cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 8 ноември 2015 г.

БЪДЕТЕ ЕДИНОМИСЛЕНИ

                     

        Прилегнах и реших да си почина  , но Св. Дух не ми даде сън . А  мислите ми бяха върху темата за светостта .
Мислех си колко е хубаво , когато има откъде да се учим  на мъдрост и разум .
Благодарих на Бога и се отпуснах в топлата завивка на леглото .
Но уви !
      Святия Dух ми проговори за нова тема . „ ЕДИНОМИСЛИЕТО
Мислех си ,че е просто някаква мисъл и продължих да гушкам възглавничката .  Но , не !
Духът продължава да ми говори за : „ ЕДИН УМ ; ЕДИН ДУХ ! “
Затварям очи ,а Св . Дух ми нашепва : „Стани и пиши ! После ще бъде късно ! “
Тогава се сетих ,че Бог говори един път и после може да ми се разсърди . И бързо скочих , за да не разгневявам Духът .
„ Ето ме , Господи ! „ ,а Господ ми казва : „ Вземи Библията и химикалката и пиши ! “ :
    „ Ето дал съм ти Духът Си ! Не духът на света , а Духът на Божествената премъдрост , чрез Който Дух искам да поучаваш мъдрост между зрелите . Божията тайнствена премъдрост , която
е била скрита , която е била предопределена от Бога преди векове да ви носи слава ! “
       „ Пиши за онова , което света не знае , че каквото око не е видяло и  ухо не е чуло и на човешко сърце не е идвало ,всичко това  Аз съм приготвил за ония , които Ме любят ! “
        „ Ето дал съм ви Святия Си Дух и ви откривам това чрез Духът , Който издирва всичко и даже Божиите дълбочини . Говори на Духовни човеци , на ония , които са на един Ум и на един Дух с тебе . Защото духовният човек ще те разбере и ще изследва с теб нещата , които говориш . Докато за естественият човек Моите думи са глупост .
      Имайте Ум Христов . Бъдете единно мислени !  Вървете двама по двама и сейте семето Ми с радост и песни . Защото народът Ми погива от незнание . Бъдете дръзновени и Духът Ми не угасявайте ! Дръжте „ запален светилникът си „ и следвайте що ви говори Духът Ми !
     Бъдете на един Дух . Думите ви да бъдат само Слово Божие !
Умит ви Христов ! Говоренето ви малко и „ подправено със сол “ .
Единомислени в дела ! Единомислени в говорене ! Единомислени в служението !В предаване на Моята мъдрост . Бъдете в истината и правдата .
      Избягвайте гордостта и себелюбието и когато се хвалите с Мене да се хвалите !
     Вие сте избрани от света , не че сте нищо , но защото сте слаби , за да засрамите силните в света . Не , че сте много учени , но да засрамите мъдрите на света ! Не , че сте богати или сте нещо , но да засрамите ония , които имат много и се имат за нещо .
     Вас ви имат за глупави и презрени , но Аз ви избрах единомислени с един Дух и Ум , за да засрамите ония , които се имат за нещо , но  нямат Духът Ми ! ЗАТОВА ПИШИ !
     Стойте твърди във вярата ! Четете и се поучавайте постоянно в Словото Ми , което е Божия сила за вашето спасение . „Който се хвали с Господа да се хвали ! “ Вашата сила е в Христос , Който е мъдростта и силата .
1Кор. 1:21 „…Пиши , защото Бог благоволи , чрез глупостта на това , което се проповядва да се спасят вярващите ! Пиши за Исус Спасителя – за едни глупост за вас Христос Божия сила и премъдрост .
        Говоренето ви да бъде от Духа подправено с доказателства от силата Ми. Не се съобразявайте с човеци и не се хвалете с човеци , а вашата хвала да бъде Христос . Защото вие сте Христови , а Христос е Божии .
Вашето единомислие да бъде открито , така ,че всеки който ви слуша да ви има за Христови служители и настойници на Божиите тайни . Бъдете сплотени около Христа и бъдете верни за Христа .
Никой не трябва да се гордее , че е по- различен от другия .
     Търсете Моята сила , защото Моето Царство не се състои в думи , в сила . А силата ви ще бъде изпитана .
Затова бъдете за пример със живота си , с делата си , в говоренето си и в подражанието на вашият настойник , Който е сам Христос  ! И внимавайте с кой се сношавайте ! Избягвайте блудниците , сребролюбците , идолопоклонниците , хулителите или пиянците , или грабителите ! С такива дори да не ядете заедно .Отлъчете нечестивия човек изпомежду си !
Бъдете твърди във вярата , послушни , щедри , богати на любов  и Божия благодат , която ви е дадена Дар от Бога ! “
        Благодаря Ти Боже Мой за това насърчение и Твоето прекрасно Слово Божие ! За твоята милост и любов към Твоите избрани Божии чада !
      Моля Те да ни помогнеш да бъдем винаги единомислени и братолюбиви и да даваме добри плодове за Твоя слава и прослава !
     Моля Те да докоснеш сърцата на онези , които живеят и Ти служат в заблуда и обърни всяко едно сърце да те следва в Духа и в Истината!
     Отдавам цялата слава и почит на Тебе Спасителю на нашите души . Да бъде благословено името Ти от сега и до века !
     Амин !!!!

    





     

1 коментар:

  1. Слава на Бога!
    Благодаря Ти Господи за това Слово, Ти винаги ни напомняш, предупреждаваш и Си толкова дълготърпелив.
    Моля се, Боже святи, повече хора да прочетата това, да се замислят и да се обърнат отново към Тебе от грешните си пътища, в името на Иисус се моля. Амин.

    ОтговорИзтриване

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.