cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 29 ноември 2012 г.

M О Ж Е Ш Л И Д А П Р О С Т И Ш ?

Добавете надпис


                                         / МОЖЕШ ЛИ ДА ПРОСТИШ , ЗАРАДИ ТЯХ ? /
                                                             / Мт. 18 : 21,22 /
                                         " Тогава Петър се приближи и Му каза:Господи,
                                           до колко пъти ,като ми съгреши брат ми ,да му
                                           прощавам?До седем пъти ли ?
                                           Исус му рече:Не ти казвам до седем пъти ,а до
                                           седемдесет и седем пъти по седем. "

      С какво иска да ни запознае Словото на Бога в тези след обедни часове?
Работя като АСИСТЕНТ в Италия.Прилегнахме с бабата да почиваме,но бабата беше нервна,говореше си сама и ту БЛАГОСЛАВЯШЕ „ ту ПРОКЛЕТИСВАШЕ СВОЯ СИН .Тя е на 90 години. Не знам какъв е проблема,който вълнува душата й,но Св. Дух ме подбуди да размишлявам върху тези две толкова противоположни думи.Помислих,че ще ме вдигне да пиша за тях, но не!Разбрах само,че Бог иска да говори на Своя народ. Помолих се и отворих Библията и Словото казва:"МОЖЕШ ЛИ ДА ПРОСТИШ 77 ПЪТИ ПО 7?"Замислих се и рекох:"Какво трябва да пиша Господи,говори ми?",а Св.Дух ми казва:"Ти вземи химикала и не мисли,защото Аз ще ти диктувам какво да пишеш!"Едно разбрах,че няма време за спане.Духът продължаваше да говори в мислите ми:"Няма време!Времената са последни!Народът ми погива от незнание!Нивата е голяма,а работниците малко!Няма семейна любов!Много млади семейства се разпадат,защото не познават Волята Ми!"
     " ЕТО МЕ ГОСПОДИ!"......"Пиши за ПРОШКАТА!"........

ГОЛЯМАТА ЛЮБОВ ПРОЩАВА И ПОКРИВА МНОЖЕСТВО ГРЕХОВЕ!ЦЪРКВАТА-място за умиване и очистване от грях.Брат против брат /сестра против сестра ,не могат да си простят .задържат си и от там идват следващите проблеми:Вземат Господна ,не изповядват грехът и от тук идват и болестите.
       Ще каже някой брат може би както Петър:"Но аз му простих един ,два пъти.7 пъти ли трябва да му прощавам?"
Какво казва Словото и Св.Дух?Света не прощава,но вие които приехте ЛЮБОВТА в сърцата си ,не един и два и три и ..седем, 77 пъти по 7.Цял живот трябва да си прощаваме братя и сестри,като не трябва да забравяме,че идва "Съдният ДЕН",в който Бог казва:"Както ти си простил на брата си ,така и Аз сега ще простя на теб".
Никой не е застрахован,че няма да сгреши и никой няма право,ако брата му си иска прошка ,след като е осъзнал,че е сгрешил да му отказва прошката,която му се полага от Бога.
         Защо Бог иска 77по7 пъти да прощаваме?Св,Дух казва:"Защото ПРОШКАТА носи БЛАГОСЛОВЕНИЯ,а ЗАДЪРЖАНЕТО носи ПРОКЛЯТИЕ.Една ДУША,която знае да обича,знае и да прощава,а ние сме призвани към ЛЮБОВ И МИР.Прошката покрива грях и носи радост,мир и любов в душата,в Църквата у дома в семейството.
ИСУС ПРОЩАВАШЕ:"Отче ,прости им те не знаят каква вършат",колко повече ние трябва сега да си прощаваме,още повече,че идва РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО! Ние по големи ли сме от Бога?
       Семействата?"Какво прави дявола днес?"-пита Св,Дух."Работи ,разбива ли разбива семейства.Деца плачат,съпруги плачат,съпрузи гледат децата си сами без майките им."Къде е любовта?Къде са Бож.работници?Къде са молитвите ви за тези семейства?"Очите ще си извадят,но изход не могат да намерят.
        КАКВО ПРАВИ ЦЪРКВАТА ЗА ТАКИВА СЕМЕЙСТВА ОБЛАДАНИ ОТ ДЕМОНИ?Или чакате да стигнат до развод?Говорите ли им Словото ми?Волята ми?

ПОПИТАЙТЕ ГИ: "МОЖЕТЕ ЛИ ДА СИ ПРОСТИТЕ „ЗАРАДИ ТЯХ: ДЕЦАТА ?"-КАЖЕТЕ ИМ:"ТАКА КАЗВА ГОСПОД!"

И АЗ ИСКАМ ДА ВИ ПОПИТАМ БРАТЯ И СЕСТРИ:"ДА ОСТАВИМ ЛИ ДЕЦАТА СИ ДА СЕ РАЗВЕЖДАТ „ИЛИ ДА ИМ ОБЯСНИМ БОЖ„ВОЛЯ И ДА ГИ НАУЧИМ ДА СИ ПРОЩАВАТ: като им кажем:"ЗАРАДИ ТЯХ - ПРОСТЕТЕ СИ И ЗАРАДИ СЛОВОТО НА БОГА И БОЖИЯТА ВОЛЯ!"

БОГ ДА НИ БЛАГОСЛОВИ С МЪДРОСТ И ЛЮБОВ ПОМЕЖДУ НИ И НИ ДАДЕ ПРОСТИТЕЛЕН ДУХ,КОЙТО ДА ДОНЕСЕ БЛАГОСЛОВЕНИЯ В ДОМОВЕТЕ НИ.
АМИН

С БОЖИЯ БЛАГОДАТ:сестра Искра



7 коментара:

  1. Много добра публикация :)

    ОтговорИзтриване
  2. Сестра Искра пишете много умни божии слова .

    ОтговорИзтриване
  3. С Божия помощ ДА! Благодари ви!
    Бог да ви благослови!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно е всичко това което написа и работиш.Браво.

    ОтговорИзтриване
  5. За да подредиш снимките е необходимо да ги хванеш с мишката и да ги плъзнеш една до друга.Това става само тогава ,когато редактираш публикацията.Така няма да има този ред а ще бъде приложено ,така като на теб ти е по удобно. Но запомни ,ако не си ги прикачила в редакционният сайт това не може да стане.За да не се допускат грешки първо ги запомни и след това редактирай.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря,ще се опитам
    Бог да те благослови!

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.