cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 декември 2016 г.

АЗ СЪМ ГОСПОД , ТВОЯ БОГ! ГИБЕЛНО Е ЗА ТЕБ ИЗРАИЛЮ - ДА СЕ ПРОТИВИШ НА МЕНЕ -ТВОЯТА ОРОРА

Ос .13 : 4 - 9
......................
" Но Аз съм Господ , Твоя  Бог ,
От времето , когато беше
в Египетската земя ;
друг Бог освен Мене
да не познаваш ,
Защото освен Мене
няма спасител .

Аз съм познал ходенето ти в
пустинята ,
в много сухата земя .
Както пасяха , така
се носи тихо ,
носи тихо се и сърцето им
се надигна ;
затова Ме забравиха  .

По тази причина ще
стана за тях като лъв ,
като леопард ще дебна на път ;
ще ги срещна като мечка
лишена от малките си ,
И ще разкъсва булото на
сърцето им  ;
там ще ги погълна
като лъвица ;
див звяр ще ги разкъса . "

Гибелно е за тебе ИЗРАИЛЮ ,
да се ПРОТИВИШ на Мене -
твоята опора ! "
.......................................................

АЗ СЪМ ГОСПОД , ТВОЯ БОГ
ГИБЕЛНО Е ЗА ТЕБ , ИЗРАИЛЮ -
ДА СЕ ПРОТИВИШ НА МЕНЕ-
ТВОЯТА УПОРА

АЗ СЪМ ГОСПОД - ТВОЯ БОГ !

.........................................................
       Братя и сестри ,
тази сутрин Свят ия Дух ни говори слово  , което за сетен път би трябвало да ни накара да се замислим .
Кои ? Онези от света или ние , които бяхме познати и спасени от Господа на силите .
      Ако Израилтяните са Божи народ , Който Бог изведе чрез
Моисей от Египетската страна , от пустинята и робството , то ние сме онези езичници , за които Бог отвори благодатно време , за да ни изведе от греха на този свят и да ни причисли към Своя избран
народ .
        И като такива -причислени към Божието семейство словото важи днес и за нас Неговите чада .Четейки словото тази сутрин Св .
Дух ми открива колко много е наранено Божието сърце .
       Някой ще каже : " Но аз не съм от тия ! "
Да ! И аз не съм от тях . Но Духът е наранен . И ще кажете , защо ?
Защото не сме послушни на нашия Спасител .
         Когато Бог те спаси и изведе
от робството в Египет , от греха и неговите последствия  . Когато ти
позна Бога и с трепет и с любов ,
говореше за Него и сърцето ти се радваше  - тогава и Бог се радваше .
Защото не друг Бог , а Единственият Бог , Всевишният и Всесилен - стана твой избавител и ти Го позна .
       СЛОВОТО НЕ Е ПРИКАЗКА, НЕ Е РОМАН ,
СЛОВОТО Е РАЗГОВОР С НАШИЯТ НЕБЕСЕН БАЩА !
        " Защо Ме забравихте ? Защо Ми служите по своя си ум и разбиране , защо Ми съгрешаваме и прибавяне на греховете си грях , та разгневявате сърцето Ми ? "
       Когато ги изведе от робството и ги преведе през пустинята -Бог
изпитваше Своя народ .
Той ги утвърждаваме , учеше и наставляваше .
Даде им заповеди , закона и водачи .
Но Израилтяните със решиха спрямо Господ Бог , като започнаха да си правят лети идоли и вършеха мерзости пред
лицето на Свят ия Израелец Бог .
Застанаха като врагове на Бога -
казва Словото .
      Нямам възможност да бъда в моята си църква , но следя онлаин църквите и онлаин християните и виждам падението на братя и сестри и духът ми се вълнува . И като отворя словото
Бог ми говори:
" ГИБЕЛНО Е ЗА ТЕБ , ИЗРАИЛЮ
ДА СЕ ПРОТИВИШ НА МЕНЕ -
ТВОЯТА ОПОРА ! "
       Колко днес " Израилови чада "
Защото сме и такива , забравихме
първата любов , колко насочиха
лети , златни и сребърни кръстове и пастируват без даже да се огледат в " огледалото  " .
Колко пастори си правят реклами със своите вносни коли и последен модел и хотели ?
     Колко сестри и братя забравиха смирението и страха от Бога , като наравно с невярващите служат и на Воал , като публикуват светски мъдрости , вицове , хороскопи и подражават знаци и маниери на дявола и не се осъзнават , че нараняват Божия дух .
" Ядат и пият и се веселят ........."
" Защитиха се и се преместиха - казва Бог ! И Ме забравиха ! "
10 години съм в Италия и няма да забравя пустинята през , която преминах .
Как гласувахме ! Как ходихме от къща на къща , как благовествам и като полага ме ръце Бог как изцеляваше Своя народ .
Как боледувахме и Бог ни лекуваше, защото нямахме пари дори за аналгин .
Как Бог ни опазване от нашите горите ли , които искаха не само да съсипят Божието дело , но ако можеха и да ни убият .
       И Кой беше зад гърба ни ?
Кой ни извеждаше от всяка ситуация ? Кой ни хранеше , ако не нашият Бог - Едва Бог на силите .
       Днешното слово ни припомня че не трябва да забравяме Онзи ,
Който ни изведе от пустинята , Който ни очисти от грях и Който стана наш Спасител .
Какво общо имаме повече със света и Ваал ?
Защо все още се кланяме на камери ? На злато и сребро ? На
идоли и икони ?
Защо е това надигане и възгордяване ?
Дори пастори , Който заеха " високите " постове ?
Какво като си си купил последен модел лека кола ? Съблазняват
брата ти , Който няма пари дори хляб да си купи ?
Защо са тези златни гривни , ланци и пръстени ?
На кой Бог , служиш пастори ?
" ОГЛЕДАЙ СЕ В ОГЛЕДАЛОТО " !
        Исус имаше цялото злато на небето и на земята и нямаше нито златни ланци , нито пръстени , нито венецът Му беше златен ?
Къде отиде страхът от Бога ?
" Чрез пророк Господ изведе Израил от Египет
И чрез пророк Той го опази . "
" Аз съм Господ , Твоя БОГ !....
друг Господ , освен Мене няма
И не познаваш .
Аз съм твоя Спасител ! ............"-
казва Словото от Ос . 14 : 4
       Тогава , ако Бог на силите и
Исус Неговият Син е нашият Господ и  Спасител - какво се надигаш още и се гордеем с твоя пост, злато , сребро и пари ?
       Божиите намерения и мисли за мен и теб са съвсем други ,
братко и сестро :
Бог се гневи на горделивите , на сребролюбивите , на непокорните и отстъпените .
Очисти идолите от сърцето си ,
свали горивните и ланците и се
смири , защо да те нападне Бог
като лъв , леопард или мечка ,
лишена от малките си ?
Защо притуряш на греха грях , а
нямаш страх от Всевишния и Всемогъщ Бог ?
Защо разгневявате Господа и се
против им на Единствената опора , която имаме ?
Богатството и властта , всичко ще изгние , ще се затрие и ще премине .
      Смири себе си и влез в Тясната пътека на Господа , която е мир , любов , себеотричане , милост , кротост , родолюбие и
страхопочитание .
И като влезнем в тази пътека и
като се научиш да служиш на Бога с правда и истина - тази пътека ще те издигне на върха на
Слоновата планина , където ще светиш като град поставен на хълм .
         Стига сме преяждане !
Стига сме блудствали от църква на църква като жена от мъж на мъж !
Забравихте сиромасите , сирачето , вдовицата , болните !
Днес Бог казва и е така :
"  Показах ви Моята любов !
Хванах ви с Моята ръка и ви водих в Моя път . Изцелих ви !
Направих ви ! Посетихте си и сега отстъпи те от Мене ? Защо ?
Пророци ви изпращам , за да се обърнете към Мене - Всевишния
И не искате да се изправите ! Защо ? Нима имате друг Бог освен Мене  или друго основа - Канара ?
" ГИБЕЛНО Е ИЗРАИЛЮ ,
ДА СЕ ПРОТИВИШ НА МЕНЕ -
ТВОЯТА ОПОРА ! "
       Не е лесно това учение !
Тесен е пътя към върха !
Само една стъпка . Не можеш дори с двата крака да стъпиш .
Не е лесно да угоди на Бога !
Трудно е , но е славно !
" Горко е за теб " ИЗРАИЛЮ " , ако
служиш и на Всевишния и на Воала ! "
МЕЧКА ЩЕ ТЕ СРЕЩНЕ , ЗНАЙ !
Бог да ни благослови с днешното слово и дано всеки намери своето място !
Амин !!!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.