cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 1 ноември 2012 г.

"ПРИЕМИ ПОУКА" Ер.6:8

Ерем 6:8

"ПРИЕМИ ПОУКА"

"Слушайте поука Ерусалиме,да не би да се отвърне  душата Ми от тебе,да не би да те направя пустиня,земя ненаселена
Чрез Еремия 6:8 , Господ днес приканва да отворим духовните си уши и очи и да чуем Неговият глас:Божият народ Божите чада сме Негова собственост.Негово притежание:Бог ни нарича лоза избрана да дава добър плод и то изобилен.Бог ни избра за да ни спаси,Бог ни учи и със Своята мишца ни крепи,Бог ни лекува със Своята любов.Той ни храни духовно и телесно.
Бог ни подари вяра като в същото време и той ни вярва,че с тази вяра ще вървим напред.Ние имаме тук път да вървим.И не само да го извървим с Бога,но и да работим за Бога,защото Бог има души да привежда в Своята кошара."Привлякох ви с човешки връзки и с връзки на любов ви обвързах."
И днес Бог приканва към разум:"ПОСЛУШАЙТЕ ПОУКА!"
Бог е сключил завет с нас .Осия 11:7"Моят народ решително отстъпва от Мене,ако и да го призовават пророците да гледат към Всевишния ,пак никой не се старае да се изправи."Бог казва:"Там където са двама и трима и Аз съм сред вас",но моят народ ме забрави,не само,че в дома ми не идват ,но и престанаха да се събират.Подписахте завет с мен за Мир ,а обкръжихте ме с лъжи и измама.
Бог тъжи и днес и приканва всеки ,които по един или друг начин е отстъпил да се обърне към Своя Бог,да пази милост и правосъдие и да се надява на Своя Бог.
Мих.6:8 , "Той ти е показал човече що е добро и какво иска Господ от тебе,освен да вършиш праведното,да обичаш милост и да ходиш смирено със Своя Бог."
Божията любов и милост и Божието присъствие за нас е от жизнена необходимост.Ето защо братя и сестри нека всеки днес си даде сметка колко е близо или се е отдалечил от Своя Бог.Нека си вземем поука и се върнем към нашият мил баща.Нека пуснем отново радостта в нашите сърца.Нека любовта на Нашият Небесен  Баща да стопли отново всяко отпаднало сърце.Бог да ни благослови!

С Божия благодат сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.