cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 8 ноември 2015 г.

БЪДЕТЕ ПОСЛУШНИ



        Нека чуем Божият глас какво говори за ПОСЛУШАНИЕТО .
Може би ще кажеш приятелю : " Да слушаш никак не е лесно ! "
Да! Така е .Децата особено като малки никак не обичат да слушат . Но като им обещаеш награда -шоколад , бонбони
започват да слушат .
        Колко повече обещания за нашето послушание ни е дам нашият Небесен Баща в Словото Си . Около 500 и над 500.
Обещания , които ще ни изградят като една нова личност с образа на Своя създател .
интелигентни , здрави , мъдри , жизнени , красиви , свежи ,милостиви , любящи дълго търпеливи , смирени и неповторими .
      " Исус нашият Господ и образ на послушание отказа се от  всичко и взе на Себе си образ на слуга  и стана подобен на човеци..
смири Себе Си и стана послушен до смърт-даже смърт на кръст ."-Фил. 2:7,8
Ако господ беше послушен на своят Небесен Баща , кой ти дава право ти , който си приел неговото име да бъдеш по-различен от Него .
И вярваш ли ,че с твоето непослушание ще наследиш онова , което бог обеща в Своите 500обещания за теб и мен ?
      Още в Старият завет бог предупреждаваше Еврейският народ :
Ер. 7:23 " Слушайте гласът Ми
         и аз ще ви бъда Бог и
         вие ще Ми бъдете народ .
         И ходете по пътищата  ,
         които ви заповядвам
         за да благоденствате . "
Вт. 6:1-10
        В тези редове от Словото Бог говори за послушанието , което е свързано с любовта ти към своя бог .
        " Ако Ме любите ще Ме слушате
        и така ще учите и децата си
        и внуците си .
        Като четете и изпълнявате онова ,
        което ви говоря и заповядвам .
        И моите наставления да ги запишете
        в сърцата си , да ги вържеш в знак на ръката си ,
        да ти бъдат като превръзка на очите ти .
        И да го надписваш на вратните стълбове на къщата си
        и на портата си ."
        Скоро като бях в България при децата и внуците , гледам на едно дърво окачени един куп мартенички .
Поисках да ги сваля ,а те скочиха като ужилени : " Бобо ,ако ги свалиш дървото няма да роди добри плодове  ! "
Трябваше да ги убеждавам дълго време ,че онзи , който прави да растат ще направи и да дадат добри плодове , но
ние трябва да бъдем послушни и да се грижим за тях .
Така ако правим Бог ще употреби и нас да даваме добри плодове .
        Вижте какво прекрасно обещание за послушните Божии чада :
Изх. 19:5
        " И тъй , ако наистина слушате гласа Ми и
        пазите завета Ми , то повече от всичките народи
        вие ще бъдете Моя избран народ ,
        защото Мой е целият свят ;
        И вие ще Ми бъдете царство свещенство и свят народ ."
        Днес чух изказване за мен от сестра , която се има за християнка : " Тя е прекалено много наивна , за да вярва на всичко ,
да уповава на всичко и да чака за всичко..."
Що за глупост ?
Не мога да повярвам ,че тези думи излизат от устата на Божие чадо .
Апостол Петър , когато побягна заедно с християните в момент , в който римляните обявиха тяхното изтребление и казаха : " Ако Петър се предаде , за да умре ще пуснем християните ! "
Тогава Петър чу Божият глас : " Петре , дойде времето ти ! Предай се ! " Защо? За да се спасят братята му .
БЕШЕ ЛИ НАИВЕН ПЕТЪР КАТО ПОСЛУША БОЖИЯТ ГЛАС ?
Не ! Той обичаше Своя Господ и послушанието му беше до смърт .Той знаеше , че Бог ще го възнагради и неговата награда ще бъде горе в небето .-
"ЗЛАТЕН ВЕНЕЦ И КИТАРИ ЗЛАТНИ И ВЕЧЕН ЖИВОТ " .
        КОЙ ГЛАС ТРЯБВА ДА ПОСЛУШАМЕ ?
Гласът на Онзи , който ни създаде за вечен живот или на онзи ,който загуби правото си на вечен живот ?
Спомням си случаят , ако изпадне дори врагът ти в беда и ти можеш да помогнеш , но не искаш , защото задържаш -грях ти е  !
Но ако послушаш Божият глас блажен ще си и тук на земята и горе в небето . " И Аз ще направя врагът ти да ти стане пръв приятел ."
        И това ли да приемем за наивност да помогнеш на човек в нужда , та ако ще и да е най - големият ти враг .
        Послушанието се възнаграждава от Господа . На определеното време и час .
        ЧУХ ГЛАС , КОЙТО МИ КАЗА : " Следвай Ме ! Работи Ми ! Бъди Ми послушна  и на стари години ще направя
да бъдеш по- щастлива от младините си . "
Това говоримо Слово Божие дава обещание за благословение поради послушание още тук на земята .
Глупаво е , ако не повярваш на Божия глас .
 " Ако повярвате като децата - блажени сте !" -казва Господ .
Наивен е онзи , който вярва на лъжите на дявола .
На млади години живеех в оскъдност . Имаше дни , когато с месеци децата ми не бяха вкусили бонбони .
        Един ден през малката почивка от 15 минути отидох да изпия едно кафе .
На рафта имаше изложени шоколадови бонбони с различни красиви картинки .Погледнах ги и ги пожелах със сърцето си .
разбира се знаех ,че скоро няма да мога да ги взема .
На другият ден в кабинета ми влиза една жена за кардиограма и на излизане ми остави една кутия шоколадови бонбони обвити с хартия и рече :
" ТОВА Е ЗА ДЕЦАТА ТИ ! "
Насълзих се и й благодарих , като я благослових .
Пределно ми беше ясно ,че това беше дело на Святият Дух . Наистина бяха точно тези ,които си харесах.
Не беше ли това подарък за моето послушание ?
        И ТАКА НЕКА БЪДЕМ ПОСЛУШНИ И ДА ИЗРАБОТВАМЕ СПАСЕНИЕТО СИ СЪС СТРАХ И ТРЕПЕТ ,
ЗАЩОТО БОГ ДЕЙСТВА ВЪВ НАС !
        Важното е да приемем това вечно спасение и да го желаем и да го изработваме със послушание
без роптание и препирни . Да вършим всичко каквото ни заповядва нашият Небесен Баща .
И да явяваме Словото на живота правилно пред човеците без страх от хули и подигравки .    АМИН!!!!



        

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.