cristianstranieri

cristianstranieri

сряда, 18 ноември 2015 г.

ДУМИ ДИРЕКТНО ОТ НЕБЕТО

                     ДУМИ ДИРЕКТНО ОТ НЕБЕТО
      Ще кажете как така?
За Бога всичко е възможно ! Кой може да Му каже какво да прави ? Кой може да Го съветва или да Го поправя ?
      Но Бог може да говори на Своя народ когато Си иска и по различни начини . За което можем само да Му благодарим и да се радваме , че Нашият Небесен Баща мисли за нас !
Ще ви предам част от Неговите думи , които чух по време на богослужение в църквата в Италия :
     „ Вярвайте в Мене , чада Мои . Не се отдалечавайте от пътя Ми . Искайте от Мене с вяра и Аз ще разреша всички ваши проблеми , колкото и да са големи те . Защото за Мене няма невъзможно нещо . Аз съм Бог на Силите Всемогъщият и Вечен . Бог на вечността .
      Елате при Мене , да усетите Моето присъствие . Вярвайте на моите думи – те са вода на живот . Аз съм улицата на живота .
Аз ще ви дам живот , защото Аз съм живота .
Аз освобождавам , не се скривайте от Моето присъствие . Защото , ако ти се отдалечиш от Мене и Аз ще се отдалеча от теб . Но ако Ме потърсиш с цяло сърце , твоята къща ще бъде благословена .
     Приеми Моята светлина и Моите думи и ги приложи на практика в своя живот .
Искам да бъдете свободни . Оставете онези неща , които не Ми харесват и Аз ще ви дам много повече други неща . Търсете Моето лице и Аз всеки ден ще ви давам нови и нови  неща . Бъдете свободни на сърце да Ме търсите и Аз ще промисля за вас . 
     Ще променя вашият живот . Ще ви изпратя дъжд от благословения и Моят Святи Дух , Който ще промени вашето сърце .
     Всичко чувам и виждам , защото гледам на сърцата ви .
Ти си Мое съкровище ! Ти си Мой инструмент ! Всичко ти прощавам ! Върви напред ! Ще те благословя ! Искам да работя с теб ! Дявола иска да те притеснява , но ти не се страхувай !
Говори и работи за Мен . Аз съм винаги с теб ! Ще благословя всичко . Аз съм Твоята майка . Аз съм твоят Баща  ! „
      Приятно е да чуеш гласа на Господа , Който говори  на Своите чада . Мил и благ . Бащински .
Бог умолява чадата Си да не се страхуват , Да вярват и да работят за Него ! А Той като наш Баща ще има грижа за всичко .
     Бог да ни благослови да бъдем винаги близо до Него и да стоим твърдо във вярата , в присъствието Му и в Духът Му !
И Той ще бъде винаги с нас , защото е жив и ни обича .
                                                                                         Амин!!!!!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.