cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 28 ноември 2012 г.

ВЪЗКРЕСЕНИ И СПАСЕНИ ЧРЕЗ КРЪЩЕНИЕ


                                                               К Р Ъ Щ Е Н И Е Т О

          Темите относно Божийте Истини са неизчерпаеми,но ние ще се движим така както иска Святия Дух.Ако сме Божий деца трябва да жадуваме за всяка една истина.Ще дойде ден да се отнемат служителите,Библията,тогава ЩО?Как ще слушате и кой ще ви говори?Затова:“Днес като чуеш гласа на Бога не закоравявай сърцето,а отвори го за истината и правдата,защото ДНЕС Е СПАСИТЕЛЕН ДЕН!"
          И така ако сме говорили за Живот в Духа,за Вярата,Любовта и Изцелението днес Св.Дух иска да се спрем на една много важна тема:КРЪЩЕНИЕТО И НЕГОВОТО ЗНАЧЕНИЕ ЗА НАШЕТО СПАСЕНИЕ
           Ще започнем от там:КАКВО ЗНАЧИ КРЪЩЕНИЕ И ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ КАК ЩЕ СЕ ИЗВЪРШИ?
И така:ОПРЕДЕЛЕНИЕ:Акт/договор с Бога/"Ти се кръщаваш за да Ми служиш,а Аз ти прощавам греховете."ПОТАПЯНЕ във вода /символ на КРЪВТА на ИСУС/за омиване на съвестта ни от греховното опетняване.СВИДЕТЕЛСТВО,че ОБЕЩАВАШ да СЛУЖИШ на БОГА и да Му бъдеш ВЕРЕН....РОЖДЕН ДЕН:С Кръщението ти ПОГРЕБА старият човен и се РОДИ за нов живот с ХРИСТА.КРЪЩЕНИЕТО е НАЧАЛО на твоят ДУХОВЕН ЖИВОТ.От този ден ти си ЗАПИСАН В КНИГАТА НА ЖИВОТА като СИН или ДЪЩЕРЯ на Бога/ДЕТЕ НА БОГА/С КРЪЩЕНИЕТО твоята ДУША СЕ СПАСЯВА и ти ставаш ЧЛЕН на ХРИСТОВАТА ЦЪРКВА или ЧАСТ ОТ ТЯЛОТО ХРИСТОВО/било око,крак,или ръка и т.н.
           КРЪЩЕНИЕТО е ДОБРОВОЛЕН АКТ .Акт,който е последван от Спасение на душата.
          Преди да продължа темата с това колко вида кръщение има,кои се кръщават и задилжително ли е и т. н. искам да ви свидетелствам как аз получих своето кръщение,но преди това искам да ви кажа:Много е важно,кой и как  ще те въведе в правилното кръщение.
           "Повярвах1992г.Имах лична среща с Бога.Бях поканена от Него да отида в Молитвеният Му Дом и да се Спася.Тръгнах веднага.Може би ако ми беше казал човек нямаше да тръгна,но аз приех Спасението си беззабава.Попаднах в най-близката църква БАПТИСТИ.Всичко ми беше много интересно,слушах с любопитство и търсех най-бързият начин да се кръстя,за да угодя на Моят Спасител.Попивах всяка една дума от Словото и вярвах на Моя Бог както малко дете.Разбира се Бог ми говореше и в сънищата ми почти всяка вечер.ПОКАЯНИЕ направих още първата вечер на богослужението.До тук добре.Но какво се случи с кръщението?Не мина дълго време и една приятелка ме дръпна за ръката и ми каза:"тръгвай,защо стоиш,не чуваш ли,че казват да отиваме да се кръстим.И аз с цялото си незнание влязох в басейна на църквата и пастор Д.Апостолов,беззабава ме кръсти.Чула не чула цялата ИСТИНА ЗА КРЪЩЕНИЕТО факта беше,че аз вече съм кръстена.Мога да ви кажа братя и сестри ,че човек цял живот се учи.И днес Святият Дух продължава да ме учи.
                Продължих делото и служението си цели 4 години.Никои не ме попита за кръщението ми.Служех дръзновено с вяра и любов и Бог ме употребяваше за привеждане на души.След 4 год.чувствах "ГЛАД ЗА ОЩЕ ЗНАНИЯ".Чувах от брати и сестри за "БЕЛЕГА НА ГЛАВАТА","ЗА ГОВОРЕНЕТО НА ЕЗИЦИ","ЗА КРЪЩЕНИЕ СЪС СВ“ДУХ",ЗА ПЪЛНОТА,ЗА БЛОГОДАТ и т. н.И сърцето ми разбра,че "ТАЗИ ИСТИНА " не е ДОСТАТЪЧНА.Започнах да "ТЪРСЯ ИСТИНСКОТО СЛУЖЕНИЕ".И БОГ ме събра със едно ПЕТДЕСЯТНО СЕМЕЙСТВО и тръгнах с тях по "Бжийте невидими пътища" с тяхната кола.И така всичко си беше Божий план,защото още по пътя за срещата с тях чух Бож.глас,Който ми каза:"ДНЕС ЩЕ СЕ КРЪСТИШ НА РЕКАТА В СЕЛО ВАСИЛОВЦИ".А бяхме тръгнали за Аспарухово.Пастора брат Милчо Царство му небесно заключваше вратата на църквата ,седна в колата и ни попита"А сега накъде?Брат Тошко отговори :"Василовци "..."СЛАВА НА БОГА!"-каза пастора,който имаше водителство за Василовци."Аз мълчах и не смеех нищо да говоря да не сгреша пред Моя Бог.
              Когато отидохме на църква в един дом /ДОМАШНА ЦЪРКВА/ преди да започне служението пастора рече:"ДНЕС ЩЕ ИМА ВОДНО КРЪЩЕНИЕ  И ЩЕ СЕ КРЪСТИ ЕДНА НОВА ДУША".Без да осъзнавам подбудена от Духа скочих на крака и рекох:"АЗ СЪМ!".Пастора не се учуди,защото нямаше друга нова душа и ма попита:"Защо мислиш ,че си ти?"Отговорих му:"Чух Бож,глас сутринта да ми говори" Тогава той се възрадва и отдаде Слава на Бога.В този вълнуващ момент даже бях забравила,че съм се кръстила при баптистите.За Слава Божия Бог в този ден не само,че ми прости всичките грехове,освоводо ме от товара на греха,почувствах голяма радост,топлина,Бож.Любов,изпълване със Св.Дух,но получих и дарба изцеление като Дар от небесата.И не след дълго време като общувах със Св.Дун разбрах много неща,които и Бог тази вечер иска да сподели с вас скъпи братя и сестри в Господа и приятели на Бога,които още не сте се кръстили.
               И така Св,Дух на Бога казва"КРЪЩЕНИЕТО Е АКТ НА БОГА СЪПРОВОДЕН С НЯКОЛКО НЕЩА ВАЖНИ,КОИТО ТРЯБВА ДА СЕ СПАЗВАТ:КРЪЩЕНИЕТО е ЗАПОВЕД за БОЖИЯ НАРОД.За онези,които са избрани,призвани и определени за служение. "ВЕЛИКОТО БОЖИЕ ПОРЪЧЕНИЕ"- МТ,16:16 Исус го заповяда на учениците си:" Идете по целият свят и научете всички народи и кръщавайте в Отца и Сина и Св.Дух като ги учите да спазват всичко каквото съм ви заповядал  и ето Аз съм с вас през всичките дни на вашият живот."
В първото кръщение аз не знаех в какво се кръщавам .Бях сляпа за това кръщение.Грях ли беше или не и на кого не знам,но това,което изпитах при второто кръщение разбрах,че това е ИСТИНСКОТО ВОДНО КРЪЩЕНИЕ,при което сърцето ми ликуваше от радост.
             И това,което Св.Дух иска да ви каже е ,че Бог не принуждава,не настоява,но кани с любов и предупреждава,че за спасяващите се е задължително,защото изпълването с Духа и Дарбите Бог те подготвя за служение. Бог жадува да станеш Негово Дете и да те запише в Своята Книга на Живота ,от където никои не може да те изтрие.
             Духът ,Който приемаш ще те възкреси за Нов живот в Духа и пак чрез Този Св, Дух на Исуса ще бъдеш възкресен в последния ден на възкресението,когато Господ ще слезе  да прибере Своите Си.Има само едно Водно Кръщение и това е което е съпроводено с потапяне във вода.НО ТОВА„КОЕТО ТРЯБВА ДА РАЗБЕРЕМ е ,че КРЪЩЕНИЕТО Е ПРЕДХОДЕНО ОТ:Не само вяра ,а да е повярвал в Господа Исуса Христа,че е Господ,Син на Бога и е жив възкръснал от мъртвите  и т. н.
Второ:,Слушане на словото от служители и осъзнаване на истината,че Бог е Жив ,Верен,Истинен и в Името на Сина Му се кръщаваш /като водата е символ на кръвта на Исус ,в която се умива всеки грях .
Трето: Предходено е с Изповядане на греховете Мт,3:6
-Покаяние:Д.ап.2:38
-Вяра-Д.ап8:37;18:8
-Прощаване на греховете-Д.ап.2:38; 22:16
КРЪЩЕНИЕТО е АКТ на доброволно погребване на Старият човек и доброволно обличане на Новият човек в Образа,Характера и Духа на Христос като вече се задължаваш да Служиш на Бога в Името на Исуса като принасяш плод на добри дела.
              КРЪЩЕНИЕТО може да стана поединично,но може и цяло семейство да се кръщава,стига правилно да са слушали и възприели Словото,което се говори от Божийте уста на служителите.
ВОДНОТО КРЪЩЕНИЕ Е СВИДЕТЕЛСТВО на ИСУС ,ЧЕ СЕ ВЪЗКРЕСЯВА В ТВОЕТО СЪРЦЕ ЧРЕЗ СВЯТИЯ ДУХ„КОЙТО Е ДАР ОТ БОГА.
И така братко и сестро ако си повярвал в Господа Исуса Христа и искаш да бъдеш Спасен бъди внимателен!
            Слушай внимателно Словото;Учи;Допитвай се;Търси истината и Бож.Воля за теб.И не забравяйте,че няма спасение без всичките тези неща.И че без кръщението последвано от спасението ти не можеш да си член на Христовата Църква и част от Христовото тяло.
ЗАТОВА АКО ОЩЕ НЕ СИ СИГУРЕН ДАЛИ СИ СПАСЕН ПОБЪРЗАЙ„ЗАЩОТО НЯМА ВРЕМЕ СЕ КАЗВА В ЕДНА ПЕСЕН КАТО НЕ ЗАБРАВЯЙ„ЧЕ ТРЯБВА ДА СЕ "ПОТОПИШ"ВЪВ ВОДАТА.

БОГ ДА ВИ БЛАГОСЛОВИ С УМ И РАЗУМ,ЗА ДА ПОЗНАЕТЕ ИСТИНАТА,КОЯТО ЩЕ ВИ НАПРАВИ СВОБОДНИ!
АМИН!
                 С БОЖИЯ БЛАГОДАТ:сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.