cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 декември 2016 г.

ВНИМАВАЙ КАК СТРОИШ И КАК СТОИШ ПРИД ЛИЦЕТО НА ГОСПОДА

Лк .6 : 46 , 47
.......................
" И защо Ме завети : " Господи !
Господи ! , а не вършите това ,
което казвам ?
     Всеки , Който идва при Мене
И слуша Мойте думи и ги изпълнява , ще ви покажа на кого прилича . "
..............................................................

       ВНИМАВАЙ КАК СТРОИШ
И КАК СТОИШ ПРЕД ЛИЦЕТО НА
ГОСПОДА !
...............................................................

         Ще започна темата си с една
история от моя живот.
Моят съпруг преди години беше на гурбет в Либия близо 6 години.
Аз бях сама у дома с двете деца .
Къщата ни беше с три стаички и аз дълбоко в сърцето си мечтаех и цял ден рисувах един голям хол 6 / 4 метра , като си го на бих в главата , че трябва да се построи
такова нещо като допълнение към къщата .
       Не знаех моя съпруг , кога мисли да се прибира , не виждах края на този гурбет , свекъра и свекървата не бяха съгласни с мен , но аз на своя глава една нощ започнах да копая основите .
За една нощ и за цял един ден
изкарах основи 40 - 50 см. дълбоки .
        Няма да ви описвам каква война съм водила със старите .
Но за мое щастие , без да съм очаквала дойде на третия ден " моя спасител " От Либия .
Съпругът ми се хвана за главата .
Тогава нямахме телефони , за да се съветвам с него и той ми рече : " Добре ! Започнала си да копаеш основи . Знаеш ли колко трябва да са дълбоки и широки , за да устои тази сграда ? Имаш ли средства ? Имаш ли план и одобрение от властите ? И т. н......
      Казах му : " Не знам ! Но знам ,
че искам нещо добро , а никой не иска да ми помогне ! "
Тогава " моят спасител " извика
един инженер . Съставиха план за строежа , заплати ме и озаконихме по ред и закон и основите продължиха да се копаят като размерите се оказаха много по - големи от това , което аз бях предвидила .
      И пак стигам до извода :
Колкото и да се пречим - мъжете си имат своя власт от Господа ,
мъдрост и авторитет и Бог си ги употребява по чуден начин .
      И сега да погледнем какво казва словото от Лк . 4 : 46 , 47
" И защо Ме завети Господи !
Господи ! А не вършите това , което ви казвам ? "
      Чували сме много пъти някой да казват : Боже ! Боже ! Боже Господи ! Защо така ? Защо иначе ? Искам това ? Направи онова ?
Дай ми трето Господи ! И т.н.........
Господи ! Господи ! Господи !!!!!!!!!!
      И вижте Святият Дух какво ни открива днес :
На Бог не Му е угодно да чува всеки ден да Му се казва :
" Господи ! Господи ! Господи !
Дай ми това , Господи ! Дай ми онова  , Господи ! Виж този , Господи ! Виж онзи , Господи !
Защо на този е така , а на мен е по - иначе ? И т.н......................... "
      Вижте как без да осъзнаваме
Разгневяваме Господа с нашето
Господи ! Господи !
Не , че Господ не иска да слуша или да чуе нашето викане , но
Господ се гневи на нашето непослушание .
Защото Господ слуша вика на праведните и на онези със съкрушен дух и който имат страх от Него / да не изпълняват Неговото слово / , Неговите думи , наредби и наставления .
      Каква е волята на Божия Святи Дух за нас Божия народ ?
Както жена би трябвало да слуша
И почита думите на своя съпруг ,
така " ЖЕНАТА " - Църквата -
Невястата на Бога трябва да слуша и да се подчинява на Своя Младоженец  / Исус Христос - Господ /.
       Независимо жена ли си в небесното царство или мъж , там
всички ще бъдем равни .
Няма мъжки пол няма женски пол .
Всички ще бъдем ангели пред
Святото Божие лице .
Но днес какво говори духът на Господ Бог :
ПОСЛУШАНИЕ И ДОБРО СТРОИТЕЛСТВО !
Не както мен с незнание и плитки основи , а с мъдрост Божия и послушание на словото и правилно прилагани на практика в нашия християнски живот .
     ПОСЛУШНИ СА ОНИЯ , КОИТО ИДВАТ ПРИ МЕН , ЗА ДА СЛУШАТ И ИЗПЪЛНЯВАТ МОЙТЕ ДУМИ ! - казва Господ .
Послушните Мои чада !
И ще дойда да си прибера " послушните и верни Мои възлюбени чада ! "
      " Скоро ида Аз , за да ви прибера горе в небесо ! "
И ако словото и песните от Духа казват , че Исус идва скоро -
какви трябва да бъдем ?
       Ще каже някой : " Все едно и също ! "
И аз си мислех така . И споделих дори с моя пастор , дали не пиша от себе се и като , че ли всичко и всеки път е едно и също .
И Той ми каза : " Смени темите ! "
НО ДОЙДЕ ОГЪН В СЪРЦЕТО МИ
И ЧУХ ТИХ И НЕЖЕН ГЛАС , КОЙТО МИ ПРОШЕПНА :
" ПРОДЪЛЖАВАЙ И НЕ СЕ СЪМНЯВАЙ , ЗАЩОТО АЗ ТИ ДИКТУВАМ КАКВО ДА ПИШЕШ ! "
      Тогава казах на брата : Всичко е от Духа и аз ще продължавам така , както Духът ме води .
" Онези , които слушат Моите думи и ги изпълняват ще се оприличат на ДОБРИ СТРОИТЕЛИ  , които построяват къщи и разум и мъдрост върху добра основа  .
И като дойде вятър и пороен дъжд - така построената къща ще
устои и няма да се поклати ."
    Коя е добрата основа ?
Не можеш да започнеш Божието дело с Канарата Христос и да го завършиш с дяволските нашепване и да си казваш :
" Господи ! Господи ! " - НО знай , че Господ вече отдавна се е оттеглил от тебе , братко и сестро.
      Ще ви дам пример :
Пак в сън виждам една река , плитка с камъни и бистра като сълза вода .
Аз и Господ Исус вървяхме в реката и Господ ми говореше думи на живот .
По брега редом с нас вървеше множество народ , Който викаше по Исус :
" Господи ! Господи ! Кажи ни кога ...? Господи ! Господи ! Кажи ни това , онова и др. подобни ; Кога
Ще се омъжи дъщеря ми ? Ще оздравее ли синът ми ...И т. н......."
     И знаете ли ?
Исус въобще не им обърна внимание , нито отговори на техните въпроси , независимо , че се обръщаха с Господи ! Господи !
Тогава не разбирах значението на сънят , но днес словото ми отваря духовните очи .
     " Послушните , които слушат Моите думи и ги изпълняват ! "
На такива Бог отговаря и на такива Бог е Канара в буря зла  ."
      Но за онези , НЕПОСЛУШНИТЕ,
които очи имат , но не виждат ,
уши имат , но не чуват , за ония ,
които идват при Мене и Ми казват : " Господи ! Господи ! ", но
не изпълняват това , което слушат и четат от Словото Ми -
такива Господ оприличава като
Неразумни строители , които
построяват къща върху пясък без основа и като дойде реката с пороите води / проблеми , гонения / , такава къща ще рухне
И такъв служител и делото му не ще устоят при Пришествието Ми -
казва Господ .
      Това са неразумната и непослушни Божии чада , които само искат от Бога , богатеят от Бога , но не вършат Божията воля и не изпълняват Неговите думи .
Затова Исус казва : " Моите думи ,
които слуша ти и не изпълнихте ,
те ще ви съдят в Съдния ден !
     БОГ ДА НИ УМЪДРИ С ТОВА СЛОВО И ДА НИ ПАЗИ В ПОСЛУШАНИЕ ТА ДАНО УСТОИМ В ПРИШЕСТВИЕТО НА НАШИЯТ ГОСПОД !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН!!!!

    

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.