cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 11 ноември 2015 г.

КАЖИ СВИДЕТЕЛСТВОТО СИ !

                           
    Много хора твърдят днес: „ Аз съм християнин ! „
Но , Светия Дух на Господа те пита тази сутрин : „ Кажи свидетелството си ? “ Свидетелството си , как повярва в Исус ?
За първата ти среща с Господа . Защити себе си , че си Христов . “
     Спомням си един от моите първи пастори , как изгони от служението един човек , който беше дошъл от Русе и взе думата .
     Бях млада във вярата и не познавах добре Словото , но какво ме учуди ? Този човек съдеше . Гневеше се . Държеше се арогантно  и казваше , че познава много добре Словото . Но брата му зададе само един въпрос : „ Кажи своето свидетелство ! “
    Отговорът беше : „ Нямам такова “ . И понеже не се смири –брата му показа вратата .
    Бях това лято при първата ми приятелка от детството . Надявах се ,че ще си спомним някои лудории от детските години . Уви ! Тя беше забравила всичко . Не видях любов в очите й . Знаех , че е адвентистка , но на мен това не ми пречеше да я обичам .
Разговорът започна с това : „ Как живееш ? „
Започнах с Исус и завърших с Исус . Как живея с Него ? Как ми помага ? Какви чудеса е вършил в живота ми ?
И докато хвалех моя Спасител , дойде Божие присъствие и топлина в сърцето ми . Аз се зарадвах , но не нея никак не й хареса . Не повярва на нищо , което й споделих . Каза ,че това са глупости и че аз съм от дявола . Тя също усети присъствието  и това я уплаши . Когато има Божие присъствие има радост , няма страх .  Започна на свой ред да ме атакува със съботата .  Не исках да се препирам . Ние нямаме този обичай , но се сетих за думите на брат Милчо и я попитах : „ Кате , кажи ми своето свидетелство ? “
Тя ми отговори , че няма такова , но е завършила библейски курсове . И пак си спомних брата , който казваше , а това е й Слово Божие : „ Който не е откъм нас е против нас . “ И  така се разделихме , защото тя не беше с мене на един Дух . И да не наскърбя Св. Дух станах и си тръгнах .
  „  Ако не можете да търпите Словото Ми ?
    Ако  не признавате делата Ми , които върша и днес чрез Своите избрани .
    Ако нямате любов в сърцето си ? – не сте Мой ученици !  “ –казва Исус
„ Не Ме познавате ! Нямате среща с Мен ! “
Йн. 8:12
„ Аз съм светлината на света , който Ме следва няма да ходи в тъмнина , но ще има светлината на живота . „ Това беше свидетелството на Исус пред книжниците за Себе Си .
   Ако Исус свидетелстваше сам за Себе Си , ти който казваш , че си християнин и носиш Неговото име , защо отричаш светлината на живота ? Защо отричаш Святия Дух ? Делата Му ?
ЗНАНИЯ! Добре е да знаеш много ! Да четеш дори духовна литература , но ако ти отричаш Учението на Исус , което носи светлина и живот , какво те ползват знанията на човеци ?
   И света чете много , дори знае много за Исус . Може би повече от мене и от тебе братко и сестро , но света не Го познава . Защото
няма лична среща с Него .
     А Исус каза на учениците Си , които бяха с Него и Го познаваха :
„ И ще отида горе. И ще кажа на Отец Ми да ви даде Утешителят Святия Дух Ми . “
Йн14:17-26
„ Св. Дух-Духът на истината, Когото света не познава , но вие Го познавате , защото Той пребъдва във вас и вие в Него “ .
Това е свидетелството ти братко и сестро : Святия Дух !
Може би ще попиташ по какво ще позная дали Го имаш ?
Ще се опитам с Божия помощ да ви помогна :
1.    Любовта ! „ По любовта ще ги познаете кои са Мой ! „-казва Исус . Ако ти ме любиш и пазиш Моите заповеди !
2.    Срещата ти с Господа ще те доведе до водно кръщение и кръщение в силата на Святия Дух .
„ А на ония , които Го приеха даде им право да се нарекат Божи чада . “
     Христос е подпечатен с печата, Който е Св. Дух , който Му се даде от Бог Отец .
Ако ти си приел Исус Христос за свой Спасител и да живее в твоето сърце , то това ПОМАЗАНИЕ на Духа  ще бъде излято и в твоето сърце .
2Кор. 1:21
„ Помазанието на Св. Дух е дадено от Отец в ЗАЛОГ , че сме Негови . “
3.    Говоренето ти свидетелства , че си Христов . Говориш за Исус. За Неговия характер , за живота Му , за мисията Му и т. н…БЛАГОВЕСТВАШ –ЖИВОТА!
“Аз съм светлината и живота ! “-каза Исус
Говориш – ПОКАЯНИЕ ! ПРОЩЕНИЕ  ! За СПАСЕНИЕТО НА ЧОВЕШКИТЕ ДУШИ ! Тези неща без Св . Дух , не могат да се обяснят .
     Ако ти имаш знания много , но нямаш Духа на Господа не се надувай !
Духът е свидетелството за твоето спасение. Говоренето на Христовите е подплатено със сила и “ сол “- Слово Божие .
4.    Силата на говоренето !
Лк . 24:49
„ И ето Аз изпращам върху вас , обещаното от Отца Ми и вие стоите в града? /Ерусалим / , докато се облечете със СИЛА ОТГОРЕ ! “
Света не притежава тази сила . Плътския християнин не може да устои на тази сила .
    5.Ако ти нямаш свидетелства за чудесата на Исус  в твоя живот – ти  нямаш Исус , защото Той каза : „ Чудесата , които върша Аз ти ще вършиш и по-големи от тях ! “
Защо отричаме чудесата, които Бог чрез Сина си върши и днес в живота ни ?
   6 . ИЗЦЕЛЕНИЯТА са също свидетелства , че имаш Исус в сърцето си .
   7.СЛУЖЕНИЕТО ти ! Как служиш на твоя Спасител , като казваш , че си учил библейски курсове ? И аз съм карала някога / медий
ни курсове , шивашки курсове , шофйорски курсове , но не работя по нито един от тях /
„ А на СВЕТИИТЕ , които приеха да Му служат , даде този Дар – печат Св. Дух , Който е залог за Деня на изкуплението . Денят , в който Исус ще дойде втори път , да си приеме Своите , ония , които са изкупени със скъпоценна цена / кръвта на Господа /. Слугите ми !
Откр. 7:3
„Печата на челата на слугите Му . “
Един път сме синове и дъщери ;
Втори път служители с власт .
Трети път Слуги !-гонени ; мразени; бити ; преследвани…
     8. ГОНЕНИТЕ; МРАЗЕНИТЕ; ПРЕСЛЕДВАНИТЕ ,заради свидетелството , което имате в себе си – Силата на Св. Дух
И като имаш това свидетелство за Христос – Святия Дух-говори Истината за Него !
    9. Който има това свидетелство е ДРЪЗНОВЕН; Смел ; Борбен ; Истинен  и Верен на Своя Господ и Спасител .
   10. Свидетелите за Исус са ТРУДОЛЮБИВИ на Божията нива .
Йн. 6:27
„ Така работете не за храна , която се разваля , а за храна , която трае за вечен живот , която Човешкия син ще ви даде , защото Бог Отец , Него е ПОДПЕЧАТИЛ с ПЕЧАТА Си ! “
       Скъпи братя и сестри , Исус можете да Го срещнете навсякъде. Но най –сигурно е в Неговия Молитвен Дом .
Там ще намериш Спасителят на твоята грешна душа .
      И като опознаеш Спасителят си , приеми Го ! Защото Той е Този , Който е запечатан със Светия Дух от Отца Си .
     И стани свидетел за Него пред целия свят . И не се бой от човеци , а изработвай спасението си денем и нощем и бъди верен докрай – ДО ДЕНЯТ НА ИЗКУПЛЕНИЕТО !
Бог да ни благослови !
      Благодаря Ти Святи Душе за това поучение и наставление в Духът Ти ! Слава да бъде на Името Ти от сега и до века . Амин !!!






Благодаря Ви !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.