cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 7 ноември 2012 г.

ДАНО ДА СТАНА АНГЕЛ

ДАНО  ДА   СТАНА   АНГЕЛ

/нека хвалим Бога с Неговите песниИ

1.Дано да стаха АНГЕЛ

И ангелски певец

В ръцете ми китара,

. на цело ми венец

           Прав тамо ще да стоиа

          Пред славният ми Спас

          И сладко ще да пея

          с непрестанен глас.

2.Не бих се уморявал

Не бих нито грешил

Страх,скръб не бих познавал

Ни зълзи веч ронил

               Но свят и чист и весел

              Аз вечно бих стоял

               И Спаса благославял

               Пред светлият престол

3.Там аз ще буда АНГЕЛ

И ангелски певец

В ръцете ми китара

на чело ми венец.

                Там вечно ще живея

                При славният си Спас,

               И сладко ще да пея

                с непрестанен глас

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.