cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 7 ноември 2012 г.

БОГ ГОВОРИ НА СВОЯ НАРОД

БОГ  ГОВОРИ  НА  СВОЯ  НАРОД

        /Пророчество от 12.02.2012г./

     Чада Мои идва врема да видите Моята слава.Елате по-близо до мен и аз ще ви изцеля.Аз Вечният ви казвам още:Не искам гордост да има в сърцата ви.Слушайте Моя глас,за да "СЪБАРЯТЕ СТЕНИ".Аз ви извиках,за да ми служите.Премахни всяка гордост .Познавам сърцата ви .Не можете да скриете нищо.Виждам помислите ви.Отворете очите си за вярата.Махни гордостта.Елате в Моята ръка.Искам да променя вашият живот,воля и святостта във вашите сърца.Ако вие дойдета при Мен с цялто си сърце cudesа ще направя във вашият живот.Ще трансформирам живота ви.Ако си в нужда или проблем моли се в тишина и знай,че Аз съм приготвил за вас нужното!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.