cristianstranieri

cristianstranieri

вторник, 27 декември 2016 г.

ЗАЩО СИ ОТПАДНАЛА ДУШО МОЯ ?

Пс .43 : 5
..................
" Защо си отпаднала , душе моя ?
И защо се смущаваш дълбоко в мене ?
Надявай се на Бога ; защото аз
още ще Го словославя ;
Спасителя МОЙ и Бога МОЙ ! "
.............................................................

ЗАЩО СИ ОТПАДНАЛА ДУШЕ МОЯ ?

.............................................................

      Случвало ли ви се е , защото на мен ми се е случвало да отпадаш духом , да губиш радостта , мира и спокойствието си ?
Спомням си имах моменти на дълги нощи на безсъние и сълзи .
Много пъти се чудех дали ще свърши този кошмар . Много пъти си задавах въпроса : " Докога Господи , тази скръб , мъка , страх ? Душата ми дълго се смущаваше дълбоко в мене .
      Бях болна - не виждах изход .
Бях гонена , безработна 10 год .
Не виждах изход .
Бях преследвана от неприятели и
години наред не можех да се начудя няма ли да има край на това смущение ?
       За някой бях благоуханна миризма , но други смущаваха душата ми дълбоко в мене  .
Понякога ми идваха мисли :  " Дали не ме е забравил Господ ? "
        Страдах , а моите неприятели се радваха и с ехидна усмивка ми казваха : " Като имаш Бог , защо си безработна ? "
Други ме нараняваха а ще повече като ми казваха : " Нали Бог те обича , защо си болна ? Днес плачеш , утре пееш , а лек нямаш ? Къде е твоя Господ да ти помогне ? "
Като гладувах ми казваха : " Да те нахрани твоя Господ ! "
Като съграждах църкви , неприятелите ми ги събориха като се радваха .
8 месеца плаках за църква , където да се моля с братя и сестри .
А душата ми се смущаваше и тъгуваше дълбоко в мене .
       Знаех , че Бог е моята сила , но много пъти си задавах въпроса : " Като отхвърлена съм Господи ? "
       Молех се за здравето си и за здравето на другите . Молех се за финанси и за работа , за да се храня и да помагам за делото на моя Бог .
Плачех за Молитвен дом !
Плачех за пасторите и Божиите служители , които бяха гонени като мен .
          И така плачейки и тъгувайки , дълбоко наранена и отпаднала  Святия Дух ме посети и ми запя една песничка , която и
днес си я пея , когато душата ми е смутена .
" Защо пътуваш чадо ,
Защо линеен , а на Мене мило чадо не се надееш.....................?
Вдигни глава си посред тъгите ,
Виж нежно бдя над тебе
Броя сълзите ..............................!
Бремето тежко чадо
Предай на Мене ,
Вземи сега ти Мойто
Най - леко бреме ........................!
Запей въз ей Ми чадо ,
Ти с ангелите и в миг ще изчезнат
чадо от теб сълзите ......................!
      " О , Господи ,
с тази песен ти ми даде утешение ! Ти отговори на молитвата ми ! "
Пс .43 : 5 ме научи да се надявам
на моя Бог и Спасител .
Оставих всичко в Неговата ръка и
поисках мир за моята смутена душа . Освободих товара си и приех Неговото бреме , което е леко : " мир , вяра , надежда , любов , търпение , кротост и смирение .
ЗАПЯХ ПЕСНИТЕ МУ :
В Борбата дай ми сили ................!
Както елитът пъхне за водните потоци , така душата ми жадува за Тебе БОЖЕ МОЙ .......................!
Не плаши се чадо ,
Ето Аз съм с теб
Моят фар ще свети в
твоя земен път...............................!
     И така пеейки аз започнах да живея живот на вяра и упование в Господа !
Песните наистина изтриха сълзите ми !
И Бог чу молитвите ми , видя сълзите ми и започна да действа.
- Отвори ми път и основах църква в Крива бара .
- Изцели ме от болестта , която ме смущаваше ! Само за един ден
- Отвори ми път за Италия и за финанси .
       Така видях Божията слава ,
Божиите обещания и вярност към онези , които Го търсят от сърце .
Видях и падението на моите неприятели и гонители . Онези ,
които ме нараняваха и обиждаха. Онези , които от 4 църкви , които създадохме 3 направо ги съсипаха . Онези , които ни осъждаха , Господ тях осъди .
     Затова не се смущавайте , когато душата ви е отпаднала , а
прибегнете на молитва с вяра и
упование в Господа !
И твоя Бог , на Когото служиш , ще
чуе молитвата ти , ще отговори на своето време . Защото Той никак не забравя и не отхвърля онези ,
които Го обичат , които Му пеят заедно с ангелите и уповават на Неговата милост и помощ .
        БОГ Е НАШАТА СИЛА !
Нашата канара , прибежище и помощ в буря зла !
КАЖИ НА ГОСПОДА ТВОЯ БОГ :
" ОТ Тебе се нуждае душата ми
Боже мой !
От Тебе , очаквам помощ . Душата
ми е отпаднала дълбоко вътре в мене , но аз си спомних за Тебе ,
за Твоите благи милости , за песните , които развеселиха душата ми .
      МОЛИТВАТА МИ Е КЪМ ТЕБЕ СПАСИТЕЛЮ НА МОЯТА ДУША .
Помогни , Господи !
Защо да каже неприятелят ми :
" Къде е твоя Бог ? "
Помогни ми Господи и аз ще те
словославя
СПАСИТЕЛЮ мой и Бог мой !

Амин !!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.