cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 декември 2016 г.

ЕДИН ОТ ВАС ЩЕ МЕ ПРЕДАДЕ !

Йоан 13 : 18 - 21
.............................
" Не говоря за всички вас ;
Аз зная кой съм избрал ; но
това стана , за да се сбъдне
Писанието : Който яде хляба Ми ,
той вдигна своята пета против Мене  ."
"Истина , истина ви казвам,
който приема онзи, когото Аз пращам, Мене приема ; а който
приема Мене  ,  приема Този , Който Ме е пратил "
Като рече това Исус се развълнува  в Духа Си и заяви  ,
казвайки : " Истина , истина ви казвам , че един от вас ще Ме предаде ! "
.........................................................

Истина , истина ви казвам -
ЕДИН ОТ ВАС ЩЕ МЕ ПРЕДАДЕ !

...........................................................

        Исус беше на земята в плът .
Исус и сега е сред нас в Духа Си , в нас , в братя , в сестрата , сред нас и около нас .
Каква радост да знаеш , че живия Господ е с теб , в теб , с твоето семейство  , на работата , в църквата .
        Исус е жив и е тук с нас,  както ни беше обещал .
Но Исус беше предаден преди много години и беше предаден от един , Който седеше Него на трапезата .
" Който ядеше хляба Му . "
       Всички знаем как завърши живота си този предател - Юда
Искариотски .
        Какъв беше Юда ? - УЧЕНИК на Исус , когото Господ обичаше и му имаше доверие- дори му беше поверил касата с парите .
        Какъв беше Юда ? -
СРЕБРОЛЮБЕЦ !
За нищожна сума предаде своя учител .
        Какъв беше Юда ? -
ЛЕКОМИСЛЕН УЧЕНИК !
        И макар , че беше Господ Бог - Исус беше 100 % човек и Бог Отец Му беше дал сърце от плът и кръв , което изпитваше човешките болки , скърби и страдания .
Когато Исус разкри пред учениците Си ,че един от тях ще Го предаде - духът Му се развълнува .
        Има ли днес предатели на Исус ? Има ли такива , на които Исус е учител , а вътре в сърцето си кроят замисли и предателство
срещу Него и Неговото дело ?
        Има ли такива , които ядат от Неговия хляб , но са предатели на Неговия народ , дело и мисия ?
        Има ли такива , които за пари съсипаха много Божии домове и много души , които служеха верно на Своя Господ ?
Бог изпрати много пороци , много Свои верни чада , но техния живот беше съсипан от предателите на Исус .
Кои са те ? Те са един от нас .
Може би ще кажеш : " Да не съм аз , Господи ? "
        Да ! Днешните предатели не са от света ! Те са същите , които
ядат хляба и пият кръвта на Исус заедно с нас . Те са тези , които се
учат от Неговото учение и го прокламира сред Божия народ .
Те са ученици на Исус , касиери ,
пастори и " Негови последователи " .
Света не познава Исус .Света не знае къде е Исус .
        Но ти , Който позна Исус .
Който се научи от Исус , Който ядеш от Неговия хляб , за колко пари / сребърника / предаваш братята си , за каква сума съсипват вече изградени църкви .
За кое царство си станал предател и съсипваш Божието дело ?
           Дойде ли ти времето да ти се затопли залъка ?
Няма ли да се усетиш  И да спреш това мръсно дело ?
Или си решил сам да си сложиш въжето ?
           Докога ще живееш в заблуда ? Докога ще живееш и ядеш хляба на Исус , заедно с верните Нему ?
Не е възможно да ядеш Господна трапеза и Бесовска трапеза !
         Исус и днес знае кои са Неговите предатели . Много по -
добре от нас .
Те си вършат злото и си проповядват . Раздават Господ на и продължават да си грешат .
Хранят стадото със слово Божие , а самите те не пасат себе си .
Рушат с лекота онова , което е съградена с много труд , сълзи и страдания .
       Да ! Бог ги знае кои са !
Затова да излезем от тяхното присъствие ! И да не ядем заедно с тях хляба на Господа !
Да ядем хляб я на Исус с чиста съвест , а не да Му задаваме въпроси от рода : " Да не съм аз , Господи ? "
       Ако смяташ , че с нещо си предал Исус , побързай да се поправиш ! Имаш още време ,
макар , че времето е кратко .
Ако си ограбил Господа ?
Ако си наскърби брата си ?
Ако си съборил онова , което е
град ето с години , знай братко , че не си н аскърбил мен или брат ми , а си предал Господа , защото не Му остана верен  на обещанията , които Ме беше дал първоначална .
       Исус ни обича всички , но горко на онзи , чрез когото  ще бъде предаден Учителят !
Много са учениците !
Един е предателят !
ГОРКО НА ТОЗИ , КОЙТО ПРЕДАВА !
БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ !
АМИН !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.