cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 21 декември 2016 г.

ЗНАЕТЕ ЛИ , ЧЕ ЛЮБОВТА ЛЕКУВА ?

Мк . 12 : 28 - 34
............................
" А един от книжниците ,
като дойде и ги чу , когато се
препираха , като видя , че им
отговори добре , Го попита :
Коя заповед е първа от всички ?
    Исус отговори : Първата е :
" Слушай , Израилю , Господ ,
нашият Бог , е един Господ  и да
възлюбиш Господа , твоя Бог , с
цялото си сърце , с цялата си душа , с всичкия си ум и с всичката си сила . "
     А втората подобна на нея е :
" Да възлюбиш ближния си като
Себе си . " Друга по - голяма от тази заповед няма .
И книжникът Му рече :
" Превъзходно , Учителю !
Ти право каза , че Бог е един и няма друг освен Него и да Го люби човек от все сърце с всичкия си разум и с всичката си сила и да люби ближния си като Себе си , това е много повече от
всички всеизгаряния и жертви .
     И Исус като видя , че отговори разумно , рече Му : " Не си далеч от Божието царство  . И никой вече не дръзна да Му задава въпроси . "
..............................................................

ЗНАЕТЕ ЛИ , ЧЕ ЛЮБОВТА ЛЕКУВА ?

..............................................................
    Защо Бог издаде тези две заповеди  ? Само две ?
Защото Той е преценил , че ако човек изпълнява тези две заповеди , без да принася жертви и приноси - това е достатъчно да
бъдеш близо до Божието Царство, което е Божието присъствие в теб . Искам да ви споделя нещо за себе си :
      Когато повярвах в Господа и 6 години по - късно се кръстих с вода и Дух Бог ми проговори чрез една пророчица : " От днес ще лекуваш Моя народ с Дух Свети и Слово Божие ! "
     Кое ме накара да ви споделя тази вечер тази тема ?
" ЗНАЕШ ЛИ , ЧЕ ЛЮБОВТА ЛЕКУВА ? "
..............................................................
     Обади ми се моята дъщеря, на
която много й липсвам и започна да плаче : " Всички сме болни - казва тя . Синът ми страшно кашля ; аз съм със силно главоболие , а съпругът ми с гнойна ангина ."
       Заболя ме , защото аз от разстояние мога само да се моля .Но как да ги накарам да клекнат да се молят заедно с мен ?
Докато умувах как да го направя , дадох й някой съвет , поговорихме за общи неща , говорих й и за Господа и когато реших да й предложа да се помолим, тя ми каза : " Мамо ще занеса на мойте болни чай и ще се върна , но първо искам да ти кажа нещо : Докато ти говореше на мен ми мина главоболието ! "
Казах й , че съм мислила да й предложа да се помоля за тях .
А тя ми отговори : " Аз също за това те потърсих , за да се помолим заедно .
     След 15 минути се обадих отново .Всички бяха в кухнята и тогава се реших и се помолих за всички и за целият дом .
По време на молитва усетих голямо присъствие и вярвам , че Бог е чул молитвата ми и ще из цели моите деца и дано повярват , за да се спасят .
      Словото на Бога върши чудеса . Словото на Бога лекува , изговорено от чиста уста с чисто сърце . Словото е любов .
А любовта Божия лекува съвършенно .
Любовта лекува чрез вяра . Макар и колкото жизнено зърно .
    Защо днес много хора боледуват ? Защо няма изцеления ?
Защото няма вяра и любов помежду ни .
А Бог заповяда  " да се възлюбим един друг както себе си . "
Не може да имаш омраза в сърцето си и да полагаш ръце и да вярваш , че Бог ще чуе молитвата ти .
    Първо говори на хората за любовта . За Божията любов и воля за нас човеците .
Отвори духовните очи на хората за Божията истина .
Говори чудното и вълшебно Слово Божие .
Покажи твоята любов и тогава ще видиш чудото .
    Защото Божието слово е вярно и истинно .То не се променя , както и Бог не се променя .Но , за да бъдеш изцелен ти трябва да се промениш .
    Да се обърнеш с цялото сърце , душа и ум и със всичката си сила към твоя Господ и да възлюбим и да простиш на твоя ближен така както обичаш себе си .
    Тогава , ако не виждаш , ще прогледаш .Ако не чуваш ще прочуеш , ако си куц ще проходиш , ако си немощен , Бог ще те при вдигне .
    Обърни сърцето си към Бога .
Потърси живи и истински вярващи  хора .Общувай с тях .
Научи се да обичаш и се моли за броните си братя .Не жали време . Посети ги в болницата , посети ги по домовете .
Иди доброволно , не чакай някой да те подсеща .
Ти вече си призован .
Бъди верен син на Господа и иди върши Неговата воля .
    А волята Му е да показваме любов  на ближния и да се молим , а изцелението е от Бога
От теб е нужно покорство пред Духът Святи Покровителя .
     Дай сърцето си на Исус !
Излез на нивата Му и разкажи на всички как Любовта Божия лекува .Не се плаши , нито се съмнявай , защото това е нашето християнство .
    Да се застъпване един за друг в молитва , за да оздравее .
Излез прави ученици за Христа .
Бъди инструмент в Божията ръка.
    Има толкова много болни хора , които биха се зарадвали на една милувка , на една прегръдки .
     И след тебе ще дойде чудо в този дом , което самият ти не можеш сега да си представиш .
     Нека отхвърлим омразата , завистта и злобата ; интригите и препирните ; одумването и клюките и да потърсим Любовта , която е от Бога и да изцелим тези наранени души .
    Бог да докосне сърцата на всеки , който чете това слово и да бъде съвършенно изцелен в името на Господа Исуса Христа .
Амин!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.