора"и още същата нощ видяла сън,че слиза от небето колет с надпис:"Любов за Бойка".Така простила и залюбила един от своите врагове.
      Защо Бог дава Дарове на Своите чада ?Защото ни обича и иска чрез тях да се обхожда с нас.За да работим с тези дарби в Църквата и на Бож.нива.
      Всеки ли дава едната си риза на брата?Всеки ли помага като "Добрият Самарянин?"Не!Това е Дар Божйи.
"Където е сърцето ти там е и съкровището ти!"-казва Бог.
Ако сърцето ти е с Бога то ти ще знаеш,че колкото по-даваш,толкова повече ще ти се връща от Бога."тъпкано";100 кратно и 1000 -но".И като познаваш Волята на Бога ще даваш своята риза ,но не само това,но ще искаш и още Дарове
"И когато давате ,не пресмятайте и не тръбете,защото Твоят Небесен Баща знае как да ти го върне.":""Ако десницата ти дава левицата да не знае.";"И каквото даваш в тайно ще ти се върне наяве" .
        Даровете се съхраняват като реликви и се потдържат .
        И така ако Бог отвори Своя небесен магазин и ти подари за Рождество Христово Дарове:"Радвай се чадо Мое,защото 
си възлюбена!"
        "Искайте и ще ви се даде!"Молете се за Дарби!Небето е пълно от дарби :"Благословени потоци 
                                  Господи нам обеща ,
                                  Капчици падат , но просим
                                  Потоци от небеса...."
Колко е хубаво да искаш Дарове от Твоят Небесен Баща.
Неговото Царство е пълно със злато,сребро и диаманти,но ти братко искай "Духовните дарби",защото материалните прехождат, а Духовните са вечни.
       КАКВИ СА ДУХОВНИТЕ ДАРБИ?-Да погледнем в :
1 Кор.12,13 и 14 глава
"И ще ви изпратя този Дар Св. Дух!...."Св.Дух разпределя дарбите ,защото те са много и различни.Дарбите се движат от Св. Дух и затова се наричат и ДУХОВНИ.
1.Кор.12:4 "А на всеки се дава проявление на Духа за обща полза."
- Дух на МЪДРОСТ
- на други СЛОВО НА ЗНАНИЕ
-на други  ВЯРА
- на други ИЗЦЕЛИТЕЛНИ ДАРБИ
- на други ДА ВЪРШАТ ВЕЛИКИ ДЕЛА
- на други ДАРБИ НА ПОМАГАНИЯ И УПРАВЛЕНИЕ
- на други ДА ПРОРОКУВАТ
- на други ДА РАЗПОЗНАВАТ ДУХОВЕТЕ
- на други ГОВОРЯТ РАЗНИ ЕЗИЦИ
- на други ДА ТЪЛКУВАТ ЕЗИЦИ
И всичко това върши Св.Дух ,като разделя на всеки поотделно.
      Трябва ли да ревнуваме и завиждаме,че едни имат едни други други дарби или че ти имаш една,а път брат ти има три.
Даровете от Бога са незаменими.Дават се по Бож.смотрение,
за работа на Бож. нива.
      Работих веднъж в един дом с още едно младо момиче /българка/,която не беше вярваща.Бабата беше с Алцхайнер/не спираше да ходи денем и нощем/.Дъщерята като разбра,че съм вярваща и видя Библията започна "гонение" и явна омраза към мен.За да покаже явното си пренебрежение към мен ,започна всеки ден да прави подаръци на Деси.Мен това не ме вълнуваше.Но тя започна да не ми дава и храна.Тогава паднах на молитви и Бог ми отговори още същата нощ:"Моли се утре за болната като полагай ръце.
Волята Ми е да изцелявам тази жена.А ти като вземеш заплатата напусни този дом и не мисли къде ще ходиш.Аз ще се грижа за теб.Така им кажи!"
Деси се притесняваше за подаръците,но аз й казах ,че подаръците на Бога са много по-ценни от подаръците на тази зла жена.Помолих се на другият ден както Бог ми каза и бабата наистина се промени.Това го забелязаха всички,но никой не отдаде Слава на Бога,защото не познаваха истината за Исус.И на последният ден беше неделя една сестра ми се обади за работа .Взех си заплатата и въпреки молбите на сестрите да остана Думата на Бога е по-важна.
        Така Бог благослови една душа ,и Деси повярва в продължение на един месец,като се увери наистина,че дарбите на Бога са много по- ценни от тези на света.Също се молехме Деси да се омъжи  и след мен след 20 дена тя се прибра в България и се омъжи за момчето,което обичаше.
      Така водена от Духа на Бога смених 22 -ма възрастни като във всеки дом Духът различно употребяваше дарбите,които ми е дал. Благодаря на моя Бог и слава да бъде на името му!
      Така,че имаш ли дарби не ги крий ,употребявай ги,защото това е Бож.Воля.
Дарбите се проявяват съпроводени с вяра и любов.Така,че ако имаш дарби,а нямаш любов нищо не те ползва,но съпроводена с любовта на Бога се правят чудеса.
1.кор.13:1ап.Павел казва:"Ако имаме всички дарби,за които споменахме ,а любов нямаме ,аз съм станал мед , що звънти
и кимвал що дрънка."
8ст..."...всички дарби са частични и ще отпаднат,но любовта никога няма да отпадне."
        Така,че нека да копнеем за всички дарби и най-много да желаем любовта,а имаме ли любовта:"копнейте за дарбата
пророчество и говорене на езици"-казва Словото.
       Нека оценим всеки дар Божи и така да работим с тях,че да се прославя името на Бога и чрез тях да привеждаме души в" Неговата кошара."
       Бог тази вечер припомня ,че е време да се събудим и дарбите да заработят ,защото времената са последни ,а има още души ,които Бог чака.
Нека така да работим,че кошницата да се пълни с плодове и когато отидем при Бога да не се срамуваме,когато ни попита:"Какво Ми носиш сине от земния живот?
               На хроми помогна ли,скърбящи утеши ли
               На брата си прости ли,за всичко що заръчах,
                сърцето очисти ли? ....."
И нека завършим с песента за Бож. любов:
"Любовта Ти,Тя владей,
Боже кланям се пред ней
Дай ми Боже таз любов
МОЩНА Е ТЯ!..............."
        ТОВА Е НАШАТА ГОРДОСТ ДА ЗНАЕШ ,ЧЕ БОГ ТЕ ОБИЧА,ЧЕ ТЕ Е ДАРИЛ С ДАРБИ  И ОЧАКВА ОТ ТЕБ РАБОТА,А ТИ ЧАКАШ СВОЯТА НАГРАДА!
        Бог да ни благослови преизобилно и подкрепи в служението на Бож.нива!

        С Божия благодат:сестра Искра
  

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.