cristianstranieri

cristianstranieri

четвъртък, 8 ноември 2012 г.

КУРАЖЪТ

                КУРАЖЪТ

/ИДВА ОТ СЛОВОТО НА БОГА/   

   /ИСУС НАВИЕВ :1:6; 10:2; 23:6 / 

   Искам да ви споделя скъпи братя в Господа и сестри,че когато бях призована от Бога-беше момент, в който не ми се искаше да живея.Бях обезкуражена за всяко нещо,което вършех ,за да живея.Нямах сили за нищо,животът ми не ме интересуваше-исках само думра.

Но,когто Бог ме срещна и спаси,първите думи,които чух директно и след това същите думи в сън бяха:"Ела в Моят Молитвен дом и там ще намериш живот и мир за своята душа!"Гласът,които чух ми направи голямо впечатление,защото аз въобще не познавах Господа:Той беше невероятно мил,тих и нежен,любяш,бащински:"Ще живееш за децата!"Каква прекрасна заповед,какво наставление,каква цудесна "команда"?

Да живееш за децата си!Какво мога да кажа друго, освен да Му благодаря.Тази "Кмонда от небето директно ми даде голям КУРАЖ да продължа да живея.Почувствах в сърцето си голяма топлина,радост и нещо,което ме накара да побегна към къщи,където бяха децата ми.

         Първата неделя бях в църквата и там чух СЛОВОТО НА БОГА,което докосна още повече сърцето ми и ми даде още повече КУРАЖ и СИЛА да продължа живата си напред.Не си спомням кое Слово ме докосна,но и до днес Словото на Моят Бог ми дава СИЛА и ме прави да вървя смело напред в този объркан свят.

Може би е било Словото от Исус Навиев1:6 или 10:25 ili23:6?Но днес потвърждавам Словото,че ние,които сме избрани от Бога/Спасени и Освободени от веригите на Дявола/сме Негови СЛУЖИТЕЛИ:Може би като Мойсей или Исус Навиев или някои от многото други?

ПЪРВОТО нещо според мен ,което не трябва да забравяме е:Винаги да му благодарим за тази голяма благодат и спасение и привилегия да се наречем Божии чада -наследници на Божието Царство;божии служители,които един ден ще седнем от дясно на своят Бог и Спасител,като за всеки,който устои ще "има НАГРАДА-Златна корона и Златен венец"

ВТОРО:Исус Навиев1:6Нека не забравяме това Слово,което Бог каза на Мойсей,а после и на Исус,когато бяха посветени да изпълнят МИСИЯТА:т.е.ВОЛЯТА НА БОГА:"Стани!",на друго място Бог ги подканяше:"Събуди се!","Стани ти ,който спиш!";"Бъди силен и смел да изпълниш волята Ми!";"Всяко място на което стъпи ногата ти ще ти го дам!";"Никой не ще устои пред тебе";"Ще бъда с тебе,няма да отстъпя от тебе,нито ще те оставя";"Бъди силен и много смел да изпълниш всичко ,като не се отбиваш ни на ляво ,ни на дясно!"

         С тези  думи Бог го укораживаше,утешаваше и му обещаваше:IS.Нав.1:9:"Бъди силен и смел,да не се плашиш и да не се страхуваш,защото Господ Твоят Бог ще бъде с тебе,където и да идеш!"

ВЯРВАНЕТО Е ОТ СЛУШАНЕ И ОТ ЧЕТЕНЕ НА БОЖИЕТО СЛОВО!

Исус NAVIEV10-,25:Бог обещава,че всички,които застават срещу Божиите избрани Бог ще ги постави под нозете им.

Исус Naviev23:6"Бъдете много храбри да пазите и изпълнявате всичко,което е написано и да не се отклонявате ни на ливо ни на дясно."

           Днес ти си Божие дете.Избрано и спасено .Ходиш на Църква.Но може да ходиш и пак да не вярваш.Затова на Своите верни и избрани Бог е дал БЕЛЕЗИ:ЛЮБОВ към Бога;ЛЮБОВ към човеците;ДА ГОВОРЯТ СЛОВОТО МУ;ДА СВИДЕТЕЛСТВАТ С ЖИВОТА СИ И ДЕЛАТА СИ ,че са Божии ;ВЪРШАТ ДОБРИ ДЕЛА без да се уморяв и това им доставя удоволствие.

"ВЪРШИ  ДОБРО  И  ЩЕ  ВИДИШ  ДОБРО!"

      "Всъщност това запомних в началото на моят християнски живот" и "По- блажено е да даваш ,отколкото да вземаш";"Да обичаш ближният си,както Бог обича теб".

Свидетелствайте за своето Спасение.Това е угодно на Бога .За това как живееш в този свят и как служиш на Христа.

Мога да ви кажа братя и сестри ,че КУРАЖЪТ на един Християнин е в неговото Служение на Божията нива.Служението може да бъде по различен начин ,но важното е да не се "СПИ".Неделни хрисяни има много.На думи също,но Бог иска не само да говорим,но и ВЯРА И ДЕЛА.Едното и другото вървят заедно.

Четете Словото всеки ден.Разсъждавайте върху Него.Прилагаите го на практика.Изпълнявайте наставленията на Бога и Той ще бъде с нас ,ще ни закриля,ще ни даде сила и кураж да продължим напред.

          Така със Словото на Бога бях насърчавана за КУРАЖ ,с който и до днес живеиа и работя чрез Святият Дух  на моят Господ Исус Христос и за Него като работя с Негова подкрепа  и очаквам Неговото Пришествие като вярвам,че Той е вътре в мене и чрез Духът Си ще ме грабне в Съднят Ден.Стремя се да живея за него ,да се уповавам на Него и да работя за Него,като непрекъснато се ослушвам в Неговото Слово:"Бнимавай да слушаш гласът Ми и Аз ще ти буда Бог!"

Мого хора казват:"Аз съм християнин,чувам гласа на Бога,но са зли и си живеят своят земен живот.Но да чуеш гласа на Бога директно от небе то това е радост,дружновение,КУРАЖ!Такива са гонени,преследвани ,мразени,но от Бога обичани и тачени .

           Ако чуеш Божият глас от небето братко и сестро вземи словото в ръцете си ,чети го и изпълнявай заръките на Своят Бог.

Словото Му ще ти дава КУРАЖ и това ще те спаси и подкрепи в работата ти за Бога.Бог ти е дал братко и сестро дарби;изцеление,пророчесво и други.Стараите се да вършите добри и полезни неща за човеците!Добрите ти дела ще ти дават сила,власт и КУРАЖ!Бог да ни благослови и да остане с нас да края!

С БОЖИЯ БЛАГОДАТ:сестра Искра

 

 



-----------------------------------------------------------------
Топ оферта за Нова година в Хургада, Египет! 7 дни, с чартър

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.