cristianstranieri

cristianstranieri

понеделник, 5 ноември 2012 г.

РОЗИ СМЕ В РЪКАТА НА ХРИСТА

РОЗИ  СМЕ  В  РЪКАТА  НА  ХРИСТА

Прашинкасън на таз земя,но роза съм в ръката на Христа

.Аромата в света,разнася" Розата "с Ръката на Христа

 

Какъв е този аромат,що тъй цудесно тук ухай?

Чуй ти сега и знай:С" ТОЗИ АРОМАТ" щте вървим към Божи.Рай

 

Това е СЛОВОТО на Господа Христа,що се разнася тук на таз земя

Ухае То във всяко Божие дете,що за Христа отворило е своето сърце

 

Прашинка съм на таз земя,но като "РОЗА" аз ухая в света

Прекрасна съм и всеки ме цени,щом в мене грее Дух Святи

 

Затова ухая днес в света,защото съм в Христовата ръка

Прашинки сме тука в света,но за Бога сме "УХАЕЩИ ЦВЕТЯ!"

С БОЖИЯ БЛАГОДАТ:сестра Искра

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.