cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 7 декември 2012 г.

КОЛКО ДУШИ ПРИВЕДЕ ПРИ ИСУС ?

                                                  "ОТ ДЪРВОТО НА ЖИВОТА
                                                   ТИ СИ КЛОН БЕЗЖИЗНЕН СУХ
                                                    АКО НЕ ПОВЯРВАШ ВЪВ ЖИВОТА
                                                    ЩЕ ГОРИШ В ПЪКАЛА !"

             Имало двама съседи:единият бил вярващ,а другият невярващ.Невярващият бил учител.Горд с професията си,нищо не му липсвало и не му се слушало,когато съседът му говорел за Исус.Поканил го вярващият му приятел да дойде с него на църква , но той все отказвал.
         Веднъж минавайки покрай църквата дочул песните от
службата,които докоснали сърцето му и той решил да надникне.Искало му се бързо да излезе,но от неудобство останал.Едва издържал до края и на отиване за в къщи по пътя си рекъл:"Това не е за мене!"
         Още същата нощ дошли в сънят му АНГЕЛИ,които запели:
                   "ОТ ДЪРВОТО НА ЖИВОТА
                    ТИ СИ КЛОН БЕЗЖИЗНЕН СУХ
                    АКО НЕ ПОВЯРВАШ ВЪВ ЖИВОТА
                    ЩЕ ГОРИШ В ПЪКАЛА ! "
         Скочил със страх в сърцето си и сутринта рано отишел при съседа си като го попитал кога е следващата служба?Така учителят спасил душата си!

         Друг съсед Иван се казвал,имал съседка Християнка,която всеки ден говорела на Иван за Исус през оградата.
Разбира се на Иван нищо не му липсвало и не му било до нейните слова.Проявявал твърдоглавщина,майтапел се с нея,дори се опитвал да я ядосва.
         Минало време и Иван закъсал с двата крака.Прикован на легло останал на лечение в Ломската болница Неврологично отделение.Един ден по време на след обедната почивка в сънят му дошел Исус и му казал:"Иване
СТАНИ!ИЗЦЕЛЕН СИ! ОБЛЕЧИ СЕ И СИ ИДИ В КЪЩИ.
Искам да отидеш при сестра Борка и да кажеш“Исус ме праща,дай ми Библия и ме заведи в църквата!"
Тогава Иван отговорил:"Но аз Господи не мога да ходя на църква-Виж тези управници какво правят с народа, а пък Борка не мога да я търпя.Тя всеки ден ми надува главата Бог,Бог Бог..."Исус му отговорил:
"За управата не бери грижа,това е Моя работа,но ако не отидеш при сестра Борка,която е Моя дъщеря и не кажеш какво си чул от Мен ще ти върна болеста и ще бъдеш прикован завинаги."
        Иван се уплашил ,бързо скочил от леглото,лекарите се учудили и още на другият ден Иван беше при сестра Борка и заедно отидоха на църква.
Така Иван спаси душата си от грях.

       Един брат казва се Милчо/един от първите ми пастори/,имал невярваща съпруга.Той имал малко моторче,
с което обикалял църквите из околните села.
       Цанка ревнувала своят съпруг,роптаела,ругаела и не давала мира на съпругът си:"Какъв е този Бог да те води по цели дни та дори и вечер до късно по селата?"
Брата търпял,молил се и не спирал да служи на своя Господ.Днес така,утре така и Цанка залинела от Рак на белите дробове.Заредили се тъжни дни за Пастора,но той не спирал да се моли.Брата обичал своята съпруга,имал три деца с нея.Тръгнали по доктори и накрая изписват Цанка безнадеждно у дома.
       Един ден идва доктора,преглежда я ,излиза навън и казва на брата:"Това е краят!Няма лек."
Пастора пада на колене в градината под една лоза и заплакал от сърце пред своя Бог в молитва.
        В същият този час -Цанка вижда един бял гълъб да слиза от небето.Каца на рамото й и казва с човешки глас:
"ЦАНКЕ ТИ СИ ИЗЦЕЛЕНА! СТАНИ И ИЗЛЕЗ ПРИ СЪПРУГА СИ И РАЗКАЖИ КАКВО СИ ВИДЯЛА И МЕ СЛЕДВАЙ!"
Доктора още не си бил тръгнал и тя сторила какво й казал гълъбът:"Милчо аз съм изцелена!Не плачи!"
        Сърцето на брата се зарадвало и благодарил незабавно на своя Бог,доктора повярвал,а Цанка станала вярваща и отворила дома си за църква,а Бог я дарил с дарба на пророчица и така сестра Цанка започнала да обикаля заедно с брата църквите.

         Бог ми каза да се прибера в България.Не знаех точно за какво,но знаех едно,че ще се случи нещо.
         "Дойде у дома едно младо момиче около 23 години и ме заведе в един дом да правя инжекция на едно дете.Там говорихме за Моя Господ.След обяд тя ме помоли да спя при нея ,че имала страх да спи сама на вторият етаж.
Разговаряхме близо до 3 часа през нощта.Усетих голямо Божие присъствие и на сутринта тя ми сподели:" За пръв
път от две три години спах така сладко и спокойно.Каква жена си ти?" Трябваше да й обясня още малко ,че е спала в прегръдките на Исус.Сподели ми,че е имала преживяване в своя живот,което е наранило душата й и много е страдала.
          Радост изпълваше сърцето й,а беше неделя и тя пожела да дойде с мен на църква.Преди да тръгнем майка й баше с бъбречна криза  ,а дядо й с болки в краката.Той беше комунист и не вярваше в Бога и често се заяждаше с мен.Но Исус изцели целият дом и се прослави.А момичето същият ден взе водно кръщение с голяма радост в сърцето.
Така Бог спаси една Своя дъщеря и повярва целият дом."

       КОЛКО ДУШИ ПРИВЕДЕ ПРИ ХРИСТА БРАТКО И СЕСТРО? ДОРИ САМО ЕДНА ДА Е :ДАЙ СВОЕТО СВИДЕТЕЛСТВО!
       НЕКА ЧУЯТ ВСИЧКИ,КОЛКО БЛАГ Е НАШИЯТ ГОСПОД ИСУС ХРИСТОС“
      Бог да ни благослови и подкрепи в служението на Неговата нива!

      С БОЖИЯ БЛАГОДАТ:сестра Искра

          
  



        
                      

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.