cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 4 ноември 2015 г.

                              „ СПАСИ  ГОСПОДИ  НАРОДА СИ-
                     ОСТАТЪКА ОТ ИЗРАИЛ ! “    -Ер 31:7

        ГОСПОД Е БОГ НА СИЛИТЕ !
В Него е любовта и милостта .В Него е силата и мощта . Той е дълготърпелив за доброто и много справедлив за злото .
Бие и наказва този , когото люби , но с мярка ,а за онези , които Го отхвърлят таи яростта Си за Последният Ден Господен , за ония , които угнетяват Неговия народ които лежат в лъжата и в своите беззакония .
Които мразят Този , Който изобличава при портата и се гнусят от Онзи , Който говори справедливо .
       И ако познаваш Господа на силите и си в Неговата правда , но си гонен и мразен , заради името Му и си ограбен и отхвърлен от род , родина и семейство . НЕ БОЙ СЕ !
       Господ ти казва тази вечер :
„ НЕ БОЙ СЕ НАРОДЕ МОЙ ! Ти си Моя остатък , когото Аз никак няма да оставя и отхвърля . Може да те накажа , но с мярка .
Аз познавам сърцето ти и ти казвам , че ще ти възстановя здравето и ще те изцеля от раните ти-казва Господ . Понеже те нарекоха отхвърлен .
         Ще те утвърдя в сърцето ти и ще те прославя и ще те умножа  , а ще накажа всички , които те угнетяваха .
         Вие сте Моя народ  и Аз съм вашият Бог . Аз съм утвърдил сърцата ви и кой може да застане срещу Мене ?
        Последни времена са и Аз ще спася остатъка Си  , защото ви възлюбих с вечна любов , затова продължавам да ви показвам милост и ще ви съградя и ще бъдете съградени .
         Господния Ден е близо , в който светлината ще бъде тъмнина за онези , които Ме отхвърлиха и презряха Моя народ и светлина , радост и утеха за наскърбения Мой народ .
         Затова не плачете Мое малко стадо , защото делото ви ще се възнагради .-казва Господ на силите
Да ще ви покажа милост и ще ви възвърна и ще ви съградя , за Мен , за да Ми работите и да Ме прославите . и ще го сторя , защото името Ми е Господ на силите . Защото за Мене няма нищо невъзможно .
          Ти си град поставен на хълм и ето идват дни , когато ще съградя Домът Господен . Моят закон е във вашите сърца . Вие Ме познахте и приехте и Духът Ми е с вас . Нямате нужда някой да ви учи . Вашите грехове и беззакония са простени и греховете ви не помня вече .
        Бъдете будни и не се отклонявайте от Мен и аз ще бъда винаги с вас ! “
 Амин!!!
        ТОВА СЛОВО МИ СЕ ДАДЕ В ОТГОВОР НА МОЛИТВАТА МИ ЗА ОНЕЗИ , КОИТО СА ВЪН ОТ РОДИНАТА НИ ПОРАДИ ГОНЕНИЯ , ЗАРАДИ ВЯРАТА НИ . А ТЕ НЕ СА МАЛКО . И БОГ НАИСТИНА ИСКА ДА НИ ВЪРНЕ И ДА СЪГРАДИ СВОЯТА ЦЪРКВА . АМИН !!!
      
        НЕКА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СЕ МОЛИМ ЗА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД , КОЙТО СЕ РАЗПРЪСНА ДАЛЕЧ ОТ РОДИНАТА НИ .

         Б О Г   ДА    П А З И    Б Ъ Л Г А Р И Я   !!!!           АМИН!!!!!!


                   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.