cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 7 декември 2012 г.

МОЛИТВА ЗА МОЯТ СИН

       
                                                " СЪЛЗИТЕ  НА  ЕДНА  МАЙКА... "
           
            "Една майка имала едно много добро ,русо и красиво момченце.Тя много обичала своя син.Детето расло,порасло и станало снажен и красив младеж.Сърцето на това дете било добро.
          Майката била християнка.Молила се за всички хора, молила се и за своя син,Бог да го пази в Своята десница.
Детето растяло послушно и радвало майчино сърце.
Но дошло време света грабнал младежа в своите длани и той "заплувал" заедно с другите в света.
Добил гордост,непослушание,сребролюбие,ухажвания и се отдалечил от погледа на майка си.
        Майката започнала да тъгува и ден и нощ ронила сълзи за своето русо и красиво дете.Сърцето преливало от мъка.
Молитвите не спирали пред нейният Бог.
         Синът обаче не искал и да чуе.Харесвало му този живот и продължавал с приятели до късно нощем.Започнал да пие.Вършел безброи своеволия.
         Света със своите съблазни заблудил сърцето на това прекрасно дете.И така той се отдалечил от майчиното сърце.И не само от нейното сърце ,но напуснал и домът си.
И в един неочакван ден след много скръб,мъка и сълзи майката умряла без да види своя син.
            В същият този ден дошло "ОСЪЗНАВАНЕТО".Сълзи задавили гърлото на сина.И сърцето на сина беше готово да поеме пътя към Христа.
И тогава написа тази песен:
           1.Когато бях още дете помня тъй добре.
           Как с непокорство наскърбих аз майчино сърце
          Но тя сега е на небе при ангели безброй
          Кажи й Господи ,че ставам Твой!
                За мен тя се моли със сълзи на очи
                Кажи й Господи,че ставам Твой.
                Щом бъда в небеса и зърна нейнии лик
                Във вечна радост там ще бъдем нии.

           2.В своеволия безброй създавах й сълзи
           А с търпение безкрай все още ме люби 
           а мойто детство , радост ,скръб споделяше с любов
           Кажи й Господи , че аз съм Твой!
                 За мен тя се моли,със сълзи на очи
                 Кажи й Господи ,че ставам Твой!
                 .............................................................
                 .............................................................

           3.Тогава бях заблуден син ,напуснал бащин дом
           Това съсипа я от скръб ,но чакаше ме пак
           И ден и нощ се молеше да ме благословиш
           Кажи й Господи , че аз съм твой!
                    За мен тя се моли със сълзи на очи
                    ..............................................................

           4.Един ден скръбна вест дойде , че е последен час
           Дали не бих желал да чуя майчиния глас ,
           Преди да склопи тя очи , с готовност обещах;
           Да бъда твой, кажи й ,че устоях!
                     За мен тя се моли със сълзи на очи
                    .................................................................
        МАЙКИ НЕ СПИРАЙТЕ МОЛИТВИТЕ ЗА СВОЙТЕ СИНОВЕ! БОГ НА СВОЕТО ВРЕМЕ ЩЕ ГИ ПРИВЕДЕ В СВОЯТА КОШАРА.
        НЕ СКЪПЕТЕ СЪЛЗИТЕ СИ ,ЗАЩОТО НАШИТЕ СИНОВЕ СА НУЖНИ НА ГОСПОДА!
       Бог да ни благослови!
       
       С Божия благодат:сестра Искра
              




1 коментар:

  1. Прекрасна молитва, тъжно за майката но щаслив край за обичния син и вечен покои
    за майката. Хвала на Господ!

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.