cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 16 декември 2012 г.

М О Я Т А М О Л И Т В А

                                                  ДА СЕ МОЛИМ КАТО ПЕЕМ-
                                                   /ТОВА Е УГОДНО НА БОГА/

                                                      М О Я Т А   М О Л И Т В А

                           1.В борбата дай ми сили
                   Вярата ми умножи
                   Любовта във мен разпалвай 
                   Волята Си ме учи
                   О,ела и помогни ми
                   Тук сега на таз земя
                    Помогни ми да те следвам 
                   Царството да наследя!

                  2.И когато изпитания
                  Скърби болести слетят
                  Ти с Духът Си ме изпълвай
                  И прогонвай всеки мрак
                  Не оставяй да изстине 
                  Ти в мене любовта
                   Но Те моля, заведи ме
                  В Царството на вечността

                  3.Любовта Ти да ме води
                  Тук през всичките ми дни
                   Милостта Ти да е вечна
                   В краят на живота ми
                   Нека с Тебе да живея
                  И с Тебе да умра
                  Моля Ти се заведи ме
                  В Царството на вечността

                   4.И когато стана жител
                   Горе в чудната страна
                   Помогни ми да Те хваля 
                   В Царстбото на любовта
                   Непрестанно да Ти пея
                   Песни на живота ми
                   О,Исусе помогни ми 
                    Ти сега на таз земя!

      С Божия Благодат:сестра Искра

                   

            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.