cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 декември 2016 г.

ГОВОРЕТЕ , ЗАЩОТО ВИЕ СТЕ МОИ СВИДЕТЕЛИ !

Словото от 28 .11 2016
Д .ап .18 : 9 , 10
.........................................
НЕ БОЙ СЕ , НО ГОВОРИ !
" И Господ каза на Павел през нощта във видение : " Не бой се , но говори и не млъквай ! Защото
Аз съм с теб и никой няма да те нападне да ти стори зло ; защото
имам още много люде в този град . "
..............................................................
Д .ап . 23 : 12
........................
" ДЕРЗАЙ , защото както си свидетелстват за Мене в Ерусалим , така трябва да свидетелстват и в Рим ! "
...............................................................
Ефрем .1 : 27 , 18
...............................
" А ти стани , опашки кръста си! Стани и им кажи всичко , което ще ти заповядвам ! Да не се плашиш от тях . Да не би Аз да те
уплаша пред тях .
Защото ето , Аз те поставих днес
като укрепен град , железен стълб , като медни стени против цялата земя , против царете на Юда , против първенците ме , против свещениците му и против народа на тази земя .
Те ще воюват против тебе , но
няма да ти надвият , защото Аз съм с теб , за да те избавяш - казва Господ .
.............................................................

ГОВОРЕТЕ , ЗАЩОТО ВИЕ СТЕ МОИ СВИДЕТЕЛИ !

............................................................
      Апостол Павел беше религиозен християнин , Който като гонеше истинските християни , мислеше , че служи на Бога .
Но , когато срещна Исус , той промени живота и служението си .      Срещата ни с Исус ни прави и Негови свидетели , което е свързано със спасение на човешките души на хората .
Свидетели , които са дръзновени , смели , верни и праведни Божи чада .
Когато Бог избира Своите Свидетели , Той ги упълномощава и защитава в тяхната мисия .
Бог знае много добре , че заради името Усус , много хора ще застанат против Божиите избрани , но заради онези , които Господ иска да спаси Бог говори днес : " Върви , не бой се и говори,
не млъквай ! "
       Колко християни днес забравиха своята мисия ?
Колко християни вместо да говорят смело и дръзновено без да се плашат от никой предпочитат да си стоят в къщи на топлинка .
       Бог ти заповядва ДНЕС със Своя авторитет и власт :
" Опашки кръста си !
Стани и им кажи всичко , което ще ти заповядвам !
Да не се уплашиш от тях , да не би Аз да те уплаша пред тях !
Защото ето Аз те поставих днес като укрепен град , железен стълб , като медни стени против цялата земя...."  Ер .1 : 17 , 18 ст .
        Ако Бог е говорил същото на ап .Павел и Епидемия , не се ли отнася това и за нас днес ?
        Ние , които срещнахме Исус , като познахме Исус Помазаникът
не обещахме ли , че ще разкажем и на другите за нашия  Спасител ?
        Бях изпратена в един дом , където имаше църква и където работех 10 години за славата на Бога . Много изцеления  , много
свидетелства и едно от тях , за което искам да ви споделя е , че в
един момент дявола беше влязал в един брат , и той взе една мотика да ме удари в челото .
Замахна няколко пъти , но Бог беше поставил ръката Си между мен и него и не усетих никакъв удар . Тогава той се оттегли , а аз започнах да размиявам върху случилото се и да благодаря на нашият Спасител .
ВЕРНО Е НЕГОВОТО СЛОВО !
       ДНЕШНОТО слово ми припомни това и аз искам да ви свидетелствам , че са служиш на Бога е най - благородната работа ,
Защото каквото и да ти се случи
добро или лошо Бог е обещал , че ще бъде винаги с теб .
" Ако Бог е откъм теб , кой може да застане против теб ? "
Ако си Божи Свидетел , Словото днес ти казва : " Не бой се , но говори и не млъквай ! "
      Ти си рамазан от Господа !
Ти си защитен от всякъде с Божии ангели ! Ти си укрепен град , железен стълб и твоето чело е като медна стена против враговете ти .
     " Не бой се , но говори и не млъквай , защото имам още люде
които трябва да при вида при Себе Си . "- казва Господ .
" Много съм викал и не чуват и ве мълчат и мъдруват ала заради тези , които искат да слушат , за да се спасят - ГОВОРИ И НЕ МЛЪКВАЙ !  И не се плаши , защото Аз съм с теб , за да те избавям ! "
       Бог да ни даде мъдрост и всеки , Който е призован за Божие чадо , за Божи служител и Свидетел , да си зададе въпроса той къде се намира в тази мисия .
       Говориш ли на хората ?
На близките , на семейството си за Твоя Спасител или още се чудиш какво да правиш ?
Най е лесно да кажеш : " Аз съм отпаднал , но това не те оправдава , защото словото днес ти казва : " Опашки кръста си !
Стани и иди говори всичко каквото ти казвам . И да не се плашиш !......"   Ер . 1 :17 ст .
        Бъдете дръзновени братя и сестри ! Бъдете смели ! Работете за спасението на човешките души ! Свидетелства те със живото си !
Привеждане души при Бога и Той
ще възнагради трудът ви и тук на ЗЕМАТА и горе на небето !
АМИН !!!!
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН !!!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.