cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 26 ноември 2012 г.

ПОЗНАВА МЕ ХРИСТОС

                                               
                                                       ПОЗНАВА  МЕ  ХРИСТОС

                                    1.Залюбих аз Христос
                                     С цялата душа
                                     И зная аз добре,
                                     Че ме гледа от небе

                                   2.Избра ме да му служа
                                    С мир и правда и любов
                                    И зная аз добре,
                                    Че Той ме гледа от небе

                                    3.Познава ме,туй го знам
                                    И затова във всеки храм
                                    Говоря смело за Христа
                                     И за Неговата Свобода!

                                    4.Как на кръста Той умря,
                                    За да получим Свобода
                                     Без война със Сатана
                                     Ние сме във Свобода

                                     5.Знам,че скоро ще слезе от небе
                                     Да ме грабне в Своите ръце
                                     Затова без страх сега
                                     Ще Му служа в света

                                     6.Има Той душици още
                                     Които тънат в греха
                                      И се скитат като в тъмни нощи
                                      Без да виждат светлина.

                                      7.Господ ме познава знам,
                                      И с мене има план
                                      Трябва да се трудя днес
                                       За да имам "ГОРЕ" чест.

                                       8.Да се пазя от греха
                                       Да се чистя от калта
                                       Че познава ме сега
                                       Моят Мил Баща от небеса.

                                      10.Той познава всички като мен
                                      И милее ден из ден
                                      Да се пазим от греха
                                      Да сме чисти,святи в света!

       С БОЖИЯ БЛАГОДАТ :сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.