cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 1 ноември 2015 г.

АЗ ИМАМ СВОЙ ОСТАТЪК



                                   АЗ ИМАМ СВОЙ ОСТАТЪК

      Господ Бог на силите , праведният и истинен днес ми говори чрез Словото си : " АЗ ИМАМ СВОЙ ОСТАТЪК , В КОЙТО БЛАГОВОЛЯВАМ . "
Последни времена са . много отстъпиха от Своя спасител , други се развратиха в свойте беззакония ,а трети се превъзгордяха от постовете си и притесниха
" Моите малките ". " Много ме забравиха , други Ме отхвърлиха и наскърбиха сърцето Ми . Забравиха да вършат добро .Замениха любовта Ми с омраза и
служения на чужди Богове . а Аз идвам скоро да си взема Своя ОСТАТЪК ! "- казва ми Господ Бог Исус Христос .
      Тези дни имах две съновидения , които не мога да не ги споделя :
Едното говори , че ако не се обърнем ор света и не се върнем там , откъдето сме отстъпили всички ще погинем .
Даде ми се да видя част от онова , което има да става . страшно е ! И рече Господ :
" Ако се покаят и се върнат и Аз ще се разкая за злото , което съм намислил за тях ..."
Но във видението се дава ,че малцина бяха тези , които стоят твърдо за исус и близо до неговото сърце . Малцина са тези ,
които Му служат с цяло сърце и следват Неговите " команди " .
      Второто съновидение : " Видях пастор ,който не служи по правилата на Словото Божие и не върши волята Господна .
Изменил е служението и го прави в услуга на света и приема за себе си слава от човеци .
Приел е традициите на света и рече Господ : " СОРО ДЕЛОТО МУ ЩЕ РУХНЕ И ПОСТА МУ ЩЕ БЪДЕ ЗАЕТ ОТ МОЯ ИЗБРАН ОСТАТЪК . "
      Разсъждавах и се молих Бог да ми говори и със Словото Си . И ето днес Св. Дух ми даде следното : " Аз съм вашият свят , праведен и истинен Бог .
Възлюбих ви и дадох Себе Си , за да бъдете Мой народ , царство свещенство ! Пролях кръвта Си за всички , които Ме приемат и Ме последват в пътя Ми. "
Ис . 22:22 " Аз държа кляча на бащиният Давидов дом . И Аз отварям и никой не може да затваря и Аз затварям и никой не може да отваря освен Мене . "
В Старият завет Бог говори за Елиаком Хелкиевия син като ще положи на рамото му ключа на Давидовия дом . И когато той отваря никой не ще може да затваря и
когато той затваря никой не може да отваря .
      В същото време Св . Дух ме заведе в Новия завет в Мт . 16:19 , където Исус попита Своите ученици , според тях : " Кой съм Аз ? "
И Симон Петър в отговор каза : " Ти Си Помазаникът ! " Тогава Исус Му отговори : " Блажен си Симоне сине Йонов , защото плът и кръв не ти е открила това , но
Отец Ми , Който е на небесата . А пък Аз ти казвам , че ти си Петър / което значи камък - канара / и на тая канара ще се съгради Моята Църква и портите на ада няма
да й надвият . Ще ти дам ключовете на Небесното царство и каквото вържеш на земята ще бъде вързано и на небето и каквото развържеш на земята ще бъде развързано на небесата . "
     Тези два образа ни говорят за онези послушни слуги от ОСТАТЪКА , на които Господ има доверие , че ще устоят верни докрай в делото Господно .
     в 1 Йн . 2:18-20 йоан говори за последното време и за онези , които тръгнаха заедно с нас да служим на Спасителя , но в последно време предадоха сърцата си на
дявола и измениха на верността на Словото и на Спасителя . Измениха на Правото учение и замениха страха към Бога с различни светски ритуали и музики . С веселия и тържества подобни на света ,
които нямат нищо общо с духовното служение . Заместиха живото служение на Св. Дух с празни слова  , в които няма силата на Всевишния . И така вместо да лекуват болните и грешни души те ги веселят със светски песни
, които не могат да излекуват едно болно и съкрушено сърце .
За такива Словото говори в 19 ст. " от нас излязоха , но не бяха от нас  , но излязоха , за да стане явно , че те всички не са от нас . "
А вие Моя ОСТАТЪК сте ПОМАЗАНИ от Святият Дух и знаете всичко .Вие знаете ИСТИНАТА -разбирате я и знаете , че никаква лъжа не е от ИСТИНАТА ."
      Във второто видение Исус ми каза : "У Мене е Мъдростта и Силата , Съветът и Разума . И ще го съборя и няма да го изградя вече . И ще го затворя и няма да му отворя вече . защото Аз виждам и измамения и измамника . "
Откр . 3-7-11 " У Мене е ключа на Давидовия дом . Аз съм Святия и Истинния . Който отваря и никой не ще затвори и който затваря и никой не ще отвори .
Зная твоите дела.Ето поставих пред тебе " отворена врата " понеже имайки само малко сила пак си опазил Моето Слово и не си се отрекъл от Името Ми .
ето Ще накарам онези от сатанинското сборище , които наричат себе си християни , а не са , а лъжат -ето ще ги накарам да дойдат и да се поклонят пред нозете ти
и да познаят , че Аз те ВЪЗЛЮБИХ ! Понеже си опазил Моята заповед да издържиш , то Аз ще опазя тебе от часа на изпитанието , което ще дойде върху цялата вселена да изпита онези , които живеят по земята ..
Ето ида скоро; дръж здраво това , което имаш , за да не ти отнеме никой венеца . "
      ВНИМАНИЕ ! Вие които сте отстъпили ! Вие , които сте се отклонили !
Които сте се възгордели и предали сърцата на антихриста !
ВЪРНЕТЕ СЕ ! СТРЕСНЕТЕ СЕ ! БРЕМЕТО Е КРАТКО И МНОГО СКОРО ЩЕ БЪДЕТЕ СЪБОРЕНИ И НА ВАШЕ МЯСТО ЩЕ ДОЙДЕ ОСТАТЪКА НА ГОСПОДА !
КОМУТО ПРИНАДЛЕЖИ СЛАВА , ПОЧИТ И ВЛАСТ ДА ДАДЕ КЛЮЧА НА КОГОТО СИ ИСКА И НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА МУ ПРОТИВОРЕЧИ .    АМИН !!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.