cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 31 декември 2012 г.

СЕГА СЕ ОСЪЗНАВАМ

                                                   
                                                СЕГА  СЕ  ОСЪЗНАВАМ

                                    1.Сега се осъзнавам
                                     Живота си изтича 
                                    И аз не се приготвих //
                                    За бъдещето си//

                                    2.Исус ще ме попита
                                    Кога при Него ида
                                    Какво ми носиш сине//
                                    От земния живот?//

                                    3.На хроми помогна ли?
                                    Скърбящи утеши ли?
                                    На брата си прости ли?//
                                    Сърцето очисти ли?//

                                     4.Благата вест каза ли?
                                     На всички по съдба,
                                     Че жив съм и живея ,//
                                     Във вашите сърца.//

                                      5.Гласът Ми ти позна ли?
                                      Духът Ми послуша ли?
                                      За всичко що заръчах//
                                      Завета изпълни ли?//

                                      6.Какво ще отговоря
                                      Пред Светлия Му лик?
                                      Ако не съм изпълнил//
                                      Заветния Му вик?//

                                      7.О, мили мой Исусе,
                                      О,Святи Божи Сине
                                      Ти с мъдрост надари ме//
                                       през тия земни дни//

                                       8.Да мога да Ти служа
                                       Тъй както искаш Ти
                                        За Тебе да живея,//
                                        Тъй както повели.//

                                       9.Нагоре Аз въздигам
                                       Послушните чада
                                       Онези що смаляват//
                                       Себе си пред Отца.//

                                       10.Сам Аз ще ги заведа
                                       В Бащиният Дом
                                       И няма те да видят//
                                       Гомора и Содом//

                                       11.Затуй сега ви казвам
                                       Послушайте Духът,
                                       Последвайте Ме в пътя//
                                       Със сърце , душа и ум .//
                                        


                                    
                                    


                     
   


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.