cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 3 ноември 2012 г.

НА МОЯТ ГОСПОД

НА МОЯТ ГОСПОД

Все за Теб си мисля мили Боже,колко благ и мил си Ти.

Денем,нощем Ти не спиш и над всички тъй блъжиено бдиш.

 

Ти моя си упора и спасение,на Теб съм аз великото ТВОРЕНИЕ

За мен си Ти кръвта проля,за да съм добре аз и моите деца.

 

На Тебе ТАТКО Цлава аз ще дам ,живота си ако трябва ще отдам.

Приятел си ми истински сега най-добър от всеки друг в света!

 

Човеците в света не могат да са като Теб.Не можеш се ти на всеки довери

На Тебе всичко аз ще сподели и ще легна и спокойно ще заспя.

 

Защото Боже Ти на мен приятел си ми Ти и брат

Ти верен си и истинен сега ,сега и до края на света.

 

На Теб се аз за всичко доверявам,на Тебе аз днес всичко споделявам

На ТЕб се аз Исусе уповавам и с това се успокоявам.

 

Ти приятел си ми верен мой другар,Ти си Моето наследство

Ти си мойта блага радост,Ти си моето спасение.

 

Винаги си Ти пред мен,покажи ми пътя,за да буда аз спасен.

Води ме в тясната пътека за ръка,за да стигна с радост горев небеса.

 

Исусе Теб ще споделя за мойта мъка и тъга

за Тебе няма невъзможно,за Тебе всичко е възможно.

 

Осамотена,наскърбена,с молба към Тебе доверена:

"Смили се Боже за твойта дъщеря,на Теб се уповавам от сега и до века!"

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.