cristianstranieri

cristianstranieri

събота, 3 ноември 2012 г.

БОГ ГОВОРИ НА СВОЯ НАРОД

БОГ  ГОВОРИ  НА  СВОЯ  НАРОД

08.02 2010г.24ч.

БОГ И ДНЕС ГОВОРИ НА СБОЯТ НАРОД  със същото СЛОВО!

 Бъдете чада берни и предавайте цялото си сърце на Мене .

като вярвате с цялата си душа  и ум на Мене и Моите заповеди.

      Вие сте Мои БЛАГОСЛОВЕНИ със сила от небето,

ПОРЪСЕНИ с кръвта на Моят Син -Исус Христос-ПОМИЛВАНИ СТЕ сте

 и ПОМАЗАНИ с миро-за служение на Моята "нива."Затова бъдете кротки и смирени

 ,дълготърпеливи,милостиви, и миролюбиви.

Търсете Божието царство и направете пълна промяна в своя живот.

Мразете лошото и се очиствайте от своите пороци.Не се съблазнявайте с нощо от света.

Оправете сърцата си ,искам ги святи.Много хора ще се съблъжният във вас поради Моето Име,

но и много ще ви завиждат,но Аз съм Ваш Спасител и вие сте благословени от Мен,затова винаги казвайте:

"БЛАГОСЛОВЕН ДА Е НАШИЯТ ГОСПОД,който всеки ден носи бремето ни!"

Не се стахуважте от враговете си-човеци,които не Ме познават....Аз съм ви отредил сила и ще ви укрепям.

Не се плашете чада Мои!

ЕТО ДНЕС ИЗДАВАМ ГЛАСЪТ СИ ОТ НЕБЕТО И ВИ КАЗВАМ:"Признайте,че силата принадлежи на Господа

и стига до облаците и превъзходството Му е -ЗАЩИТА НА СВОЯ НАРОД!"

Хвалете се с Мене и радвайте се ,защото давам сила и мощ на людете Си!

Виждам,че сте сиромаси и в утеснение ,но не забравяйте,че Аз Съм прибежище и

крепост на сиромаха в нужда.Аз виждам всичко вашите стенсня и сълзи и ще

обърша всяка ваша сълза и ще отнема всеки ваш укор.

Уповавайте се наМене и се веселете в Моето Име ,защото Аз Съм Бог на

ВАШЕТО СПАСЕНИЕ!

Пейте Ми песни,смирте се ,търсете Ме и вашите сърца ще се съживят!

    Бъдете святи чада Мои, вие вече сте учители ,а учителите нямат нужда да ги учат .

Не бъдете само външно,но и вътрешно християни!Отклонявайте се от злото и

търсете доброто ,защото,който търси Господа ,няма да бъде в оскъдност за нищо добро.

Пазете дрехите си чисти ,защото вие сте праведни чрез кръвта на Синът Ми,а когато ПРАВЕДНИЯТ

извика Аз ще го пслушам и ще го избавя от всичките му беди.Не бъдете горделиви-

зщото е МЕРЗОСТ пред Моето лице.Бъдете смирени и незлобливи.Много пъти Съм ви извеждал

от вашите неволи.Аз пазя всика ваша кост да не се строши,а онези,които мразят ПРАВЕДНИТЕ

ще бъдат осъдени ,но вие се уповавайте на Мен .Аз ви обградих с Моята ръка,наставлявм ви и ви пазя

като заницата на окото Си!Насърчавайте се един друг ,като се обичате и си прощавате!

Бъдете търпеливи за всяко нещо и Ми вярвайте- ще ви опазя до пришествието Ми!

       Бъдете Ми верни и ще имате много благословения!Пазете се от ЛИЦЕМЕРИЕ.Не бъдете СРЕБРОЛЮБЦИ.

Ако се уповавате на своето сърце сте безумни,но ако се уповавате на Мене,няма да се посрамите

и Аз винаги ще ви ИЗБАВЯМ!Давайте на сиромасите.Четете Словото Ми и приемете Мъдростта Ми.

Радвайте се и  пейте песните Ми,защото греховете ви са простени.Пазете телата си чисти и устата си от

глупаво говорене.Ако си намислил да кажеш някоя глупост сложи ръка на устата си.

Не гледайте назад към света,откъдето сте излезли.Не забравяйте,че Бож.служител

 е под Божия закрила.

Той няма личен живот .Има много борби и това не е случайно

.Много хора ще понесат наказание

,заради състоянието на Моите служители,а и много вече го усетиха

,защото срещу .Бож. служител не се застава.

      ЕТО АЗ ДНЕС ВИ ДАВАМ ЗДРАВО МИСЛЕНЕ ,РАЗУМ И СИЛАТА СИ!

В МЕНЕ Е БОГАТСТВОТО И СЛАВАТА.

Търсета Ме ревностно и ще Ме намерите,ходете в пътя на ПРАВДАТА

 ,защото блажени са онези ,които пазят Моите пътища!

ТЪРСЕТЕ МЕ;ЗАЩОТО;КОЙТО МЕ НАМЕРИ

ПРИДОБИВА ЖИВОТ!

Нека Бог да ни благослови с това ПРОРОЧЕСКО СЛОВО

 изпълнено с любов,милост и Бащинско наставление,защото

Бог ни обича с неизказана любов и ревнува за нас с

голяма ревност заради ДУХЪТ СИ,КОИТО Е ПОЛОЖИЛ 

в нашите сърца.  

С БОЖ.БЛАГОДАТ: сестра Искра

 

 

 

 

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.