cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 15 ноември 2015 г.

ОБЕЩАНИЕ ЗА ДНЕС И ЗА УТРЕ „ НЕ БОЙ СЕ , ТИ ЩЕ БЪДЕШ НАХРАНЕН ! “

                  
Евр. 13 :5
   5ст. „ Не се впримчвайте в сребролюбието: Задоволявайте се с онова , което имате , защото сам Бог е казал : „ Никак няма да те оставя и никак няма да те забравя !
   6ст. Така ,че казваме : „ Господ ми е помощник , няма да се убоя , какво ще ми стори човек ? “

        Бог ни е дал много обещания в Своето Слово и тази вечер ще погледнем в Еврей 13:5, 6
        Като Божи чада и деца на Светлината и Истината трябва коренно да се разграничим от характера и мислите на хората в света . Хората от света имат страхове , смущения , безнадеждност . Те нямат виждане за утрешния ден . Тяхната мисъл е какво ще ядем днес , какво ще облечем , ами утре , ами в други ден …и т. н….?
Пари за това , пари за онова и умът е завладян изцяло от страхове за днешния и утрешния ден .
       Но Словото от Евр. 13:5 тази вечер ни освобождава от тези страхове . От мислите за утрешния ден . Не , че не трябва да се грижим , но да премахнем страхът и притеснението .
      Тук съм в Италия от 8 години и половина. Минали са през ръцете ми 23 стари хора; два старчески дома и т. н… и никак Бог не ме е оставил безпомощна .
Имало е трудности и изпитания , но Моя Господ е бил винаги близо до мен в мен и около мен .
Винаги ми говореше чрез Словото Си . Друг път в сънища. Но никак не бях отхвърлена и забравена от Него .
      Наистина Бог е нашият помощник и подкрепа в трудни моменти .
       Бог и тази вечер говори чрез Святия Дух , че няма да те остави без помощен , нито ще те остави да се провалиш , нито ще те разочарова .
„ Аз ще те държа за ръка ! Бъди уверен в това ! Не мисли за пари ! Аз ще снабдя всяка твоя нужда . Само вярвай без да се съмняваш ! “
      Веднъж чух Божия глас в сън : „ Тръгвай за България ! „
Казвам Му в съня си : „ Господи , нямам пари ! “ А Той ми отговори : „ Не мисли за пари ! Върши волята Ми ! Аз ще се погрижа за всичко . “
И Бог наистина подреди  всичко и покри всяка моя нужда .
       Когато вярваш на Твоя Спасител , Той ще снабдява всяка твоя нужда и ще те спасява от всяка ситуация .
Ти само трябва да вършиш това , което Той иска от теб.  Другото , което не е по твоята сила  , Той ще се погрижи .
      Проблемите ни и нуждите ни като товар понякога са много големи и ти ако , не го оставяш с вяра и упование пред нозете на Господа – този товар може да те смаже .
      Слушах едно интервю с една баба българка , вярваща -102 годишна . Питат я за разни неща и един от въпросите към нея си спомням беше: „ Имала ли си проблеми в твоя живот и как се справяше с тях ? “  И тя отговори с усмивка : „ Но кой няма проблеми , но аз моите винаги представях на Господа Моя мил приятел  с вяра , че той ще помага .. “  И запя песента : „Бог е мой приятел ,
                                                         верен мой другар
                                                         в Него съм повярвал
                                                         себе си предал .

                                                         Щом Го аз потърся
                                                         В нужда Той е с мен
                                                          Нему аз предавам
                                                          Земния товар………!
Да! Имала съм , но аз ги представях с песни на  Господа , защото вярвах ,че Той ще ги разреши .
Много от проблемите Той ги допуска , за да разреши други .  Тя съветваше : „ Ти върши добро и вярвай на Твоя Господ  , а Той ще има грижа да те води в правия път и да бъдеш винаги нахранен . “
        Кажи на Господ  своите нужди ! Благодари Му , че Го имаш !
Кажи Му ,че ти си нищо пред Него и затова чакаш помощ от Него за всяко нещо !
         Искай сила  ! Духовна храна ! Кажи Му колко Го обичаш !
Хвали Името Му с песни и Той ще ти каже :
         „ Не бой се чадо Мое ,
Не се плаши ! Дори да се издигат високи стени пред теб помни :
„ Аз съм по- голям от тях ! “
          Много гласове ще ти говорят , но ти слушай само Моя глас !
Защото само Моите думи дават мир в сърцето ! Аз съм в теб , до теб и вътре в теб !
Аз ще те водя за ръка и ще се грижа за теб ! Не тъжи и не се плаши ! Върви напред с кураж без страх ! С Божията любов върви напред и с вяра в Мен и Аз ще бъда с теб ! “  Амин !!!!
        Благодарим Ти ,  Господи Боже наш , за това говоримо Слово Божие ! Ти Си чудесен  и Велик баща наш ! Благодарим Ти за любовта голяма и за милостта към Твоите чада !
        Бъди с нас винаги и помагай ни като ни учиш да уповаваме на Теб и само на Теб за всяко нещо .
        Обичаме Те , Исусе ! На Тебе и само на Тебе да бъде слава и почит от сега и до века !   Амин !!!
     
       

      

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.