cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 1 ноември 2015 г.

БЛАЖЕНИ СТЕ


                         
      Повярвах в моя Спасител не чрез слушане , не чрез уговорките на някого , а чрез лична среща с Исус .
      Той ме спаси от явна смърт и чух " тихият и нежен глас " да ми казва : " Следвай Ме! И ще бъдеш Блажена ! "
      Послушах гласа на Господа и днес искам да споделя какво спечелих от срещата ми с моя Спасител :
Още от самото начало разбрах , че с мен става нещо необичайно .усетих промяна в различни свери от живота си .
Скръбта ми се замени с радост .Страха с Мир , тишина и увереност .Гордостта със смирение .Себелюбието с любов към Бога и ближния .
Романите с четене на Словото . Лъжата с истина .Пороците с Божията пълнота .Започнах да изучавам с любов всеки стих от Словото  и
наставленията на Господа .
      И постепенно с течение на времето пазбрах , че да следваш господа е не само придобивка , но и блаженство и привилегия .разбрах , че
много от нещата , който господ изискваше от мен да върша бяха ми заложени от рождение .
      Когато опознаеш Своя Господ ти започваш да се доразвиваш и усъвършенстваш по Неговата воля и по Неговия образ .
И си спомням тук в Италия веднъж в асансйора една италианка ме попита : " Mi scusi ! Tu sei cristiana , o no ? "/ Ти си християнка или не ?/
Аз й отговорих на свой ред: " Да ! Аз съм християнка . " Тогава тя се усмихна и ми каза : " Ето защо светиш. Блажена си ! "
И какво е това , което ме осветяваше в нейните очи , ако не светлината на святия Дух в сърцето ми ? / Мт . 5:16 /
" Също така нека свети вашата виделина пред човеците , за да виждат добрите ви дела и да прославят вашияъ Отец , Който е на небесата .
      Тези дни чувам един дядо да вика по двама младежи : " Ехей момчета чакайте ! Спрете да ви кажа нещо ! " Но момчетата не спряха , а си отминаха
отвръщайки му в движение : " Не можем да спрем . Бързаме . Имаме си работа . "
Аз се намирах близо до дядото зад гърба му и го попитах дали има нужда от нещо и бих ли могла да му помогна ?
" Много ме болят коленете и не мога да сляза едно стъпало по пътеката . "- отвърна ми той .Просто му трябваше една ръка за опора .
Дядото беше с бастун и беше ходил да си копува лекарства . Той се движеше с бастук и освен това със силни болки в коленете .Колата му беше на 10 метра от нас .
Помогнах му да слезе стъпалото и да се настани в колата и преди да си тръгна го попитах : " Дядо ти вярваш ли в Бога  ? "
И той на свой ред ми зададе въпроса : " А ти вярваща ли си ? "
Тогава в ума ми изплува това слово от Мт . 5 : 14 " Град поставен на хълм не може да се укрие . " И реших да му кажа истината . " Да християнка съм и искам да се помоля
за твойте колене . "
     Дядото беше откровен ,че не е вярващ като мене , но всяка вечер се моли на бога да му прости греховете . и така с негово позволение докоснах коленете му и
помолих исус да освободи коленете му от болките .После се сбогувах и затворин вратата на колата . След мен дядото отвори вратата на колата и с весел глас започна да хвали Бога :
" Слава на Бога ! Слава на Бога !Не ме болят коленете повече ела момиче да видиш ! " И започна да сгъва и разгъва  с бързи движения коленете си .
Поиска да ми се отплати с нещо , но аз му казах , че благодарността се пада единствено на Бога , защото от себе си аз нищо не мога да сторя ." побързай и разкажи на семейството си и на всеки срещнат какво ти стори днес Господ Исус Христос . "
И ако сториш това Исус много ще се радва . " Тогава дядото се здрависа с мен и ми рече : " БЛАЖЕНА СИ от Господа ! "
   "Блажена си , ако правиш добро !
    Блажена си , ако говориш истината на хората .
    Ако търсиш правда и се бориш за нея .
    Ако те мразят , хулят и гонят заради нея .
    Ако говорят лъжи и всякакво зло заради това , че сте Мой ."-Мт. 5:1
    Срещнах тези дни една сестра в господа , която много обичах . Запътих се към нея с радост и исках да я прегърна . Но , тя се отдръпна и с тъмен и зъл поглед ме попита : " Къде е пастора ти ? При тебе ли е ? "
отговорих й истината : " Не е при мен , но е покрай мен . " Тогава тя със жлъч ми наговори лъжи , които не отговаряха на истината : "Защо да не сте заедно ? Откраднахте на Фондацията 50 000 евро , поделихте си ги и сега си живеете живота в Италия .
Аз всичко знам . Ох , не съм добре с главата  ! " - и си отмина .
Помислих си : " Наистина не си добре щом си християнка и си седнала да слушаш лъжите на дявола . "
    Отидох си в къщи и отворих Словото на Мт. 5:11
" Блажени сте , когато ви хулят и ви гонят и говорят против вас , лъжливо всякакво зло заради моето име . "
Благодарих на господа и се помолих за сестрата Бог да й прости тази заблуда .
Прибрах се от италия за 45 дни отпуска . Бившият ми съпруг се прибра от Кипър с новата си другарка . На 3-я ден имахме празник в семейството и тя пада и си чупи лявата пъка на две . Лекарите казаха до три дни ,ако не внесе сумата от 1 700 лева ще бъде исписана
без операция.Събрахме се с другара ми  , поговорихме си и решихме да съберем  мойте и неговите пари и да разрешим проблема . Парите стигнаха , даже ни останаха по 100 лева . Но любящият ни Баща се погрижи и за останалите нужди .
    Какво се случи после ?
Те ми станаха от добри , още по- добри приятели . Но света ме осъди : " Не е трябвало да помагаш ! " Братя и сестри също .
тогава с огорчение попитах моя пастор , който ни замества в момента в нашата църква : " Ти брат Любчо , какво ще кажеш ? "
А той ми отговори : " БЛАЖЕНА СИ ! Защото изпълняваш Словотои даваш добри плодове ! И нещо друго . правиш го със замах и от сърце .Всеки не може да го направи като тебе ! "
    От три дена съм на нова работа в Италия . Новата ми господарка ме разпитва от къде съм , що съм и какви деца имам ?
Не можах да скрия и казах ,че децата ми са осиновени .
" БЛАЖЕНА СИ !Тази постъпка е много благородна . Хората не могат да се решат едно да вземат , а ти си взела две . Бог много ще ти зачете този дял . "
Тогава изплува Словото от Мт . 5:7 " Блажени милостивите , защото на тях ще се покаже милост . "
    Пак в България тези дни :
Бях на гости в един братовчед . Чакаха още две личности .Една учителка и един лекар .аз бях със синът и внучката ми .
Числото се попълни и аз си помислих : " Как ли ще протече срещата като не сме от " една черга " всичките? "
    И учителката започна с 101 въпрос , относно това в какво вярвам . беше доста горда и отворена . И най-много парадираше с това , че скоро се е кръстила в православната църква и че е учила теология и богословски науки .
    Другите слушаха внимателно близо два часа дискусията . Бях принудена да отговарям на всеки зададен въпрос . Имах чувството , че съм на приемен изпит .
Всеи отговор придружавах с молитва и свидетелства / опитности / от моя христоянски живот .Истината е ,че не съм учила никакви науки освен Библията и водителството на св. дух и на пасторите ми .
Накрая малката ми внучка пожела да я изведа навън и така се " спасих ".
    После закарахме учителката до гарата , а тя ми стисна ръката и ми рече : " Блажена си ! " а на синът ми казала докато съм била навън : " Гордей се с майка ти ! Благословена е от Господа  ! "
Така излагайки Правото учение на Евангелието в  , Което съм повярвала защитих своята вяра в Исуса Христа .
И прибирайки се в къщи отворих Библията на мт . 5:20 " защото казвам ви , ако вашата правда не надмине правдата на книжниците и фарисейте , никак няма да влезете в Небесното Царство . "
    И така следвайки Господа и Неговото слово ние вървим от првда в правда , от слава в слава и от блаженство към блаженство .
И ще завърша с думите пак от Мт . 5гл.
" РАДВАЙТЕ СЕ И ВЕСЕЛЕТЕ СЕ В ГОСПОДА , ЗАЩОТО Е ГОЛЯМА НАГРАДАТА ВИ НА НЕБЕСАТА ! Пак ще кажа : " РАДВАЙТЕ СЕ , ЗАЩОТО В ГОСПОДА СМЕ БЛАЖЕНИ ! " А М И Н !!!!

 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.