cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 8 ноември 2015 г.

ОСВЕЖАВАЩИ СТИХОВЕ

                     

Пс.119:33
„ Господи , научи ме пътя на Твоите повеления и аз ще го пазя до край .Вразуми ме и ще държа закона Ти . Да ще го пазя от все сърце .
 Съживи ме чрез правдата си. Нека дойде върху мен Твоята милост, твоето спасение според Словото Си .
  Тогава ще имам какво да отговоря на онези , които ме укоряват , защото се уповавам на Твоето слово . “
Йов 4:3
    „ Ето ти си съветвал мнозина и немощни ръце си укрепил.
Твоите думи са привдигнали падащият и отслабнали колене си укрепил .
      В страха ти от Бога не е ли Твоето упование и в праведноста на пътя ти –Твоята надежда ? “

Амос 8:4
    Слушайте вие , които поглъщате бедните и погубвате сиромасите на тази земя. Идат дни , в които ще пратя глад на тази земя/глад за слушане на Словото Господно/.
    Ще се скитате и ще търсите да слушате Слово Господно , но няма да го намерите …“

       Скръбта по Бога –докарва спасително покаяние ! 
       Най – голямата скъпоценност е – братолюбието !
       Който няма Св. Дух  - идва падение .
       Когато няма любов-идва падение .

Кога молитвите ни не се чуват ?
Когато не се покайваме и не се променяме .
Обърнете се към Господа и Той ще се смили над вас !

Ер.3:39-44
Защо роптаем срещу наказанието за греховете ни ?
Нека си изпитаме пътищата и нека се върнем при Господа .
Обръщането ни към Господа дава благословение и помазания.
Някой искат да избегнат наказанието от Господа , но не искат да се покаят .
„ ГОСПОДИ , ТИ НЕ СИ НИ ПРОСТИЛ ? “
„ ЗАЩОТО ТИ НЕ СИ СЕ ПОКАЯЛ ! “

Божията благодат ни води към покаяние и към спасение !!!
Ер.3:7-15
„Днес ,ако чуеш гласът Ми не закоравявай сърцето си !
ДНЕС Е СПАСИТЕЛЕН ДЕН ! “
Пияницата казва –утре
Крадецът               –утре
Лъжецът                –утре
Убиецът                 –утре
Но Господ казва : „ ДНЕС Е СПАСИТЕЛЕН ДЕН  , УТРЕ ЩЕ БЪДЕ КЪСНО ! “
Ер 1:16
„ Стани и им кажи всичко , което ще ти заповядам .
Да не се уплашиш от тях да не би Аз да те уплаша пред тях .Защото ето Аз те поставих днес , като укрепен град , железен стълб и като медна стена против цялата земя ….Те ще воюват против тебе , но няма да ти надвият , защото Аз съм с теб , за да те избавям – казва Господ “ .

Отхвърли всичко ,което си придобил от света и го имай за загуба заради Христа .
Открий своите грешки , пороци и слабости и се промени .
Искай помощ от Господа .

Фил . 4:1
    „ Стоите твърдо в Господа !
Помагайте на тези , които се трудят в Благовестието!
Радвайте се в Господа !
Само въздържайте се !
Молете се и благодарете Богу !
Търсете Божия мир , който ще пази сърцето ви и мислите ви в Христа Исуса !...“

Фил 4:17
     „ Даването е ДАР ОТ БОГА !-Плод , който се умножава за ваша сметка ! “

Кога действа Божията сила ?
КОГАТО СЕ СМИРЯВАМЕ !

Кога Бог чува молитвите ни ?
КОГАТО СЕ МОЛИМ С ЧИСТИ СЪРЦА , А НЕ ЛИЦЕМЕРНО .
КОГАТО МУ ВЯРВАМЕ , ЧЕ СИЛАТА Е НЕГОВА .
КОГАТО СЕ ЗАСТЪПВАМЕ ЗА ДРУГИТЕ .
КОГАТО СЕ РАКАЙВАМЕ , ПОКАЙВАМЕ и ПРОМЕНЯМЕ .

Когато грешим спрямо Бога , подбуждаме Божията ревност  и Бог се гнуси от нас.







Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.