cristianstranieri

cristianstranieri

неделя, 1 ноември 2015 г.

ЩЕ БЪДЕМ ЛИ ИЗБАВЕНИ ВСИЧКИ НИЕ , КОИТО ПОВЯРВАХМЕ В БОГА ?



                   

        Ис. 27:12
        " В ОНЯ ДЕН ГОСПОДЕН
        ЩЕ РАЗТЪРСИ ВСИЧКО ОТ
        СРЕМИТЕЛНИЯ ЕФРАТ
        ДО ЕГИПЕТСКИЯ ПОТОК
        И ВИЕ , О ЧАДА НА ИЗРАИЛ ЩЕ
        БЪДЕТЕ СПАСЕНИ ЕДИН ПО ЕДИН . "

        Снощи имах среща с две християнки-ОТСТЪПИЛИ до отчаяние
. Дори Словото не отварят вече .отчаянието ги задушава до смърт . и потърсиха мен и пастора за съвет .
  Гледах ги и се чудех , колко сме жалки без Христа .
  Общувахме доколкото ни позволяваше времето , а то беше много кратко . Но слава на Бога Св. Дух докосна сърцата им
  и даде освежаване на душите им .
        Прибирайки се в къщи молитвата ми беше за тези , които отстъпват и отпадат .
        И сега искам да ви споделя скъпи братя и сестри , какво ми говори бог чрез Словото Си :
Надникнах в Ис. 27:12 и прочетох следното :
И" ..и вие , О чада на Израил ще бъдете събрани един по един ....
В ОНЯ ДЕН , КОГАТО ЗАТРЪБИ ГОЛЯМАТА ТРЪБА ! "
        В същият момент си зададох въпроса : - " Това отнася ли се за нас ? "
Да! Ние сме езичници , които живеем в "благодатното време на отворената врата " .
Бог ни даде шанс и благодатно време да се покаем за греховете си , да се обърнем към Него и чрез Синът Му Исус Христос
да се помирим с Бог Отец - Нашият Творец и Създател .
        И така ние приехме привилегията да станем част от Божият Израилев избран народ .
За , което можем само да Му благодарим .
        Освен , че сме Негов народ , Той ни нарича още " ПРЕЛЕСТНО ЛОЗЕ ! "
        Ис. 27:3
" Пейте за него !
Аз Господ го пазя ;
нощ и ден ще го пазя
за да не го повреди никой . "
        КАКВО ПРЕКРАСНО ОБЕЩАНИЕ ?
И как ще ни напоява нас избраните  от езичниците , за да бъдем Негови чада ?
Като се потапяме всеки ден и всяка минута  в Неговото Слово и в присъствието на Святият Му Дух .
        ТУКА СЕ ИСКА МЪДРОСТ .
Разпредели времето си . отдай дължимото " тихо време " за общение със Своя спасител .
Изключи телевизора , компютъра , забрави проблемите и насочи вниманието си към онова , което твоят Небесен Баща иска да ти каже .
Защото за ония , които Го забравят той казва , че са неразумен народ .
" Защо да потъвате в незнание и да погинете в беззаконията си ? " - казва Господ
" ...и ще ви наказвам , но с мярка . " - когато Го отхвърляме .
и колкото да сме възлюбени и избрани и Той да е нашият Творец ще понесем наказанието за непослушанието си и
за това , че сме неразумен народ .
       После святият Дух ме заведе в
       Ер. 8:7
'А Моя народ не знае закона господен .
Как казвате : Ние сме мъдри и закона Господен е с нас ?
А истината е , че и него лъжливо перо на книжниците е
обърнало в лъжа .
Ето отхвърляте словото Ми .
И каква мъдрост има във вас ? "
      Ер. 8:9 Тука наистина се иска мъдрост и разум , за да разберем смисъла на онова , което говори Словото чрез дъха господен .
Мъдростта идва от слушане и четене на Словото .
Как ще кажем мъдри сме за доброто , когато не отваряме " МЪДРОСТТА " ?
А Господ казва : " Мъдростта -това съм Аз и Тя е в Словото Ми . Защото Словото това съм Аз .И който има словото има Ме и Мен ! "
      Тогава , ако отдаваме времето си за телевизия , игри , музика , романи и т. н..ще добием ли онази Мъдрост , с Която ще
опазим душите си за ОНЗИ ДЕН ГОСПОДЕН , когато затръбят тръбите и господ ще слезе с ангелите Си  за да " събере ОСТАТЪКА СИ ЕДИН ПО ЕДИН ".
      Сега сме неразумни .  Забравяме Своя Спасител .Не четем Словото Му .Не го прилагаме в живота си .
Боледуваме , страдаме и търсим сребролюбие , живот тука на земята , богатство .
Не вършим божията воля , а търсим своята .
Познахме Мира , а нямаме Мир в сърцата си .
Познахме Любовта , но и любов нямаме .
Чухме гласът Му , но и Него не послушахме .
Последвахме Го , но се отклонихме по своите си пътища .
Обещахме в реката , че ще Го следваме до смъртта си , но и това не опазихме .
      И ето идва момент , когато разбираме , че сме неразумен народ . И потърсихме Господа чрез Неговите избрани .
      И ДНЕС ГОСПОД КАЗВА :
" Ако се обърнеш към Мен
и в " тайна молитва " излееш сърцето си .
Ако признаеш беззаконията си
и се доближиш до сърцето Ми , ще
смекча яростта Си и макар , че те наказвам с мярка
ще ти покажа милост и ти давам живот . "
Казва още :
      Ер. 7:23
" Слушайте гласът Ми
и Аз ще ви бъда Бог .
И вие ще Ми бъдете народ
и ходете по всичките Ми пътища  ,
които ви заповядвам ,
за да благоденствате .
И при Моята тръба , която ще
затръби скоро
ВИЕ , О ЧАДА МОЙ ИЗРАИЛЕВИ ,
ЩЕ БЪДЕТЕ СЪБРАНИ ЕДИН ПО ЕДИН “ .
Да в ОНЯ ДЕН , когато затръби ГОЛЯМАТА ТРЪБА !
Мисля , че това Слово не е мъчно за разбиране , но е мъдро и полезно за всеки , който е отстъпил по една или
друга причина .
ИЗВОД:
 НЕКА НЕ БЪДЕМ НЕРАЗУМНИ , А ДА БЛАГОДАРИМ ЗА ЛЮБОВТА И ТЪРПЕНИЕТО НА НАШИЯТ СПАСИТЕЛ . КОМУТО ДА БЪДЕ СЛАВА
И ПОЧИТ ОТ СЕГА И ДО ВЕКА ! АМИН!!!!


   

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля,приложете тук вашите коментари.Благодаря Ви.