cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 17 декември 2016 г.

КАК ДА НЕ ТЕ ХВАЛЯ , БОЖЕ МОЙ ..???

ПС 105 : 1 - 8
........................
Словословете Господа !
Призовавайки името Му ;
Възвестявайте сред племената делата Му .
Пейте Му , словословете Го ;
Говорете за всичките Му
чудесни дела .
Хвалете се с Неговото свято име ;
Нека се весели сърцето на
онези , които търсят Господа .
Търсете Господа и Неговата сила ;
Търсете лицето Му винаги  .
Помнете чудесните дела , които е
извършил ,
знаменията и присъдите на устата Му ,
вие потомци на слугата Му
Авраам ,
чада Яковови  , Негови избрани ,
Той е Господ , нашият Бог  ,
Чиито присъди са по цялата земя Всякога помни завета Си :
Словото , което е заповядал за
хиляди поколения ...................."

..........................................................

КАК ДА НЕ ТЕ ХВАЛЯ БОЖЕ МОЙ

...............................................................

     Ти, който носиш името на Христос и си благословен да се наречеш Божии син или Царска дъщеря ...?
     ВЕСЕЛИ СЕ В ГОСПОДА !!!
Говори за твоя Бог . Моли се и призовавай името Му !
Не се срамувай , не се притеснявай да изява наш делата Му .Не се притеснявай какво ще кажат човеци за тебе . Онези , които са все още плътски няма да те разберат .
Разказвай делата на Господа , които Той стори за теб.
    ТОВА Е НЕГОВАТА ВОЛЯ !
Той иска да се прослави чрез теб .
ТИ СИ НЕГОВА СКЪПОЦЕННОСТ !
Ти си НЕГОВА дъщеря и Той има вяра в теб . Той те обича и иска да Му работиш от сърце .
    Възвестявайте сред племената делата Му .
Това е нашата мисия : Да пеем
песни за нашия Бог , да се радваме в Неговото име и да се хвалим с Него . С Неговото изкупление на нашите грехове .
    Тези дни една сестра ми каза :
Че се ХВАЛЯ с това , че пиша !
Ами Да !  ХВАЛЯ се , че мога да пиша за моя Спасител ! Че има какво да пиша и с какво да се похваля .Хваля се , че имам компютър , телефон , които си купих с честен труд .Радвам се , че вече 16 000 души гледат , четат и се наслаждават на словото .
    Хваля се , че Бог ми помага и ми дава мъдрост да пиша .Дава ми здраве и търпение , защото всичко е труд .
Понякога и нощната не ме стига .
Но благодаря на моя Господ , че хората одобряват и четат .Така , че от всичките все някой ще си спаси душата и ще приеме Исус за свой спасител и когато отида при Него , сигурна съм , че Той ще ми покаже точната бройка и ще ми каже : " Добре си ми дошла
верни ми слуга ! На малкото си ми била верна над многото ще те поставя ! "
Амин !
     Благодаря на Бога , че Той ме обича , затова и аз Го обичам .
Хваля се , че ме излекува от тежки болести и продължава всеки път да ме лекува .
Радвам се , че всеки ден се грижи за мен : За облеклото ми , храната ми , подслона ми .
Грижи се за децата ми и за мен .
За домът ми и близките ми .
Хваля се с моя Господ и говоря за Него това какво е правил за мене .Какви чудеса и изцеление е вършил , чрез мене и моите ръце .
     Хваля Го и Го благославят , защото Той заслужава хваления и песнопения .
БОГ МЕ ОБИЧА И АЗ ГО ОБИЧАМ !
    И затова Му работя с цялото си сърце . Да ! Сърцето ми се весели ,когато работя за моя Бог !
Сърцето ми се весели , когато се моля , защото знам , че Той ме слуша  . Радвам се , защото знам , че когато Го потърся , Той ми дава сила , мощ и изцеление .
Когато потърся лицето Му Той ми се открива по чуден начин .
    Видях Го веднъж и не само веднъж , как ми маха от небето !
И КАК ДА НЕ СЕ РАДВАМ И ДА НЕ ГО ХВАЛЯ ????
И КАК ДА НЕ ПЕЯ И ДА НЕ ГОВОРЯ ЗА НЕГО ???
Той умря за мен , за да живея аз !
" Никога няма да забравя ЗАВЕТА " , който сключих с Него !
И обещанието , което Му дадох :
" ...,че ще Му служа до края на живота си ! "
А Той ми обеща : " ..., че ще ме благославя до 1 000 поколения ! "
БЛАГОДАРЯ ТИ , БОЖЕ МОЙ НЕБЕСЕН ТАТКО !
Ще пазя Твоите повеления и Твоите заповеди през целият си живот .Само едно искам от Теб :
Да не ме оставиш и да не оттеглиш Светият Си Дух от сърцето ми !
Благодаря Ти за всичко , Татко
Мой !
ДА БЪДЕ СЛАВА И ПОЧИТ НА ВЕЛИКОТО ТИ ИМЕ , ОТ СЕГА И ДО ВЕКА !
АМИН !!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.