cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 декември 2016 г.

ИСУС ИЗЦЕЛЯВА МНОЗИНА . АКО ТИ СИ С ИСУС ЩЕ ВЪРШИШ СЪЩОТО

Лк .4 : 38 - 44
.........................
38 ст ." И Той като застана над нея , смъмри треската и треската я остави ........"
.............................................................
41 ст." Още и бесове с крясъци излизаха .......А Той ги смъмряше и не ги оставяше да говорят ........"
..............................................................
44 ст ." И на другите градове трябва да благовествам Божието царство , понеже за това съм изпратен .........................................."
.............................................................

ИСУС ИЗЦЕЛЯВА МНОЗИНА !
АКО ТИ СИ С ИСУС ЩЕ ВЪРШИШ СЪЩОТО ?

.............................................................
       Библията е голяма книга .
Богувдъхновена за насърчение , поучение и поправление .
За изцеление и спасение на нашите души .
       Тази сутрин словото ни говори как Исус Христос работеше тук на земята . И как
изпълняваше волята на Своя Отец .
Нека разгледаме тези стихове от
Лк . 4 :38 - 44
И да поставим себе си на мястото на Исус .
      ИСУС Христос беше 100 % човек тук на земята и в същото време 100 % Бог.
Но Исус не беше дошел на земята да покаже Себе Си колко  " голям " Бог е, но да ни научи да живеем с Бога , по Божия воля и да бъдем свободни и радостни в Духа на Господа .
        Той дойде да ни покаже един нов живот . Живот съвършен с едно хубаво бъдеще .
Бог видя мъките , скърбите и страданията на Своите творения .
Видя слабостите им , грешките им и болестите им , от които трудно можеха да се излекуват .
Защото лекарите лекуват , но Божията ръка изцелява съвършенно .
       И поради това Бог изпрати Исус Христос с мисията да ни из цели и подари нов съвършен живот .
Мисията на Исус беше само 3 години , но отговора и резултата остана за наше вечно благословение .
Затова и трябва да Му благодарим винаги и от сърце .
      ИСУС беше пълен със Свят ия Дух , защото Той беше самият Бог .Той нямаше нужда да пости , да
взема Господ на вечеря и т.н.........
Той беше 100 % Бог !
Исус се движеше от Духа на Бога и вършеше волята на Отца Си .
Той беше в силата на Духът и проповядваше по сенаторите , получаваше и всички Го слушаха и Го прославяха !
      Той не прославяме Себе Си ,
въпреки , че можеше , но Той прославяше Отец и Неговата воля , слово и любов .
Той проповядваше Неговото царство и говореше за вечния живот .
Той говореше Своето Ново учение,
на което някои се удивляват , защото словото Му беше с власт и сила , а други свещеници и фарисеи , които държаха на Моисеевия закон Го хулеха и гонеха и Той беше принуждаван да бяга от град на град .
Но не спираше да проповядва докато не Му дойде времето .
      И така ходейки ден и нощ без подслон , Той същевременно лекуваше ония , които Го слушаха .     В Симеоновата къща , където тъща му беше хваната от треска , Исус застана над нея смъмри треската и тя начаса я остави .
И жената стана и Му придружава .      Ще ви дам един пример :
Преди 4 - 5 години Бог ме изпрати да се прибера в България .
Бях започнала току що една нова работа и се рекох : " Тук ще изкарам повече време ! "
Но една нощ Свят ия Дух ми проговори : " Събирам багажа и тръгвай за България ! "
Бяха минали два месеца как работех в това семейство .
Мислен , че е просто сън . Но след два дена синът на бабата ми казва : " Остави чистенето , приготвят си багажа и да те закарам на автобуса ! Свободна си , сестра ми ще гледа майка ми , защото е останала без работа . "
Няма да ви казвам каква вътрешна борба имах .
Но думите , които ми каза бяха същите , които Бог ми говореше в съня . Нямах и пари , защото ги бях изпратила за Нова година .
А беше точно преди Коледа !
Взех от моя пастор 50 евро за храна и си тръгнах с най - голямо удоволствие .
Знаех , че Бог имаше план с мен .
       Писала съм за много чудеса , които Исус е правил с мен , но сега искам да ви кажа , че като отидох на първата служба в неделя в Крива бара , пастор Любчо ми каза : " Отивай сестра със синът си и съпругата ми при сестра Румяна . Беше възлюбената ми сестра .
Познавах и майка й , тя също ни беше сестра .
Вътре всички я оплакваха , а тя лежеше неподвижна в някаква " треска " - нямах време да ги разпитвам . Стаята беше пълна с хора , беше много топло и задушно . Някой дори пушеха .
С една дума я чакаха да умре .
       Какво направи Исус ?
Казах Му : " Господи Ти ме доведе , Боже мой ! Употреби ме и в името на Исус вдигни тази Твоя дъщеря ! Прослави се Боже мой ! "
       Положих ръце върху нея и на часа тя отвори очи .
Треската я напусна . Доби светъл лик . Проговори . Зарадва се и ми каза : " Сестра , Бог те доведе от Италия заради мен ! "
Отидохме на църква и след църквата , дъщеря й дойде в дома на пастора да прослави Бога , че майка й е станала от леглото .
        Братя и сестри ,
Исус не викаше , не крещеше на демоните ! Не заповядваше на треската и болестите .
Той ги смъмряше . Защо ? Защото
Той беше в силата на Свят ия Дух .И те Го познаваха и само със смъмряше напускаха , защото Неговото Слово имаше власт и сила над тях .
       Днес ние също имаме тази власт и сила над демони и нечестиви духове , над всяка болест и немощ .
Но стои ме ли в Божията святост , за да ни употребява Господ ?
Чете ме ли и зареждаме ли се с Неговото слово ?
Обичаме ли Бога достатъчно , за да зарежеш работата си , домът , семейството , другар , деца и да тръгнем да вършим Божията воля ?
        Готов ли си да положим ръце
или те е страх , че може някой демон да влезе в теб ?  Има и такива случай !  Затова без водителство и без подготовка не се прави на чудотворец .
Всичко трябва да бъде под контрол и водителство на Звания Дух .
Исус не крещеше , не се изявяваше като : " Виждате ли Кой съм Аз ! "
Но бесовете крещяха и излизаха от телата на хората , като прославяха Бога , казвайки :
" Ти Си Божи Син ! "
Затова искам да кажа със днешното слово :  Говорим ли за Бога ? Проповядваше ли за Божието царство ? Показваме ли Божията любов ?
Облечени ли сме в Божието все оръжие ? Говорим ли Благата вест за Исус на хората ?
       Готов ли си да послушаш Божия глас ? И да отидеш там , където те праща ?
Ако е така ДЕРЗАЙ ! ИСУС ТИ ЧАКА !  ТОЙ ЩЕ БЪДЕ С ТЕБ , КЪДЕТО И ДА ОТИДЕШ !
Защото Той иска твоите ръце .
Той иска чрез теб да изцелява братята Си .Защото ти и аз братко и сестро сме Негови братя и сестри и Тои ни обича .
      И затова беше изпратен Исус на земята и затова и ние днес сме изведени от света и пак изпратени в света със същата мисия .
ЗАЩОТО ТРЯБВА ДА БЛАГОВЕСТВАМЕ БОЖИЕТО ЦАРСТВО , ПОНЕЖЕ ЗАТОВА СМЕ ИЗПРАТЕНИ ! "Лк .4 : 44 ст.
Бог да ни благослови и укрепи в служението ни . Да ни даде сила и пълнота в Духа и мъдрост да следваме наставленията на Свят ия Божи Дух .
Амин !!!!
Бъдете преизобилно благословени всички вие , които четете днес това Слово Божие !
Амин !!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.