cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 10 ноември 2012 г.

ГОСПОД ОБЕЩАВА БЛАГОСЛОВЕНИЯ

ГОСПОД  ОБЕЩАВА  БЛАГОСЛОВЕНИЯ

                  Зах.8:7.12

        Когато Бог ОБЕЩАВА,Бог изпълнява ,Своите обещания,защото Той казва в Своето слово:"Аз на съм като вас човеците да обещавам и да не изпълнявам.Моята ДУМА е верна и истинна.При мен няма лъжа!"

В Библията има над 500 Овещаня за благословение .Говори се също и за проклятия.Словото на Бога е верно и истинно и който поема пътя на Христа Бог казва да следва Моето Слово като :Зах.8:16 Ето какво трябва да прави:"Говорете ИСТИНАТА всеки на ближния си и ПРАВЕДНО И МИРОЛЮБИВО съдете при портите си.Никой от вас да не измисля зло в сърцето си против ближния си и не обичайте ЛЪЖЛИВА клетва,защото всичко това Аз мразя."ЕФ.4:25"Да живеем като деца на Светлината!"ИСТИНАТА  е в Исус,Който иска да се подновяваме от обитаващият в нас Дух и да се облечем в НОВИЯТ ЧОВЕК ,създаден по образ и подобие на Бога.Вършете правда,бъдете святи и отхвърлете лъжата като говорите истината.IS.1:17"Измийте се ,очищете се ,махнете от очите Ми злото на делата си,престанете да вършите зло,научете се да вършите добро,настоявайте за правосъдие,порицавайте угнетителя,отсъждайте правото на сирачето,застъпвайте се за вдовицата."В Старият завет Бог говореше на Своят нарог,който беше избрал за Себе Си.Но същото Слово се потвърждава и в Новият Завет от Исус,където се казва:Аз Съм пътя,ИСТИНАТА и живота!"Същото Слово важи и за нас днес,които отдадохме сърцето си на Исус и живота си в служба на Нашият Господ и Бог -ИСУС ХРИСТОС.

       Много Божии Служители от онова време Бог нарече:книжници и фарисеи;Слепи водители;лъжци и лицемери."Отвън се виждате чисти и праведни,но отвътре пълни с лицемерие и беззаконие./Мт.23:23-28/

На онези,които Бог избра за Свои народ и каза:"Аз съм вашият Бог заръча и днес продължава да говори."Обичайте истината и мира.За онези,които слушат Моето Слово и Го изпълняват ,за добрите Ми Служители и онези ,които не се кълнят лъжливо,че ще Ми служат ще им буда Бог и ще ги благославям тях,дацата им,къщите им и земята им.И всеки,който ще чуе за тях ще каже:"Нека отидем незабавно да искаме Божието благоволение и да потърсим Господа на силите.Нека дойдем с вас,защото чухме,че Бог е с вас!"Добрите служитежи са и добри работнице на божията нива.

Блажени,които са търсени заради Божията СИЛА и Благословение!Ти от кой си братко и сестро?Търсиш ли "ИСТИНАТА"или още лъжеш себе си и Господа.Внимавайте!Побързайте,очистете се,омийте се,справете се със своите слабости,за да ДОЙДАТ БОЖИИТЕ ОБЕЩАНИЯ върху вас!

БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ И ПОДКРЕПИ В СЛУЖЕНИЕТО НА БОЖИЯТА НИВА!

С  БОЖИЯ  БЛАГОДАТ:сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.