cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 декември 2016 г.

БОГ ВИЖДА И ЧУВА ВСИЧКО

Соф.2 : 8 , 9
......................

" Чух пурата на Моав
И укорите на амонците , с които хелена народа Ми
И горделиво нарушиха границите им .
Затова заклевам се в живота си -
казва Господ на силите ,
Израилевия Бог .
Моав непременно ще бъде
като Содом
И амонците като Говор ....."
...............................................................

" Няма покрито , няма закрито пред Духа Святи Покровителя .
Пред Него са ясни помисли тайни и всички ваши прегрешения ."
      Така казва Святия Дух в една от старите духовни песни .
Така казва Словото Божие и днес : " Всичко виждам и всичко чувам "
Така говори Словото вчера за Цар Саул , така говори и днес за всички , които си мислят и се правят , че служат на Бога , а забравят , че Бог от горе всичко вижда , чува какво мислим и колим в сърцата си против Него и Неговия народ ."
      Братя и сестри ,
мили Божии чада ,
БЪДЕТЕ ВНИМАТЕЛНИ !
Отворете духовните уши и чуете що говори духът на истината !
      Всички приехме с радост Господа и служението , което ни възложи , но дали всички усвояваме в това което обещахме на Господа, че ще изпълняваме .
      Преди известно време Св . Дух предупреждаваше , че са последни времена .
Днес и в последно време Бог ми дава пророческо слово , че ще очисти пътя ни към завръщане , ще очисти църквите от бунтовници и че идва ден на възмездие .
       Това предупреждение е и към " големи " и към " малките " От Неговия народ .
Пиша ви не , че искам да пиша до 1 - 2 часа посреднощ , понеже си нямам друга работа . Аз гледам бин стари хора психично болни с алцхаймер и също както всеки човеки аз се изморявам , но Святият Дух ме вдига и ми казва : " Пиши на Моя народ ! "
        Не ми казва : "  Говори ! "
Явно , защото има пастори и пророци , които ще говорят по - добре от мене . На мен ми казва :
" Пиши това , което ще ти кажа :
Послушали или непослушали . "
       Преди известно време , може
би 13 - 14 години назад Бог ми говореше за една Семинария , че пастора трябва да бъде внимателен и да не допуска в семинарията " онези с качулките"
- така ги видях във видение , така
ги нарече и Господ .
Може би света ги нарича с друго име , но за Бога те бяха разрушителни .
        Моите думи не бяха взети под внимание и сега нещата се рушат и зачестяват .
Така се случва и в цяла България , а може би и в цял свят ? Не знам
Не разбирам от политика .
       Днес словото отново говори за онова , което се върши безобразно и  безотговорно пред лицето На Господ Бог .
Бог чува укорите и хулите , които се отправят към Неговия народ .
        Бог не говори за всички . Бог
Си има Свой остатък и си го пази.
Но Бог обича всички хора еднакво . Бог даде живота Си и
проля кръвта Си за всички и най - много тъжи за онези , който отстъпват от Него .
Затова и в предишното слово от няколко дни назад Бог призоваваше към обръщане и покаяние .
      Братя и сестри ,
само с признаване на грешките си пред Бога , Който ги знае по - добре от нас ще смекчи Божия гняв . ПОКАЯНИЕ И ПРОМЯНА !
     Не знам дали един вълк в овча кожа би се променил да стане овца , но ако една овца е решила
да стане вълк , не е лошо да се
Върне в стадото с покаяние , докато не са я изяли истинските вълци . Това е от мен .
А какво казва Словото чрез Св. Дух ?
       Такива , които хулят , ускоряват , гонят и притесняват Моя народ , ще станат като Содом и Говор . - Соф. 2 : 9
      Ще каже някой брат или сестра : " Но мен никой не ме гони  и не ме хули .Аз съм си добре . "
Да ! Неделния християнин си е добре . Но онзи , който излезе на
нивата да покаже истината на света : остава без дом , без семейство , без работа , без храна , без лечение , а понякога стига и до затвора / ....към беззаконниците го примириха / .
И кой го прави това ? - ще рече някой .
Гордостта на ония , които забравиха Бога , които заеха местата на амвона и вместо да служат и да бъдат слуги на Божия народ , те се подиграха с народа на Господа на силите , и се
надигнаха против него .
     Говори се много за старо и ново учение , за стари сдружения и нови сдружения .
Ако Бог е допуснал такива неща като " ново вино в нови мехове " ,
Бог Духът Си не променя .
Защото Бог е същият вчера , днес и утре .
      Ако има стари духовни песни , а днес има ново служение с музика и ново поколение - то е защото и техниката и времената , в които живеем са по - други .
Но всичко трябва да става в съгласие със Словото Божие и под контрола на Свят ия Дух .
В противен случай онези , които
изменят служението на Св. Дух -
Бог казва в Соф .2 : 11 " Ще бъда
страшен за тях ! Ще изтребва всички   !  "
         Много ядат и пият и се веселят , заедно със света , угояват душите си , а за кротките и смирението не милеят .
Много от " големите " пастори -
станаха и богаташи на гърба на кротките ......
      " Живееха безгрижно
        казаха си в сърцето :
        " АЗ съм и освен няма друг ! "
- 15 стих.
       Но Господ днес говори чрез Соф . 2 :1 " Чух всичко и видях гордостта им и безгрижието им към Моя народ ! "
Много от бунтовниците и непокорните в Божия дом си казват : " Да си живея разкошно , кой ще ме види и чуе ? Господ
Няма да стори ни добро , нито зло ! " И смятат , че поста им е вечен , но Господ вижда всичко и чува дори  мислите ни не мисли така : " Горко , горко им , защото в един час / в който ни очаквате / ще дойде съдбата ви ! " - Откр . 18 : 10
       Скъпи братя и сестри ,
Словото отново предупреждава за разгневеното сърце на Господ
Бог . На Всевишния , Все силния и Всемогъщия .
       Това Слово се отнася и за " големи " и за " малки " И за вярващи и за невярващи . И за
президенти и управници , за малкия и кротък народ , комуто служат .
      Словото , което пиша  И Библията , която вече отдавна вече е написана е вярно слово , което трябва да се чете със внимание , със страх и страхопочитание  . И да се разсъждава и изпълнява .
      Защото , когато Бог говори , ние трябва да мълчим и да приемаме с послушание .
Бог поругаем не бива .
Божият народ не е за подигравка.
. Защото , който застава срещу
Божия народ - бърка в зеницата в окото на Господ Бог . И Бог няма да остане безучастен .
Бог да ни благослови .
Амин !!!!

    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.