cristianstranieri

cristianstranieri

петък, 23 декември 2016 г.

Виждал ли си човек да лети ?

Д . ап . 8 : 39
........................
" А когато излязоха от водата , Господинът Дух грабна Филип  ; и скопецът вече не го видя , а въз радват продължи пътя си . "
..............................................................

ВИЖДАЛ ЛИ СИ ЧОВЕК ДА ЛЕТИ ?
..............................................................
     Може би ще кажете : " На филм ! " .
А аз съм виждала в сънят си .
Видях се как летя сред небето , сред птиците , сред облаците .
Видях Исус сред облаците , Който разговаряше с мене и се радваше заедно с мене , а аз направо танцувах от радост.
Толкова беше хубаво !
    Видях се как политнах , когато ме гонеха и бяха толкова близо да ме хванат .
Стреляха по мене , но и куршумите не можеха да ме оцелят , защото Исус ги улавяше с ръката Си .
    Летях над Сирия - видях развалините . После ме понесе Духът в една държава в един дом и видях как идна майка прегърнала децата си  плачеше , защото нямаше с какво да ги нахрани .
Летях между жиците , но токът не ме повреди .Летях през огън и над огън , но не ме опари .
Издигнах се над всичките си проблеми и летях , заедно с Исус и се радвах на блясъка и красотата на небето .
    Летях и виждах хората как страдат . Как бият бедните с дървени колове и ги хвърляха на купчини . Как някои умираха от глад , а други прияждаха от ядене и пиене ...
Летях и видях как потъна цял кораб пълен с хора в морето .
Кой човек може да лети над земята братя и сестри , ако не онзи , който е приел Духът на Господа Исуса Христа ?
Кой може да види страданието на бедния , ако не онзи който има очите на Исус ?
Кой може да полети над проблемите си , ако няма " крилете на орел " ?
Кой може да избяга куршумите на врага , ако не го издигне Исус над тях ?
    Кой може да види как потъва кораб сред морето , ако Исус не го издигне да види . И на другия ден наистина потъна .
Кой те прави да летиш във времето братко и сестро , ако не твоя Господ ?
     Радвай се в Господа ! Живей в Духът на Господа ! Оправи сърцето си , мислите си , вярата си ! Чети словото на Бога и Той ще ти даде " крака на елен и крила на орел ".
    Той ще те направи духовна личност , която ще лети над всеки проблем и нищо не може да те оплаши .
    Защо ? Защото Силният Бог ще бъде винаги с тебе : " И никак няма да те оставя и никак няма да те забравя " - казва Господ .
    Работи върху своето духовно изграждане и помни : " Плът и кръв не могат да преминат небесата " !
Отхвърли всичко плътска , което ти пречи да полети в духовното пространство !
    Бог да ни благослови в днешният ден .
Написах ви това , защото тази нощ отново бях с Исус в облаците . НЕВЕРОЯТНА КРАСОТА !
БЪДЕТЕ МЪДРИ И ПРОУМЯВАЙТЕ ЩО Е ГОСПОДНАТА ВОЛЯ !
АМИН!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.