cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 1 ноември 2015 г.

НАУЧИ НИ ДА ВЪРШИМ ТВОЯТА ВОЛЯ , ГОСПОДИ !



                       

      Ер. 7:23
      " Слушайте гласа Ми и Аз ще ви бъда Бог
      и вие ще Ми бъдете народ ;
      и ходете по всичките пътища ,
      които ви заповядвам ,
      за да благоденствате . "
   
      Помолих се тази сутрин и сърцето ми плачеше пред моя спасител .
" ти Си свят Господи , а ние Tвойте чада сме толкова далече от твоята святост . Kак ще влезем в Твоето свято небе ?
Ако Ти не ни помогнеш ние ще погинем ?НАУЧИ НИ ДА ВЪРШИМ ТВОЯТА ВОЛЯ ГОСПОДИ ! "
                                                                                     АМИН!!!!
      Чаках да чуя гласа на Господа , но всичко зависи от положението на твоето сърце . tогава отворих Библията и
отново попадам на послушанието .
      Ер. 7:23 , но преди да отворя Библията Св . Дух ме предупреди :
" За да чуеш Моя глас трябва да оставаш повече на молитва и да ставаш по-рано . "
Погледнах по-надолу Ер. 7:25
      "Всеки ден ставах рано и пращах слугите Си
      до бащите ви , за даги съветвам, но те
      не Ме послушаха , нито приклониха ухото си ,
      а закоравиха врата си;
      постъпиха по-зле от бащите си . "
      Ако ти братко и сестро си приел Исус за свой Спасител , длъжен си да слушаш Неговия глас и да вършиш
Неговата воля . За да останем част от Неговия народ , от царското Му свещенство и да наследим вечния живот
след смърта си , която е неизбежна тук на земята .
      ПОЗНАЛ ЛИ СИ ВЕДНЪЖ ХРИСТОС - НАУЧИ СЕ ДА СЛУШАШ !
Послушанието е един от признаците да вършиш Божията воля , но първо трябва да се научим да чуваме гласа на Господа .
      И КАК СТАВА ТОВА ?
Стремиш се да търсиш ДУХОВНОТО , а не светското -тъй като ти вече не си от този свят . " Твоето гражданство е на небето ! " -казва Исус
      НИЕ СМЕ ТУК , ЗА ДА ВЪРШИМ НЕГОВАТА ВОЛЯ !
 Промени сърцето и ума си ! Възлюби Господа с цялото си сърце и ум . ПРИЕМИ ХРИСТОВИЯ УМ .
Не случайно света ни казва ,че сме с " промити мозъци " . Но това не е така . Не е вярно. Това е поредната лъжа на дявола .
      НИЕ ПРОСТО ВЪРШИМ ВОЛЯТА НА ОНЗИ , ЧИЕТО ИМЕ Е ЛЮБОВ !
Бъди буден и внимателен , за да чуеш гласа Господен . Той е " тих и нежен " . Можеш да го чуеш със сърцето си .  В мислите си . Чрез устата на Божия служител или Божието чадо .
Чрез природата . Дори чрез децата и невярващите .Чрез Словото Божие.Бог говори по чуден начин .
Може да ти говори директно, може и чрез други хора .
Но ти трябва да имаш желание да чуеш този глас . Да си внимателен и да запишеш това , което Бог говори .
      Бог говори Своята воля , а не това , което ти искаш да чуеш . А волята на Бога е винаги добра за нас човеците .
      " Ако слушаме внимателно, за да чуем Божият глас и приклоним ухо ,за да разберем какво ни казва , след това го запишем и разсъждаваме . Даже да го сверим със Словото , то
тогава ще бъдем угодни на нашият Небесен Баща .
      АКО ПРАВИМ ТОВА БОГ КАЗВА :
      Ер. 7:23
      " ....вие ще Ми бъдете народ
      и Аз ще ви бъда Бог ! "
      " А онези , които закоравяват сърцата си
      за да не чуват гласа Ми ,те
      отиват от зло към по- голямо зло . "
      Веднъж както спях чух Божия глас : " Стани иди в болницата в Нервно отделение и положи на Любчо / мой съсед/ ръка и се моли , като издигнеш ръце към небето без да се страхуваш от лекарите ! "
Друг път чух: " Иди в НО искам да се молиш там ! '
После чух наново гласа : " Иди в Италия , Аз те чакам там ! Не след дълго ще изпратя и пастора там при теб . "
В сън чух глас и видях видение да отида в една църква и да положа ръце върху главите на цяла църква от град Вършец и на болни братя и сестри .
Пак чувам глас :" Днес ще се кръстиш в реката на село Василовци ! "
Веднъж на работата чувам глас , който ми казва : " След обяд в кабинета ти ще дойде жена с патерици на име Жана от Мокреш . Искам да се молиш за нея да хвърли бастуните ."
Чух пак глас : " Иди в село Крива бара . Там искам да основеш църква . "
Пастора ми дойде в Италия по Божия воля. Но в един момедт замина за Испания . Чух Божия глас : "Волята Ми е да бъде в Италия “ .И т. н...
Много пъти ми казва : " Събирай багажа и тръгвай за България  . " А за обратно : ' Събирай багажа и тръгвай за Италия / "
Много пъти ме притесняват италианците :" Бог ми говори в сън на италиански / Calma ti ! /-СПОКОЙНО!
На другия ден бурята утихва .
Друг път ми говори чрез Словото :
        " Вземи багажа , прокопай дупка през стената и излез сутринта рано докато спят .
Ако те попитат къде отиваш , кажи им : " ТАКА КАЗА ГОСПОД! "
Така се случи тези дни и Бог ме премести на по- добра работа , с по- добри хора и повече свободно време за работа за Него .
       ТОВА Е ЧАСТ ОТ ОНОВА , КОЕТО СЪМ ЧУЛА ЧРЕЗ БОЖИЯ ГЛАС . Много пъти ми казва : " Стани и пиши ! "
Незнам какво да пиша и в същият момент той започва да ми диктува . Когато спира Св. Дух да диктува аз не мога да напиша и един ред .
Но за да работи Бог с нас и да вършим Неговата воля , за да ни усъвършенства и да ни направи святи , ние трябва да сме послушни първо на Словото Му и после на Неговия глас .
       ХОДЕНЕТО НА ЦЪРКВА в ДЕНЯТ НА ГОСПОДА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ! ЧЕТЕНЕТО НА БИБЛИЯТА СЪЩО ! ОБЩУВАНЕТО С БРАТЯ И СЕСТРИ СЪЩО! " Разкажи всичко на братята ти , я те послушали , я не ! "
27стих  " Затова говори им всички тези Слова .
        Дано те послушат .
        Но ако не послушат гласа на Господа , своя Бог ,
        нито приемат постановления;
        честността изчезва и
        се загубва от устата им . "
      И като не слушаме , Господ  се разгневява и ни отхвърля . Да Не БЪДЕ !
      Затова нека бъдем будни да разберем  , каква е Божията воля за нас днес :
 1. Стани по-рано !
 2. Оправи се ! Измии се ! И падни на колене да се молиш !
 3. Надникни в Словото !
Каквото си чул и прочел , приложи го на практика , запиши го в тефтера и го разкажи там , където Бог те изпраща .
 4. Отделяй през деня време за Бога . Моли се за хората , за себе си , За близките си !
 5 Посети болни !
 6. Нахрани гладни !
 7. Облечи голи , сираци , вдовици !
      НЕ ЗАБРАВЯЙ СИРОМАСИТЕ !
 8.Покайвай се за грешките си !
 9. Искай си навреме прошка и прощавай на този , който иска да се помири с теб .
 10, Бъди гостоприемлив , защото незнаеш дали Господ няма да те посети , за да те изпита .
 11. Хвали Бога ! Радвай се и се весели в Неговото име !
      И ЩЕ ЗАВЪРША С ТОВА : Ер. 9:12
" Нека бъдем  мъдри и да разберем що говори Св. Дух ДНЕС : " УСТАТА ГОСПОДНИ ДНЕС ГОВОРЯТ ЗА ПОСЛУШАНИЕ И МЪДРОСТ !
      ТОВА Е ВОЛЯТА МУ ЗА НАС !
Ер. 9 : 23 , 24
" Така казва Господ: "МЪДРИЯТ ДА НЕ СЕ ХВАЛИ С МЪДРОСТТА СИ ,
                      СИЛНИЯТ ДА НЕ СЕ ХВАЛИ СЪС СИЛАТА СИ ,
                      БОГАТИЯ ДА НЕ СЕ ХВАЛИ С БОГАТСТВОТО СИ ,
                      НО КОЙТО СЕ ХВАЛИ НЕКА СЕ ХВАЛИ С ТОВА , ЧЕ
                      РАЗБИРА И ПОЗНАВА МЕНЕ , ЧЕ СЪМ ГОСПОД ,
                      КОЙТО ИЗВЪРШВА МИЛОСТ , ПРАВОСЪДИЕ и
                      ПРАВДА НА ЗЕМЯТА ,
                      ПОНЕЖЕ В ТОВА БЛАГОВОЛЯВАМ ! " АМИН!!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.